Ağlamak Zayıflıkmıdır Yoksa Güçlü Olmakmıdır. Siz Karar verin...


Ağlamak Zayıflıkmıdır Yoksa Güçlü Olmakmıdır. Siz Karar verin...


Ağlamak Zayıflıkmıdır?


Bana Kalırsa Ağlamak Zayıflık değildir. Çoğu insanımızın aksıne zayıflık olarak görmem. Güçlü insanın Elinden Hiçbir şey gelmediğinde. Hırsından O yerde ağlaması gibi, ifadesiz. Sadece Gözünden Akan Yaş Gibi.


Tabii Bunun dışında Ben ağlıyorum dercesine Ortalığı yıkan kadın/erkek farketmeksizin zayıflık belirtisi gösterenlerde var. Bunlara ben "Sefil ergen" veya "Hardcore Ezik" olarak adlandırıyorum. Tabi Bu kişiden kişiye değişir.


Bana Bir Çok insan bu Konu hakkında sordu;


"Kuntay Ağlamak Zayıflıkmıdır?"


Hepsine cevabım;


"Neden Ağladığına Göre Değişir." Oldu Evet Aynende Böyle Çünkü,


Kimisi İstediğini alamadı diye, kimisi sevgilisinden ayrıldı diye, Kimiside Yaşadıklarına dayanamadı diye. Herkes Şunun Peşinde "Mutsuz Olmalıyım." Hayır Böyle Birşey olmazsa Ağlamak sizin içinde bir zayıflık olmaktan çıkar. Mutsuz olmak için sebep aramak yerine, mutlu olmak için sebep arasanız?


Olmaz mı ?


Peki Mutlu olacak ne var diye soracak arkadaşlarımız var. Veya Okuyup "Heh Mal" diyerek Geçiştirecek arkadaşlarımız. Bunlar Size kalmış belki kimse okumaz bilemiyorum Ama Ben yinede Anlatayım.



Mutlu Olmak İçin Sebep aramanıza gerek yok, Sebep Zaten var. Mesela Nefes Alıyor olmanız, Ailenizin olması, kardeşinizin olması gibi çoğaltılabilir.


Sadece Yanlış tarafa değil doğru tarafa Bakın. Yaşadığınız Hayat ile savaşmak öğretiliyor. Hayır Her Zaman o hayatla savaşamazsınız, arada sırada durup hayat ile sevişmenizde gerekir.


Bu ikisini yaptığınızda Herşeyin Bir Anda Değiştiğini Görebileceksiniz.


Zaman ayırıpta Okuyan Arkadaşlara Teşekkürler. İyi Günler dilerim.

Ağlamak Zayıflıkmıdır Yoksa Güçlü Olmakmıdır. Siz Karar verin...
Cevapla