"8 Kasım Dünya Deliler Günü"😜Victor Hugo:"Delilik, hassas insanların protestosudur."😜Sizi; "iyi veya kötü" neler delirtir?

“İçinde bir tutam delilik olmayan hayat, eksik bir hayattır.” -Paulo Coelho-
8 Kasım Dünya Deliler Günü😜Victor Hugo:Delilik, hassas insanların protestosudur.😜Sizi; iyi veya kötü neler delirtir?
📌 "Deli deliyi görünce değneğini saklarmış." Atasözü

📌 "Delilik kontrol edilemez bir şeydir." Hubert Selby Jr.

📌 "Eğer deli, delilikte direnseydi bilge olurdu." William Blake

📌 "Aşkta her zaman biraz delilik vardır." Friedrich Nietzsche

📌 "Hepimiz deli doğarız. Bazılarımız deli kalırız." Samuel Beckett
8 Kasım Dünya Deliler Günü😜Victor Hugo:Delilik, hassas insanların protestosudur.😜Sizi; iyi veya kötü neler delirtir?
8 Kasım Dünya Deliler Günü😜Victor Hugo:Delilik, hassas insanların protestosudur.😜Sizi; iyi veya kötü neler delirtir?
8 Kasım Dünya Deliler Günü😜Victor Hugo:Delilik, hassas insanların protestosudur.😜Sizi; iyi veya kötü neler delirtir?
👉 Görseller alıntıdır, soru eğlence
amaçlıdır.

🍀 #Vildan1903 🏁
Güncellemeler
+1 yıl
"İnsanın doğasında akıllılıktan çok delilik vardır." -Francis Bacon-
"8 Kasım Dünya Deliler Günü"😜Victor Hugo:"Delilik, hassas insanların protestosudur."😜Sizi; "iyi veya kötü" neler delirtir?
Cevapla