Zamanımızın en büyük hastalığı Görünüm önyargılarımız


Zamanımızın en büyük hastalığı Görünüm önyargılarımız


İnsanoğlu o kadar değişiktir ki ilk başta gördüğünü sevdiğini zanneder ama malesef biz hisselerimizi gördüklerimizle karıştırıyoruz hissetmek bir insanı tanımak o kadar hassastır bu aslında herkesten önce kendimizi ilgilendiren bir konu çünkü bunun acısını ilk önce kendimiz çekiyoruz peki ya düşündünüz mü size gerçekten hissederek değer veren insanların yanında nasıl olduğunuzu ?


Şu zamana kadar gözlemlediğim ilişki konusuna değinmek istiyorum bu yaşıma kadar binlerce insan tanıdım işim gereği ve hep şunu gördüm bir ortamdayız bir erkek bir kızı görüyor offf çok güzel çok çekici seksi gibi kelimeler kullanıyor sonra o kıza yaklaşmak için belirli bir cabalar harcıyor o insana yaklaşıyor kimi zaman çok yakışıklı olmasıyla kimi zaman parasıyla ve bakıyorsun ki çok,güzel ilk başlar sonra birbirlerini tanımaya başlıyorlar kız erkeğinin başka kızlara bakmasından yakınıyor erkek istediğini almış çok umursamıyor bir sure sonra ayrılık bir yanda üzüntü bir yanda başka bir güzel kızların yanında başka bir örnek bu sefer ters cinsler bu sefer kız bir ortamda cafede vs bir yerde erkeği görüyor off çok yakışıklı çok tatlı diyor ve aşık oldum diyor sonra o erkeği ele geçirmek için belirli cilveli oyunlar yapiyor o erkeği ele geçiriyor aradan bir zaman geçiyor karşısındaki erkeği tanımaya başlıyor ve karakteri uymuyor sıkılmaya başlıyor başka bir erkek görüyor soğuyor ilişkide kopmalar oluyor ve bitiyor birisi bir tarafa birisi bir tarafa ve bu döngü hep,böyle dönüp duruyor.


Peki ya neden etrafımızdaki arkadaşlarımızı çevremizi maddiyata görünüşe göre seçiyoruz ? İki kişi yüz yüze bakıyor bu benim,kankam,canım,kardeşim diyor arkasını dönüyor bu böyle şöyle diyor 2dk önce ona övgüler yağan sonra ondan nefret söylemleri oluyor peki neden ya çok güzel ya çok yakışıklı ya da maddiyat menfaati var şöyle açıklamak isterim çok güzel bir kız orta halli bir kız orta halli bir,kız kendisine güveni olmadığı için güzel kızın yanında duruyor onunla beraber bir erkek arkadaşı,bulurum vs gibi düşünceleri oluyor veya çok güzel,bir kız orta halli güzel bir kız ama maddiyatı iyi çok güzel kız bunu kullanıyor arkasından sevmediğini ama parası için arkadaşlık yaptığını başka arkadaşlarına anlatıyor bu örnek olarak söylediğim bir konu bunu sadece kız/erkek olarak ayırmadan okuyup anlayın.


Lütfen hayatımızdaki insanları görünüşü ve maddiyatı ile yargılamak yerine onların size davranışları size verdikleri değerleri ve en önemlisi kişiliğinizin birbirine uymasına önem,verin kendimize gelme zamanı gelmedi mi kim çirkin şişman tipsiz bodur olmak ister?(KİMSE) onun için sevginizi gözünüzle değil kalbinizle hissedin herşeyden önemlisi bugün 20 yaşındasın çok seksisin çok güzelsin peki ya 50 yaşına gelince 2 çoçuk doğurunca 20 yaşındaki güzelliğin nereye gidecek? Veya 20 yaşında kaslı ve yakışıklısın ya 50 yaşına gelince ? 2-3 çoçuk babası olunca ne olacak ? Nerde kalıcak 20 yaşındaki halleriniz? Unutmayın maddiyat ve görüntü önemli değildir maddiyatı hayatını beraber kuracağın insanla sırt sırta vererek yaratabilirsin önemli olan karşındaki insanı herşeyden önce insan olduğu için sevin bir insanın görünüşüne düşmeyin kalbine düşün hem üzülmeyin hem üzmeyin...

Zamanımızın en büyük hastalığı Görünüm önyargılarımız
Cevapla