Alıp veremediğimiz büyük sorunlar var. Birbirimizi sürekli yargılamakla bitmek bilmeyen sorunları kendi kendimize oluşturuyoruz.
Nedir bu sorunlar?
1)Türk erkeği abazadır

Türk kadınların klişe cümlesidir. Zannedersin ki Türkiye'nin her şehrinin tüm erkekleriyle tanışmış ve konuşmus da hepsi aynı davranmış gibi bir tavra girmeleri.
2)Sevdiği adamla ilişkiye giren kadın yolludur

Sevdiği insanla bir ilişkiye girmesi onu yollu yapmaz. Aşk hata yapa yapa bulunur. Bir sorun yaşayıp erkek veya kadın ayrıldığında kadınlara yapılan hakaretler haksızlıktır.
3)Türk erkeği uçkuruna düşkündür ve aldatır

Kaç tane sevgilin oldu da hepsi aldattı? 30 milyon erkeği hangi ara tanıdınız?
4)Süslenen ve açık giyinen kadın aranıyordur

Giyimine göre birisinin namusu sorgulayamazsın! Tanımadan bir insanı sen nasıl teşhis koyabiliyorsun rahatlıkla?
5)Kadın para ödeyemez erkeğin yanında

Senin paran burda geçmez diyerek neyi amaçlıyorsunuz? Güç gösterişi parayla değil sevgiyle yapılır.
6)Mesaja hızlı cevap vermiyorsa aldatıyordur

Mesaj attığın an sana cevap vermek zorunda mı? O insanın hiç mi işi olmayacak?!
7)Farklı zevkleri seven insanlar ruh hastasıdır

Herkes aynı şeyleri sevmek zorunda değildir. Onları dışlamak yerine anlamaya çalıssanız bu tür problemler oluşmaz. Okuduklarınızla değil yaşayarak deneyim elde edin! Belki de korktuğunuz gibi çıkmayacaktır.
8)Ev işlerini kadın yapar

Gerektiğinde iş bölümü yaparak kadına yardımcı olmak gerekir. Bu önyargıyı bırakın.
9)Güzel kızsa kesin sevgilisi vardır

Bilemezsin kimin sevgilisi olup olmadığını. Onunla bir tanışmayı dene!
10)Erkekler odundur

Erkekler odun değil sen çok beklenti içerisindesin!
11)Kadının gece eğlencesi olamaz

Sen erkek olarak istediğin vakte kadar geceleri clublarda gezerken o bir şey demeyecek sen ise gönlünü eğlendireceksin. Yok öyle bir dünya.
12)Alkol ve sigara kadına yakışmaz

Sen sokaklarda sigara içerken erkek olarak kadın içince ne oluyor? Bağımlılık varsa ona farklı anlamlar katmak saçmalıktır.
13)Yalnız takılıyorsa kesin asosyal veya geçmişinde bir şey yaşamıştır

Tercihidir. Toplum içinde rahat hissetmiyordur. Etiketlemek veya bir sebep koymak zorunda mısın?
14)Güzel olduğu halde kendini beğenmeme sorunsalı

Kendi kendini üzme sanatıdır. Güzel olduğunu etrafındakiler beyan ediyorken kendinle olan sorunun nedir?
15)Zenginliğini göstermek

Kağıt parçası seni adam yapmıyor. Aksine zenginliğini sürekli övünmek alçaltır.
16)Türk kadınları kezbandır

Türkiye'de kaç tane kadın tanıdın ki bu yargıya varıyorsun?
17)Erkek adam karısını çalıştırmaz

Ne alakası var? Sana yük olmak istemeyip kendi kariyerinde mutluysa neden engelliyorsun? O da çalıssın sen de ne var ki bunda? Erkeklik gururun mu bozulur? Bırakalım bu saçmalıkları.
18)Erkek adam ağlamaz

İçindeki duyguları rahat bırak ve ağla. Bu seni zayıf kılmaz aksine güçlü gösterir. Bir kadının karşısında ağlamak dahi eziklik değil duygularına ne kadar hakim olduğunu gösterecektir.
19)Anne-baba memnuniyetsizliğini sosyal medyada dile getirmek

Seni koşulsuz seven bir aileye nasıl oluyorda sırtını çevirirsin?
20)Yaşadığı şehre göre insanları etiketleme sorunsalı

Hiçbir insan şehrinin kimliğini yansıtmaz. Herkes kendi kişiliğini yansıtır. Şehre göre insanları kötülemek yanlıştır. Sanki ordaki yaşayan tüm şehrin insanlarını tanıdın!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gayet çok doğru objektif bir bence olmuş beğendim eline sağlık:)
19 hariç katılıyorum.
Birçok ön yargı ile karşılaşıyorum.