Kadını kadın yapan erkektir ve erkeği erkek yapan kadındır. Bu cümle ne kadar doğru ve hangi cinsiyet icin geçerli sizce?

2 yıldır "Bana karılık yapmıyorsun" diyen eşime, onca cabalarımdan sonra dönüp dedimki "asıl sen bana kocalık yapmıyorsun". Şaşırdı ve boşanmak istediğini iletti çünkü ağırına gitmiş. Beni duvar sandı anlaşılan. Neden erkeğe aynı laf geri iade edildiğinde onuru zedeleniyor?
Kadını kadın yapan erkektir ve erkeği erkek yapan kadındır. Bu cümle ne kadar doğru ve hangi cinsiyet icin geçerli sizce?
Cevapla