
Dünyanın en güzel varlıkları, kadınlar gününüz kutlu olsun. 😘😘😘

Söz doğru ama üstüne alan bazıları yanlış kişiler...
Kadın evlatlarını yetiştirmekle mükelleftir. Kadının ellerinde dünya.
Lakin bazı bayanlar kadın özgürlük eşitlik isterim der ama çocuklarına bunu anlatmaz onlar özgür yaşamalı derken çocuk dünyanın rengine kanar...
Sonra aklı yerine gelince ah yalan dünya der ve aynı hatayı oda kendi evlatlarında yapar...
Dünya kadınlarımızın , annelerimizin ellerinde dünya gücünü biliyor ama istediği dünyayı kuramıyorsa bu kişiye ben bir şey diyemem...
Yüzyıllardan beri bir ana bir evladını adam gibi yetiştiremiyor ise...
Ben insanın ve sende benim evladımsın sana sevgiyi, saygıyı, ahlakı, erdemi, hayatı öğreteyim... derken simdi nesil buna "Ailem beni kısıtlıyor." diyor. Bazı kızlarımız bunları bilene annesine bağlılık duyana "Ana kuzusu" diyor.
Bir insanı, insan yapan yegane şey aklını kullanmadır. İnsan olabilmesi için akıllı olması lazım.
Bütün Annelerimiz ve Kadınlarımız, Kadınlar günü kutlu olsun.
Esasli kadinlara sözüm yok.
Ama sirf erkeklerin bu davranislari ve sözlerinden dolayi, çogu kizlar kibirli ve egosu tavan durumda.
Onlar da insan, erkekler de insan.
Kimi ana var, ayaklarinin altinda cennet, kimi ana var, dilinden dolayi cinnet...
Özellikle buralarda, tüm yıl boyunca kadinlarla ilgili hicbir problemin cüzülmemesine karşin "dünya Kadinlar gününün" sembolize edilmesi cok eğreti duruyor. herkes gercekten düsünüyor olsaydiki"kadın ve toplum bütündür, cinsiyet üstünlüğü anlamsizdir"o halde, böyle bir gün şova dönüstürülmezdi. Kadin insandir, en az senin kadar
Kadınlar olmasa biz olmazdık diyor Allah kadına bu görevi verdi kadında Allah ın izniyle bizi dünyaya getirdi demek istemiş bence 😊 Burada nereden geldiğimizi, kimden var olduğumuzu ve kimin vesile kılındığını unutmamak gerek. Erkeklerin üstünlük çabasına karşı söylenen bir söz. Nereden geldiğini unutma, saygını koru diyor.
Erkekler olmasada siz olmazdiniz
@seninsabahuykun evet bn zaten sozu acikladm zaten
O yüzden iki cinste birbirinin degerini bilsin biri olmasa diger hiç olur
Cevap
43Cevap
Neset babam yaa adam öyle bir anlatmiski sözünden birsey cikarmana gerek yok hersey apacik ortada saten 😊
Benim için anneler gününü kabul eden kadınla kadınlar gününü kabul eden kadının hiç bir farkı yoktur ikisi de bu dünyaya ait kadınlardır sonuç olarak bizim hayatımızda bir günlük kadınların yeri yoktur deyip kızların gözünde iyi adam imajını kapayım hemen 😂
yorumlara şöyle bir baktimda çoğu fikirden yoksun.. ya ayni cumleyi tekrar etmis ya onaylamiş ama hic biri soylenmek isteneni anlamamis bence..
saygi duyuyoruz elbette..
Teşekkürler, ama ne bileyim erkeklerin böyle laflarla kendilerini küçük düşürmesi bana göre bir şey değil. 🌺
Bebisimsu düşürmüş gibimsi bir şey olmuşsu 🌺
Ay yerim 🌺
Bu kadar az kelime ile bu kadar derin anlatılabilirdi, ancak :) örnek alınmalı.
@Yiddish Aday
@Yiddish Hazarların soru ile bağlantısı nedir?
@Yiddish estağfurullah rahatsız olmadım.
Erkek sadece erkektir ve ne istediği ne aradığı malumdur. Kadın daha detaydır, erkek düzdür. Bunu anlıyorum.
Güzel insan ne güzel söylemiş
Bir anadan dünyaya gelen yolcu, görünce dünyaya gönül verdin mi?
Kadınlar ananızdır Neşet Ertaş
Kadınlar kızınızdır Volkan Konak
Kadınlar yoldaşınızdır Nazım Hikmet
Kadında erkekte özeldir genelleme yaparak kötü ve iyi denilmez. İkisinin içinde de iyi ve kötüler vardır sırf kadın dıye illa iyi denmez ya da sırf erkek dıye. Uyulması gereken kurallar vardır ahlak vardır inanc vardır
Çok harika bir söz
Kadın erkek olarak bakmadan evvel insan olarak bakıp anlamak empati kurmak gerekir.
