Neden hep sizi yatağa atmaya çalıştığımızı düşünüyorsunuz en masum cümlelerin bile altında neden bir bit yeniği arıyorsunuz, bu çok ayıp🤔 erkeklere karşı Kadınlar neden bu kadar ön yargılı?
erkeklere karşı önyargı


Kızların kabul ettikleri;
Yarın arabayla gezelim mi: evet
Sen squat yapıyor musun: evet
Konsere gidelim mi: evet
Sinemaya gidelim mi: evet
Bizde ders çalışalım mı: evet
Mervelere gidelim mi: duble evet
malesef ki türkiye cinsel açlığın afrikası ve kadınlar da erkek diyip aynı sanıyor önüne geleni suç hemcinslerimizde
Yok yaa bu derecede degildir tabiki ya da genelleme yapilmasin cok yanlis tüm erkekler zan altinda kaliyor
Güven kalmamış demeki kurunun içinde yaşta yanıyor.
Cevap
18Cevap
Art niyetli kişi davranışıyla, sözleriyle kendini belli eder. Bunların dışında yanlış anlayan kişinin kendiside art niyetlidir.
Ahaha uyudun mu sorusu ön yargı değil gerçek ama yaa 😂😂
ya Hoşlanmıştır gerçekten sevmiştir ya da bir bit yeniği vardır başka kimse kimseyle durduk yere konuşmak istemez.
Kadınlar bakir kibar kültürlü iradeli romantik entelektüe erdemli erkekleri aşağılayıp aygır azgın barrzo pic ortamcı tiplere yavşadıklarından onlara öylesi müstehaktır...
Erkeğine göre değişir. Benim çevremdekiler gayet düzeyli insanlar.
Çünkü haddinden fazla abaza var cidden günde karşılaştığımız insanların çoğu böyle olunca insan tecrübeyle kafasında sabitliyo ve aynı örnekleri görmekten tam tanımadan güvenemiyo işte
Dışarda yine neyse de net üzerinden iğrençlik seviyesini aşmış insan çok çok çok yani
Belki de biz düzgün anlatamıyoruzdur. Söylediğimiz bir çok sözleri kendi çıkarlarımız için söylediğimiz için de bizi anlamak istemiyorlardır. Acı da olsa gerçek bu
Kadinlar hep seks dusunmez, ama cekici olucam derken hep bunu dusundurtur... Maalesef birde kadinlarimiz erkeklerimizden daha aç.
Aynını kadınlar için uyarlayalım merhaba=para, nasılsın=para :D
Basit insanlar oldukları için, ya da hep basit insanlar gördükleri için
Kadınların beyinleri ayrıntı odaklı erkeklerin daha düz
Yanlış tarafa çekmiyoruz siz tam olarak bu sunuz görseldeki gibi
Hep öyle adim atıldığı için artik o algı da kalıplaşmış.
Art niyetli olan erkeklerin davranışları yüzünden toplum artık bu tür kelimeleri yanlış algılıyor.
Çünkü birçoğunun aklında o var ve insanın fikri neyse zikri de o oluyor
Kendi bildikleri ve istekleri doğrultusuna çekerler
evet aslında aklımızdan hiç geçmiyor..
seks değil sekstir o :)
kızların ici fesat bence kişi kendinden bilirmiş işi
Çünkü %95 i öyle %5 i de kendini tutuyor xmmxks
Bazı kelimeleriniz yanlış anlaşılmaya çok müsait 😀😀
Gercekten konustugum erkekler meraba nasilsin dan konuyu cinsellige cekiyo cekmeyen yok denecek ladar az
Ay götüm çok muhteşemsin ya
öyle anllyanın aklı yataktadırda ondan ben söylerim nasıl anlarsa anlasın
Abaza’lar yüzünden😂😂😂
Foto gibi değil tabi ama yanlış anlaşılmamak isteyen sözlerine dikkat etsin bu kadar
Güvensizlik hat safhada 😂
Siz erkekler neden biz kadınların her söylediğini benimle yatmak istiyor diye algılıyorsunuz o halde
Öyleyiz biz işinize gelirse baaay😂😂😂😂
Sanki daha önceden yatağa atmışız gibi davranıyolar
Oha abartmayin sizde ne alaka
Aklınız başka birşey için çalışmıyor.😞
Tüm müslüman coğrafyasinda yaşayan butun muslumanlarin kafasi sadce kadina calisir ve bundan dolayidir ki hic bir ilerle kat etmemistir bu bir gercektir. Bunun askin inkar etmek yanlistir. Ama şuda bir gercektirki şu zmanda kadinda kadinlarda kendini bir şekille cinsel obje olarak gostermektedir
Bunu anlamakta cok zor şimdi eğri oturup dogru konusmaklazim
Bildigin muslumanlar sadce seccadede degil muslumanligin en yogun yasandigi yeri arastir bakalim orda neler oluyor dunyanin en buyuk fuuş batagi orda herif nerdese affedersin elime boşa kiz ise ben evlenirim diyor
Inanmiyormusun arastir
Çünkü çoğunuz öylesinizzz
Hahahahaha abartmayın ya 😂
Sizden ötürü bea😂
Genel cevapladım ama ben sen hariç😂
Tuhaf..
Bir önceki kişinin etkisi olabilir
Kalıplaşmış algıların önüne geçmek zordur.
Bu site yüzünden
Siz tadini alinca siz boyle dersiniz
Bence kadınların kalbi fesat
Yalanda değil bence
Ksdekiler oyle😏
Onlar da ne diyeyim yani
Çünkü öyle
Sen uyu bence
Aynen😄😄
Önyargıdan kaynaklı
Öyle olduğu için
Acaba neden?
Acaba acaba
Çünkü içinizin fesatlagi dışınıza yansıyor..
Hiçte bile
Harbiden yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar