Boşuna yaşıyormuş gibi hissediyorum siz de öyle hissediyor musunuz?

Sabah 7 gibi uyanıyorum 8 de çıkıyorum 9 iş başı 6 buçukta çıkıyorum 8 İ de bulabiliyor evde olmam sonra yemek falan 12 de uyuyorum. Bi aşk hayatım yok annem desen vakit ayırmaz sürekli ergen gibi telefonda saatlerce konuşur ben anlamıyorum ne yaşıyorum
Boşuna yaşıyormuş gibi hissediyorum siz de öyle hissediyor musunuz?
Cevapla