Sizce erkeklerin kadına, kadının erkeklere ihtiyacı var mıdır?

Belki feministler diyecek asla böyle bir şey yok. Butun hayatım boyunca erkeklere ihtiyacım olmadığını kendime inandırmaya çalıştım. Aile sevgisiyle, anne sevgisiyle bu duyguyu gecistiririm sandim. Ama olmuyor. Duygusal olarak, bedensel olarak bir insanın karşı cinsten bir insana çok ihtiyaci var. Bunu eski nesil hep böyle düşünüyordu. Ama biz yeni nesil olarak sadece paraya ihtiyacımız olduğunu sanıyoruz. O olunca hersey tamam sanıyoruz. Su anda param var ama asla bir erkek olmadan olmuyor. Neden böyle?
Sizce erkeklerin kadına, kadının erkeklere ihtiyacı var mıdır?
Cevapla