Analar insandır biz insanoğlu diyen Üstadım. Yüreği güzel adam. Her sevgiyi senden öğrendim. Bu sözüde tüm içtenliğinin dışa vurmuş halidir.
Kadina saygili ol,
Çünkü o insanoğlunun ANASIDIR.
demek ❤❤❤
kadınlar insandır erkeklerde onların oğulları yani diyorki nerden geldiğinizi bilin
8 Mart için konuyu kilitleyecek güzellikte Neşet Ertaş aforizması
Neşet baba canımız ciğerimizdir Allah rahmet eylesin, tüm sözleri gibi bu sözü de muhteşem tabii ki.. Fakat "Kadınlar insan falan değildir, babandır insan" diyenler olabilir bu söze karşın :) Neşet Ertaş'a saygı ve sevgiyle..
Neşet Ertaşı ve abdal'ları çook seviyorum.
Tam milliyetçi ve atatürkçüler.
❤ ❤ kalp9
Pamtilok insandır,
Everesttt insanoğlu demek istemiş. 🙈
esası analar insandır biz insan oğlu sevmişiz gönülden olmuşuz kulu.. aslı bozuk deme türkünün adı
Bir erkeği kadın dünyaya getirir. O halde kadın insansa erkek insanoğludur
Teşekkürler, rahmetli Neşet Ertaş kadını en özel şekilde anlatmış.
Kadınlar insandır biz insan oğlu diyor erkek demiyor nasıl bir iş bu ya 😂
hayvan oğlunun anlamayacağı bir söz.
lafı fesleğen gibi saksıya oturtmuş anlı şanlı söz. neşet hocanın bilgeliğine yaraşır..
cek Yılmaz'ın şu sözüyle karşılık veririm
"Allah erkeği yaratmış sonra demiş yok olmadı ben bunun bir üst modelini yapayım demiş"
Bende ben insan değil miyim? Şarkısını dinliyordum demek değilmişim
Adam gibi Adam işte..
Herşeyin başlangıcı kadındır..
Neşet Ertaş ❤ Bence çok güzel bir anlatma şekli olmuş.
kadınlar melekdir erkekler de odun demek istiyor galiba🤔
Neşet Ertaş'ın bu sözünü çok severim. Gerçekten çokca doğru bir söz anlayana:)
Cengizhan diyor ki ben hanım kadınımda hanım
bu söz daha iyi gibi :D
Kendisini zaten sevmezdim, yine klişe bir söz etmiş görüyorum ki :D
Kadın anadır herşeydir erkek kadının elerinde büyür şekil alır. Herşey biz kadınların elinde umarım daha iyi nesiller büyültürüz.
Tüm kadınların kadınlar günü kutlu olsun
Güzel insanlar ^^
Bayanlar dan dünyaya geldiğimiz için insanoğlu deniyor bizlere
Erkekler kadınların oğlu yani
Kadınlar anne erkekler çocukları gibi bişi
Rahmetle anıyoruz.. teşekkürler 😇
Biyolojiye damga vurmuş sözdür, çok mantıklı 😌😂
ah neşet baba ah öbür dünya da konser verdiğini bilsem bir kurşun sıkar gelirim
Manası çok derin "Saksıya fesleğen gibi oturturum demek istiyor. " :D
Teşekkür ederiz 😊güzel anlatmış gerçekten...
rahmetle aniyoruz tesekkurlrr
erkeği kadınlar doğurur gökten inmedi
Onlarsız biz hiçiz demek istemiş galiba.
Bu adamın resmini bile görünce üzülüyorum.
Hadi ama bizim de payımız vaar
Anneligi anliyorum ben :)
Thanks canim
https://i.hizliresim.com/br2Wgm.gif
sjsjjshshsh hahahah
Ay ben sana benzetmistim aslinda :D
Kadınlar bizi var edenlerdir
Erkeği doğuran da bir kadındır
Teşekkürler güzel insan, teşekkürler Neşet Baba
Tam da 8 Mart 'a göre bir söz👏
Onlar varoluş sebebimiz dir.
Kadınlar, yapıcıdır; erkekler yıkıcı.
Erkekleri kadınlar baştan yaratır gibi birşey ♡
Doğurgan 😑
Cok tesekkürler😌🐣
Erkekler kızlar sayesinde vardir
ah yalan dünya
Saçmalamış işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar