Hiçbir şeye hevesim kalmadı ölü gibiyim, her şeyden geçtim artık. Ne yapmalıyım?

Evleneli beş ay oldu. Evlendikten sonra hiçbişiye hevesim kalmadı. Ne bir dışarı çıkmaya ne bir kendime bakım yapmaya hiçbişiye. Evde su içerken bile yoruluyorum artık. Kafam deseniz tv sadece sesi kapalı izliyorum. Çünkü sesi dahi kafam almıyor. Evde olmama rağmen o kadar yorgun oluyorum ki. Eşimde bu durumdan şikayetçi bişiye hevesin yok diye. Herşey benden geçmiş gibi ne yapmalıyım. Nasıl eski benliğime dönebilirim? Aslında bunu Çok istiyorum atıyorum bir bakım yapıyım kendime diyorum aynanın karşısına geçtiğimde veya harekete geçtikten beş dakika sonra amaçsızca bulup sadece uzanıyorum. Aslında uzanırken bile yoruluyorum. Çok yorgunum
Hiçbir şeye hevesim kalmadı ölü gibiyim, her şeyden geçtim artık. Ne yapmalıyım?
Cevapla