Artık ben bir ölü gibiyim, ne yapabilirim?

Tüm arkadaşlarımı ve çevremi silip engelledim her yerden. İnsanları sevmiyorum. Kimseyle konuşmuyorum artık ailemleyim ama odama kapandım. Sürekli uyuyorum, bomboş hissediyorum kendimi. Ne yapabilirim? Neden böyle hissediyorum?
Artık ben bir ölü gibiyim, ne yapabilirim?
Cevapla