Kendimi çok yalnız hissediyorum ve hiçbir şeyden mutlu olamıyorum. Ne yapmalıyım?

Kendimi çok yalnız hissediyorum ve hiçbir şeyden mutlu olamıyorum. Üniversite hayatım hiç düşündüğüm gibi geçmiyor. Tamam başarım çok yüksek belki fakat arkadaş ortamları falan hiç olmuyor. Okulda onlar gibi davranmadığım için dışlanıyorum. İnsanları ezmek bana doğru gelmiyor. Üniversite dışında da sahip olduğum arkadaşlar yavaş yavaş azalıyor başka şehirlere gittiler çoğu. Temmuz ayında doğum günüm var mesela lakin ben kutlamayacağım çünkü kimsenin geleceğini zannetmiyorum. Mesela yaz geldi herkes eğlenecek fakat ben tüm yazı yalnız geçireceğim... Bu beni çok üzüyor. Böyle bir arkadaş çevresi gördüğümde ağlıyorum , ben neden sevilmiyorum diye. LÜTFEN YARDIM EDİN NE YAPMALIYIM? :(
Kendimi çok yalnız hissediyorum ve hiçbir şeyden mutlu olamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla