AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
268Cevap
Senin gibi insanlari tur olarak adlandiran tanimadan tur olarak degetlendiren insan turunden !
Offf ulan ananızın karnından sırf muhalefet yapmak için doğmuşsunuz
Hadi len banyo terligi
Hamam tasına bak sen :D
Sen kendine bak dus perdesi
Iki yuzluluk en kötüsü. Her türlü kazığı atar o insanlar.
kendini bilmez
kibirli
dengesizlerden
NEFRET EDERİM !
afrocum adın çıkacak lan :D
dayı bu kız senin avatarı kullanıyor la
Egosu kafasına kadar çıkmış kişilerden.. Özellikle kız olanlar
cevap veriyorum
A-B-C-D
genel olarak insanlardan nefret ediyorum heralde?
Pedofili, faşist ve tahammülsüz insanlar liste başı...
Bacım hani insan vardır selamı bile menfaat için verir ya onlara ne deniyorsa onlaradan nefret ediyorum..
Doğukan
hepsini kapsayan bir E şıkkı ekler misin? Lütfen :D :D
Ben onu işaretlemek istiyorum kimsenin hakkını yemek istemiyorum da. :))
Ukala, bencil, kendini beğenmiş, patavatsız, yapmacık, riyakar, yılışık, gevşek...
Havalı olup ufak şeylerden mutlu olmayanlardan.
İki yüzlü olup samimi olmayanlardan
Patavatsız olup nerede konuşacağını bilmeyenlerden
Gevşek olup nasıl davranması gerektiğini öğrenememiş
İnsanlardan nefret ederim...
Kendini diğer insanlardan üstün gören güzel bir şey söyleyince böbürlenen insanlardan nefret ederim.
" Hangi insan türünden nefret edersiniz? " diye soranlardan
Of olum bir bitmediniz be :D
İki yüzlülerden... Hemde nasıl nefret ederim biliyomusun iki yüzlü insanların soyu tükensin -,-
AMİİİİİİİN
diye altına imzanı atarım :))
Herkese eşitlik sağlamalıyız, hak hukuk var bu memlekette ya :)
Hepsinden nefret ediyorum o yüzden :D
Gevşek mıymıy herşeye olmaz diyen hiç birşeyi beğenmeyen. Ha birde tepki alıcam belki fakat salak insanlardanda nefret ediyorum.
Adam gibi takılmaya çalışan madamlardan onlar adam in son 2 harfi !
Sadece kendi egolarini düsünen insanlarin hayatimda bir yeri yoktur.
en büyük darbeyi iki yüzlü insanlardan yedim yüzüne gülüp kuyunu kazanlardan nefret ederim nasıl bir karaktersizliktir anlayamadım arkadaş neysen o ol demi şerefsizlige ne gerek var.:(
Bir insan türünden nefret ettiğini söyleyen insan türünden...
**LAN** diyerek ortada dolaşan küçük dağları ben yarattım havasındaki insan olmadık yaratıklardan
Samimi olmayıp yalan söyleyen insanlardan haz etmem
Bu harika bir konu olmuş.. iki yuzlu ve cikarci da olmali
Kimseden " Nefret " etmem..! o kadar basit değilim...
Hani şu yolda giderken sürekli yere tükürüp böyle telefonda son ses müzik açan tiplerden
Iki yuzlulerden. Tek karakteri olmayan adama nasil guvenesin. Guvenemediginide sevemezsin.
hepsi secenegı yok mu yiaa
bırını secınce dıgerlerını sevıyormusum gıbı hıssettım.
benı kendımden süpelendirdiniznizniz. s. s
insan türü yoktur ya o kişi insandır ya da insan değildir. diğer insan türleri demekle lüzumsuzları kastetmişin herhalde
kendisini üstün gören insanlar yok mu al kafasını vur duvara ulan hepimiz insanız
Hepsi berbat ama bir insan gevşek olmamalı. Eğer edepsizse o insan değildir.
İki yüzlü, bencil, saygısız insanlar. Nefret etmek değil de o tipleri fazla sevmiyorum diyelim.
dünyanın sadece kendi etrafında döndüğünü düşünen gavatlardan.
umursamaz olanlar ve peşkeş çekenlerden nefret ederim.
Sözünde durmayan , bir yere vaktinde gelmeyip beni bekleten
iki yuzlu. yavsak yalaka ve kendini begenmis ki bunlarin gercekten ovunulecek biseyleri yoktu
Bunlarım dördüde can sıkıcı.. Fakat gevşek insana hiç tahammül edemem vururum ağzına
Gevşeklerden üe durup dururken salak salak ugrasmalarından
Önyargılı, sabit fikirli, dinlemeyi bilmeyen, ben merkezli insanlardan nefret ederim.
Havalı insanların havası söndürülür,patavatsızların haddi bildirilir,gevşeklerin yakası sıkılır ama iki yüzlü insanlar her zaman iki yüzlü olmaya devam ederler
İki yüzlü ve Gevşek arasında kaldım ama iki yüzlü daha ağır bastı en azından gevşek adam gevşektir.
Ön yargılı, bencil ve çıkarcı insanlardan nefret ediyorum
en çok fesat , fitne ficür , yalancı , ikiyüzlü, sahtekar , terbiyesiz, ortalama olarak yavşakca olan insanları severim.
havalı insanlardan nefret ederim mütevazi insanların tadına doyum olmaz bence insanolunun en büyük erdemlerinden bir tanesidir tevazu
Patavatsizlardan agzinin ortasina cakasim geliyor :)
sürekli kendini öven, her seyın en ıyısını ben bılırımcı, egoıst
Hepsinden nefret ediyorum ama gevşek insanlara hiç tahammülüm yok.
Ayrımı nasıl yapacağız :) bu huyların hiçbiri iyi değil.
iki yüzlülerle ugrasmak kolay da gevsekler pek bir yoruyor
Her gün her saniye sevgilisini anlatanlar insanlardan
Aynen aynen görmemişin bir sevgilisi olmuş
Bence Bir Şık Daha Koymalı dın Ben Hepsinden Nefret Ederim
hepsinden..bu şıklardaki insan tipini kimse vezmez...
bana baska syleyip arkamı donduğum an arkamdan iş çevirenlerden
söyledikleriyle yaptıkları birbirini tutmayan insanlardan...
Öyle bir şık koymuşsun ki hangi birisini seçmeyelim. Ben özet olarktan gtü başı oynayanlardan aşırı nefret ederim.
Verdiğin şıklardan birine uyan kimse zaten tüm şıklardaki özelliklere sahipler o yüzden ne diyeceğim bilemedim
e) hepsi diyeyim ben en iyisi ;)
insanlardan nefret etmem. çünkü hemen her insan belli kötü özellikler taşıyor. (sosyopat ve psikopatları listemde değil. onlar insan değil amk)
Şıklardan bence en kötüsü iki yüzlü insanlar. Havalılık patavatsızlık gevşeklik kendi içinde kabullenilebilecek şeyler ama iki yüzlülük öyle değil...
Yalaka ve sadece cikarlari icon hareket edenlerden surekli para lagi yapanlardan cimrilerden nefret ediyorum nefret
Menfaatlerin konuştuğu şu kirli dünyada
İki yüzlü ve menfaatçi insanları sevemiyorum.
ili yüzlü insan müsfettelerinden nefret ediyorum. .
insanları takip edip arkasından konuşanlardan... ikiyüzlüler