Gün içinde çeşit çeşit haksızlığa uğrayabiliyoruz. Sözüm tabiki küçük olaylara değil fakat büyük çaplı olaylardan sonra intikam alma yoluna gider misiniz? Yoksa Allah’a havale edenlerden misiniz?


akrep erkeğiyim. yanlışlıkla yapılmışsa o haksızlık bağışlarım ama eylemde kasıt varsa eğeeerrr işte o zaman tüm okları ona çeviririm , en son eaki bir arkadaşım yalvarmıştı, çocuk ciddi ciddi yalvardı yani🤔
İntikam almam. İntikam alma hırsı insanı kör ediyor belli bir süre sonra. En iyisi eden ettiğini bulur deyip geçmek.
Teşekkür ederim.🙂
Alırım. Fena bir şekil de hemde elimden kurtulamaz. İlk önce döverim kendim. Yüzünü güzel bir dağıtırım sonra ruhsal olarak vereceğim zararı verir orada bırakırım şerefsizi. Ki yapmadığım bir şey değil.
Almaya cabalamam, akisina birakirim zaten oyle veya boyle hak yerini bulur
Cevap
27Cevap
bilmiyorum ama ben sevmedigim kisi hakkinda kafamda bir kotu olay kurguluyom aynisi basina geliyo mutlunoluyorumm kendimden cokk korkuyorum 😂
bana ohaa baska bisey dilesem olurmuss diyom😂😂😂😎
ben ya umursamazim ya cokk intikamciyim kinliyimdee ortasiii yokkk
Gücüm yetiyorsa o an engel olurum, bazen mevcut hukuki durum güçlüden yana olduğu için birşey yapamıyorum.
Kimseden intikam almam benim böyle bir lüksüm olamaz. hesabı çok ağır.
Tabiki alırım derim ama almam. allah yukarda ona havale ederim
Bir akrep burcu olarak intikam almamak için kendimi zar zor tutarak Allah'a havale ederim
Tanrıya inanmadığım için sorunlarımı kendim çözmeyi tercih ediyorum
Ne yaptigina bagli. Bence kalbimi kiracak kimse intikam icin ugrasmaya degmez. Degecek insan zaten kirmaz.
Hiç biryere gitmem beklerim sadece beklerim zamanı geldiğindede hiç buna değmez falan demem canımı yakanın canını yakarım
Aldigim intikamlar o kadar acimasiz oluyorki bazen ben bile kendimden korkuyorum😂hırslıyım ve yapilanin karsiligini vermeden rahat birakmam
İntikam ı boş ver enerjini daha güzel şeylere harca
hayat bir türlü verir belasını. hiç uğraşmam. kendimide o durumlara sokmam.
Almam. İntikam almak güzel bir şey değil. Kalbimi karartamam başkaları için. Eden bulur.
nenelerden korkmaya başladım allah cezanızı vermesin :DD
sizin yüzünüzden paranoyak olup çıkacam :D
İntikam, kin nefret taşıyan duygulardan uzak durmak lazım... 😊
Hyr normal adalet yerini bulmazsa İlahi adalet tecelli eder birgün
Genelde intikam alırım ama bunu yaparken o kişinin canına kast etmem.
Elime fırsat geçerse affetmem ama onun dışında oturup nasıl intikam alsam diye düşünmem
Ben intikam almayı istesem de alamıyorum. Bir şekilde ahım tutuyor ama. Zamanında bana kötü şeyler yaşatanlar şu an acınası halde yapayalnızlar.
Allah'ın işi gücü yok da benim hakkımı mı arayacak?
İlk önce birçok şeyi sineme çekebilirim. Bir, iki, üç.. devam eder. Sonra baktım hedefte ben varsam, ölecek insana su bile vermem.
alırım tabi yarına bırakırım ama asla yanına bırakmam kimsinin
kimsenin olacak o
Hayır Allah yanında olur zaten o herşeyin en iyisini bilendir
Takdiri ilahiye bırakmak lazım, kendi pisliklerinde boğulsunlar, ponçik ellerini kirletme 😊
İntikam almayın boyunuz kısalır
Her kişi intikam almaya değmez
Tabikide o is bende dogru anda yapistircan ense kokune mesela eski sevgilim😈😈
Ya zaten beni cok seversin canimi veririm. Ya da bana hainlik yaparsin canindan ederim.
Allah görüp onu cezalandırıyor hep zaten
Almam. ALLAHLA kul Arasına girmem
Teyzenin de dedigi gibi mecbur biz alicaz😬
En iyisi allaha havale etmek
Önce intikam alırım sonra Allah'a havale ederim
Alınacaksa alınır baba
Kendimden mahrum bırakırım bir şey yapmam yani
Allah’a havale ederim
Eğer elime bir fırsat geçerse neden olmasın😈
Almamak isterdim ama maalesef alıyorum
Almam ama ilerde o yanarken ben elimdeki suyu kana kana içerim..
Hayır. Bedel ödetirim.
Yaşattığını yaşa der geçer giderim anca öyle anlat
Tabiikiiii... yapılan herşeyin bir bedeli olur...
Intikam almam ben kız ayool
Ben kin tutamıyorum :(
bilincsiz bir sekilde almasini beceriyorum
Allah'a havale ediyorum.
Almam uğraşmam eden bulur a inanırım
Evet
İntikam zayıf insanların işi ben havale ederim
Allaha havale ederim kimseyle ugrasamam
Kendi vıcdanına bırakırım
Almadım
Allah bildiği gibi yapsın
Yerine göre değişir.
Uygun zamanı beklerim
Umrum dışı hepsi
Allah dan bulsun benden uzak olsun ☺
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır !
Allah’a havale ederim
Bana göre değil
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar