Üzerime ölü toprağı serpilmiş gibi, gücüm yok, tembelleştim. Yapmam gereken işler var fakat yapamıyorum, ne yapayım?

Cidden enerjim yok, hemen bir yerim ağrıyor, güçsüzüm. Vallahi ölü toprağı serpilmiş gibi hissediyorum, bu birkaç ay fazla yattım. Aynı yaşlı gibi bir hareket yapınca hemen ağrıyor. Ne yapacağım? Nasıl enerjik olurum? Vallahi çok sıkıldım bu durumdan. İyice tembele bağladım. Ama yapmam gereken işler var, nasıl motive edebilirim kendimi? Enerji toplamam lazım, ama bilmiyorum ne yapacağımı. 25 yaşında yaşlanmış gibiyim. Çıldıracağım çaresizlikten. Gerçekten yardıma ihtiyacım var, lütfen fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşın. Nasıl hayata dönerim?

Üzerime ölü toprağı serpilmiş gibi, gücüm yok, tembelleştim. Yapmam gereken işler var fakat yapamıyorum, ne yapayım?
Cevapla