Boşuna yaşıyormuş gibi hissetiğiniz oluyor mu?

İşe gidiyorum eve geliyorum hayatım bundan ibaret ne tek bir arkadaşımla takılmak istiyorum ne bir tane flörtüm var. Ama artık sıktı bunalıma girmiş gibi hissediyorum
Boşuna yaşıyormuş gibi hissetiğiniz oluyor mu?
Cevapla