Herkese selam, benim gibi yavaştan 30 yaşına yaklaşan ve 3'lü rakamları görmenin korkusu ile yüzleşen her kadının yaşadığı durumları özetlemeye çalışacağım. 30'lu yaşlar henüz genç yaş aralığı tabii ki ama toplum algısı biz kadınları oldukça etkilemekte. 20'li yaşların sonuna geldikçe artık sorumluluklar artmış ve ben daha yirmi bilmem kaçım diyemeyeceğiz. :(
O halde o durumlar neler, bir bakalım...
Göz çevremde kırışıklıklarım başladı artık botoks zamanım gelmişmidir ki telaşı

Yıllardır kendi saç rengimi görmüyorum ben doğala döneceğim telaşı

Üniversite arkadaşlarım 2. çocuğu gezdirmeye çıkmış Instagram hikayesi paylaşıyor ben de yavaştan bir damat aday adayı bulsam iyi olacak telaşı

Yarın bir gün lazım olur kenarda param olsaydı telaşı

Çocuk yapamadım bari iş ve kariyerde bir halt olsaydım telaşı

El alemin şirketine yıllarımı verdim kendi işim olsaydı holding olmuştum telaşı

Sevgiler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar