
Dün gece epey bir bunalmışlıkla ve hayatımın uzun zamandır yolunda gitmemesi sebebiyle ağlayarak Allahtan ölüm istemiştim. "Allah'ım beni öteki dünyada mutlu edeceksen al canımı" diye uzun uzun ağlamıştm.
Bugün doktora giderken, gözüm bir otelin tabelasına takıldı, otel benim geçmekte olduğum kaldırımdaydı. Neyse, ben giderken hemen arkamdan şiddetli bir ses ve sonrasında panik sesleri geldi. Döndüğümde 4. Kattaki otel camı yere düşmütü 2 adım gerime! Camlar nerdeyse 10 metre öteye savrulmustu. Eğer 2 adımı atamasaydım su an bunu yazamayacak ve çoktan bir ölü olacaktım. Bu bana Allahtan bir uyarı. Bir daha dersem belki duam kabul olacak ve öleceğim. Biz insanlar haddimizi aşmamalıyız ve Allahtan gelene boyun eğmek zorundayız. Ben dersimi aldım arkadslar, sizde sinirlenince ölüm dilemeyin, gercek olabiliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar