"Hayvanları Sevmeyen, İnsanları Sevemez" Düşüncesinin Ne Kadar Doğru Olduğunu Gösteren Davranışlar Nelerdir?

"Ah annecim ah, iyi ki evde kedi beslememe izin vermemişsin. Şimdi hiç birini ayırt etmiyorum, hangi türden olursa olsun bütün hayvanları senin sayende sevdim." derken bir karar verdim ve bu Bence'yi yazarken, hayvan sevmeyen insanlardan neden uzak durmanız gerektiğini de anlatacağım.

Sizi sevmek için bir nedenleri olması gerekir, karşılıksız sevemezler.

Bu insanların sevgili olma nedenleri tamamen bencilce düşünceleridir. Sizi ya paranız çok, ya komiksiniz ya da cinsel ihtiyaçlarını karşılıyorsunuz diye severler. Saf sevginin ne olduğunu asla tatmamışlardır. Saf sevgi ile karşılaşınca korkup kaçarlar.

Güvenilir insanlar hayvanları da severler, sizi de severler.

Bir insanın koşulsuz şartsız bir hayvana güvenebilmesi, bir hayvanın bir insana güvenebilmesi için kesinlikle temiz bir yürek ve menfaatsiz bir karakter gerektirir. Bir sokak düşünün, semt değil evet bir sokak... O sokaktaki kediler ve köpekler sizi görünce kaçmıyorsa, o sokakta yaşayan insanlara gözünüz kapalı güvenebilirsiniz. Çünkü o insanlar ağzı olup dili olmayan, ihtiyaçlarını dile getiremeyen, bir gelir sağlayıp bu gelirle karnını doyuramayacak olan hayvanların bütün ihtiyaçlarını karşılık beklemeden karşılarlar. Hayvanlara kötü davranan insanlar size iyi davranıyorsa korkun! Acaba fırsatını bulunca size ne yapacaklar?

Eğer bir insan köpek sevmiyorsa o insana güvenmem ama bir köpek bir insanı sevmiyorsa o köpeğe güvenirim.

Çok sevdiğim bu sözü insanlara karşı yüzde yüz haklı çıkabileceğimi bilerek savunurum. Bunu siz de yapabilirsiniz ve hayvanlara güvendiğiniz kadar bu söze de güvenebilirsiniz.

Hayvanları sevmeyen, onlardan rahatsız olan insanların vicdanı yoktur.

Bu düşüncelerimden dolayı belki bana kızacaksınız ama bence bu gerçekten de böyle. Hayvan sevmeyen insanların vicdanı ve merhamet duygusu yoktur ve bu insanlara sarıldığınız zaman ne sevgi hissedersiniz ne huzur. Buna rastladığınız zaman uzak durun, çünkü duygusuz bir insan sizi kolayca kırar. Onlar kedilerin ve köpeklerin su içmesi için kapı önlerine koyulan kapları devirir, içine sigara izmariti atarlar. Hatta bir yerde gördüğü zaman tekmelerler. Ben en sinirli olduğum anda, en üzgün olduğum anda bir kedi veya köpek göreyim. Hüznüm de, sinirim de hemen geçiyor. Çünkü beni incitmeyecek tek varlıkların onlar olduğunu düşünüyorum.

Bu tip insanlar sinirlendiği zaman asla gerektiği kadar tepki vermezler. Hep aşırı tepki verirler. Bir sebebi yoktur, bir şeye dolmamıştır. Sadece aşırı tepki vermek hoşuna gidiyordur.

_король okuduğunuz için teşekkür eder. <3
_король okuduğunuz için teşekkür eder. <3
"Hayvanları Sevmeyen, İnsanları Sevemez" Düşüncesinin Ne Kadar Doğru Olduğunu Gösteren Davranışlar Nelerdir?
Cevapla