AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Guzel goren güzel düşünür guzel düşünen hayatindan lezzet alir der ustad..
Taktirsiz veya basarisiz bir hayat olunca öyle bir duygu ola bilir tabi
Hayat bir roman değil, bir hikaye gibidir... Bu yüzden ne kadar uzun sürdüğü değil, ne kadar güzel olduğu önemlidir.
Boşa yaşamak diye bişey yok bence dünyadaki her insanın yapması gereken görevi var herşey bir amaç doğrultusunda ilerliyor...
Aynı Problem Bendede var GarDaş Medyuma Gitmeyi Düşünüyorum Netten Baktım Dualar Tılsımlar Vefkler Herşey Var
evet ben boşa yaşıyorum hiç bir şey yapmak istemiyorum
Mutlu olamadığımız için, şansın bize gülmediği için
Çünkü hayatta kayda değer güzel bişey göremez.Tıpkı benim gibi.
adam hayattan zevk alamıyorsa böyle düşünür. söylenecek söz yok. herkes kendi hayatını yaşıyor.
sizin yüzünüzden bunalıma girdim hayattan soğuttunuz beni bee
Valla hacı koy gotune gitsin felsefesini kendime benimsedigim icin sikinti yok ya :)
neden boşa yaşıyor olayım ki. bakmak ve görmek ayrı kavramlardır misal
Her şeyin farkında olup neyin ne olduğunu bilen ve bunun sonucunu beğenmeyen bir insan olabilir.
Bence İnsanların öyle düşünmesini sağlayan Hedefleri olmamasıdır.
öyle anlar oluyor ki insan boşa yaşadığını düşünüyor..
Aynı ben o yüzden bir amaç edinmen gerek eğer sıkılırsan ondan başka bir amaca yönelmelisin.
hayatında hiç bir şey yolunda gitmeyen biri düşünebilir mesela. :)
böyle düşünmüyorum.
Ciğeri 5 para etmez insanda hayal ettiği şeyler vardır zoruna gider boşa yaşadığını düşünür.
sadece birer rüyadayız evet arkadaşlar haklı depresyon sebebi çevrendeki olumsuz etkiler ailesel sorunlar kendi sorunların veya bütün cabalarına rağmen istediğin bişeyin olmaması adamı tribe sokar ve bu depresyon evresi
Boşa yaşıyorum evet çünkü hayatta yaptığım hiçbişeyden zevk alamıyorum.
la harbi boşa yaşıyorum ne çalışmak istiyorum ne okula gitmek ne evlenmek ne çoluk çocuk ne istiyorum ben bile bilmiyorum
hedef belirleyememenin neye baslasa yarıda kalmak hele ki hiç arkadasıda yoksa yanında olan biri de yoksa çok kötü oluyor insan
Bu düşünceyi engellemenin tek yolu dini bende de oluyor namaz felan kılınca inan gidiyor çünkü bir ümidin oluyor bu sayede.
hiç biri namaz kılmıyordur bu sözü ederse ben bu tesoıtı yaparım gerısınede karısmam
Ayni ben kimseye ne zararim ne de faydam var. Olmasamda olurmuş yani.
boşa yaratılmamamıza rağmen boşa var olduğumuz hissine kapılıyoruz. sonumuz hayrolsun.
İllaki. Ya boşluktadır ya da çıkmazdadır. Sürü psikolojisi...
bu şekilde düşünen insanlar Allahın rızasını kazanmak için hiçbir şey yapmayan insanlardır
kesinlikle istedigi ve yaşadığı hayat arasındaki kocaman fark yüzünden
ya verimli değildir ya da bir engeli vardır korku gibi vs
Hayat zor ama yaşamak ta bir o kadar güzel onun için kasmaya gerek yok ne olacacak sa olsun koy ver gitsin
Genelde sorumluluk almamış insanlar ya da hayatı çok standart olan insanlar boşa yaşadıklarını düşünürler bence.
