Geçmişe takılıp yaşamaktan kendimi alamıyorum, hep sorunlara takılıp kaldım. Bundan kurtulmak için tavsiyeleriniz var mı?

Herkesin hayatında hatalar olur bende durum biraz farklı seyrediyor. birini kırdıysam aklımdan çıkaramıyorum hatalı bir davranışım olduysa bazen yıllarca unutamıyorum ve bu durum geleceğe odaklanmama ya da anı yaşamama engel oluyor başıma mutluluk verecek bir şey geldiğinde sanki hak etmiyormuşum gibi bir hisle doluyorum. ikili ilişkilerde ise hep kendi kendimi baltalıyorum. Doktora git demeyin zaten 5 yıldır gidiyorum ilaçlar sorunları yok etmiyor sadece duyarsız oluyorsunuz.
Geçmişe takılıp yaşamaktan kendimi alamıyorum, hep sorunlara takılıp kaldım. Bundan kurtulmak için tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla