"Yo valla ben inanmıyorum" diyenlerle birlikte uzaya tatile gidicez🚀
Sen inanıyor musun, ne düşünüyorsun sence düşündüklerimiz de düşünür mü bizi; bizim onları düşündüğümüz kadar?

"Yo valla ben inanmıyorum" diyenlerle birlikte uzaya tatile gidicez🚀
Sen inanıyor musun, ne düşünüyorsun sence düşündüklerimiz de düşünür mü bizi; bizim onları düşündüğümüz kadar?

Doğru. Mesela kuzenim (abimi) düşünüyordum uzun zaman görüşmeyince tevafuken yüz yüze denk geldik ve dolayısıyla çok mutlu oldum. Kalpten kalbe her zaman giden bir yol vardır.
Cevap
11Cevap
Hayır inanmıyorum ne yani şimdi musakka da beni mi düşünüyor?
Şu an anons ettiler.. seni düşünen bir musakka varmış..
Ah ne kadar da ormantik mide musakkaya karşı..
Aaaooowww dünyanın bütün musakkaları kahroldu şu an
Bizi seven musakkaları üzmeyelim
Öyle olsa hayatımızdaki insanları hayatımızdan çıkarmak zorunda kalmaz ya da gitmezlerdi 😊 o yuzdne ben pek inanmıyorum
Yok, yalan bunlar hep.
Misal ben 7/24 birine sövüyorum. Acaba oda bana 7/24 sövüyor mu 🙄
Bende de durum aynı bilmiyoruz.
İnanıyorum. O da seni düşünüyordur gibi değil de telepatik bazı durumlar oluşabiliyor. Ben yaşıyorum.
Yok la yalan. Benim onu düşündüğüm kadar, o beni düşünseydi başkasıyla evlenir miydi?
Inanmıyorum kim neden demiş bu sözü bilmiyorum ama aslı yok.
İnanamıyorum ya ben ne kadar düşünürsem o kadar uzaklaşıyor gibime geliyor
Yani olabilir telepatik bağ kuruyorsun. Ama asıl bağ ve enerjiyi kesince, karşı seni düşünmeye başlar.
İnsanlar bir şekilde kendilerini avutuyorlar, öyle bir şey yok..
ayyşşş çok romantık haberımız olmadan düşüne düşüne ölelim ((:
Hayir inanmiyorum.
Bilmiyorum doğru olabilir de olmayabilir de
Ben inanıyorum
Hiç doğru değil bence.
Hiç inanasım yok buna 😂
Rüyamda da görürsem evet
Uydurma bir şey
İnanmam çok düşünce hiç iyi değil
Hiç inanmıyorum buna
İnanmıyorum ya
Hayır inanmıyorum
Zaman zaman evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?