İrem Helvacıoğlu "Aşık olunca herkese selam veriyorum, ponçik oluyorum yani deli derler diye dışa vuramıyorum yani, ilgilenmedigim biri bana kesilirse domuz kesiliyorum. Çok belli ediyorlar. Kadınların hepsi bir erkeğin yürüdüğünü gelişinden anlar" sizce haklı mı?
İrem Helvacıoğlu " Kadınlar erkeklerin ilgisini hisseder" diyor haklı mı sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yani buradaki sorular 'bana merhaba dedi ne demek istiyor?' kafasında olduğu için pek hak veremiyorum.
Burdakiler ergen ya kadın değil 😅
Genelleme yapamam tabiki ama hakkınız var.
Kadına daha doğrusu kişiye göre değişir
Tebrikler kitabın ortasından konuşmuş
Kesinlikle haklı
Yalancıyı mikmiyorlarya
Kadınlar hisseder aldatıldiklariini da hissederler öküzz olduğun için anlamaman normal
Haksız