Kadınların erkekler için var olduğunu düşünüyorum, bu durum sizce de böylemi?

Soru yukarda 👆
Kadınların erkekler için var olduğunu düşünüyorum, bu durum sizce de böylemi?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten site ortamı fark ediyor burada feministen bozma mahalle ağızlı kızlarla onlarn şak şak cısı yalakla erkekler var ben yine de sonsuza kadar kendi fikirlerimi savunucam adam dediğin böyle olur sen hiç adam gördün mü?
Kadınların erkekler için var olduğunu düşünüyorum, bu durum sizce de böylemi?
Cevapla