TOPRAK OLACAĞIZ TIPKI YERYÜZÜNDEN SİLİNMİŞ ESKİ UYGARLIKLAR GİBİ VE KAİNATTA BİR TOZ ZERRESİ KADAR YER TUTMAYACAĞIZ..
Hayata bir kere geliyoruz istediği gibi yaşayamamak canını sıkıyor olabilir
Allah ı tanımamaktan kaynaklanan ruhsal bir çöküntü olduğunu düşünüyorum.
hayatımın hergününü son günümmüş gibi yaşarım sanada tavsiye ederim
bende oleyım sankı neyı beklıyorum ben yaa bu dunyada :DDD
hayallerim var o hayallere ulaşamadığım sürece boşum bomboş
bazen bosa yasadıgım dusunuyorum. sabah ıse gıt aksam eve gel calıs calıs calıs sankı tum hayat bu
bir hedefinin olmadıgı neden ne için yaşadığını bilmemenin diğer adı
1Depresyona girmiş olabilir
2Hayatta amaç belirlememiştir
3İbadet eksikliği vardır
4Çok hayal kırıklıgına uğramıstır
.
.
.
para yoksa boşa yaşıyoruz zorunlu şeyleri her gün aynı şeyleri yapmak falan boşa yaşıyoz
Para olunca zaman olmuyor aynı şey her gün aynı iş yerine git gel.
çalışmadan baba parası yiyenler nolcekkk?
ben mesela boşa yaşıyorum hayatta hiç bir istediğim olmadı olmayacakta hayatım hep boka sardı sarmayada devam edecek
saydığın sebepler yeterli gibi, bana göre.. çünkü ben de aynı şeyleri düşünüyorum, yalnız değilsin dostum
Beni tarif etmişsin hayatı çok boş yaşıyorum hiçbir şey anlamlı gelmiyor nasıl olsa öleceğiz düşüncesindeyim
Her insan hayattaki gerçek amacını ve mutluluğunu bulmalı. O zaman boşluktan kurtulur.
Çünkü boşa yaşadığına karar verecek dökümanlarla karşılaşmıştır
vardır bir derdi ondan ne bilem sevdiğini alamamıştır ya da parası yoktur:)
her şey üst üste gelmiştir hayatında olumlu hiç bir şey olmuyordur umudunu yitirmiştir.
birader ciddi ol adam akıllı bir şey paylaş sorunları çözmek için buradayız böyle şeyler durumu alaya aldığını gösteriyor
Hhahahahhahaha :))))
İnsan daima kendinden daha kötüleri düşünmeli ve şükretmeli haline.
Boşa yaşamak diye bir şey yoktur, Sen bu dünya'ya boşa gelmedin ki?, Sadece Nefsinin kötü isteklerine düşersen boşa yaşamış gibi olursun.
doyumsuzluk mu desem bilemedim.
var arkadaş ben varım aynı böyle düşünüyorum yıllardır, berbat bir ruh hali.çözüm yoooook
fazlaysıyla var hem de bitmesi için dua eden birisiyim. rahat ll ve bitin diyorum.
amacı yoktur
olmazmı niye olmasıun?
bilmem
amaç var da o amaçlar gerçekleşmiyor bütün çabalara rağmen
amaç ne
iş,aşk,para vs...
ulasabileceğin amaclar koy o zmn kendıne
zaten koydum sonrasında burada buldum kendimi
sorunlar vardır hayatında o yüzden insan kendini öyle hissede ya da sevildiğini hissetmez
baskalari hayatina karisiyorsa ve sen hep baskalari ne dicek diye düsünerek yasamak zorundaysan evt bosa yasadini düsünürsün..
Herkes baktığı gibi yaşar.
Boş bakan boş yaşar.
Depresyona girmşitir belki
depresyon neyden oluşur birikmenin dışa vurumu sonucu oluşur yanii ama diğer insanlar neden böyle değil ?