Ahahhaha mükemmek kapakların var youtube kanalı aç noluur, bu arada haklısın o ne öyle, geçinme konusunda sıkıntı yaşadığını bu maaşın sadece günlük giderlerini ve faturalarını karşıladığını söyle, sosyalleşmek, gezmek gibi hiç bir ekstra giderinin olmadığını söyle bunlar olmasa bile kenara para koyamadığını evliysen ve çocukların varsa onların ihtiyaçlarını karşılayamadığını söyle, o kadar çalışmana rağmen aldığın maaşın seni mutlu etmediğini hayatının sadece ev iş olarak gelip gittiğini söyle bundan dolayı da mutsuz olduğunu söyleyebilirsin, umarım güzel bir zam alırsın 💙💙
03 Yorumla
Soran+1 yılböyle samimi ve yapıcı yorumlara her zaman saygılıyımdır. çok teşekkür ederim yazdıklarınızı dikkate alcam🙏🏻✨
Soran+1 yılne yazık ki...
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılablacım bende genel muhasebe ofisinde çalışıyorum her gün yoldaki trafiği çekmekten bıktım benim dilimden sen anlarsın bu meslek çok yoğun çok yorucu çok fazla kafa yorucu. kendimi yüceltmek için söylemiyorum ama ofiste ben dışında çalışanlarda var ama ben ofisin bel kemiğiyim diyebilirim. senin baktığın dosya sayısından daha fazlasından sorumluyum daha bunun yanında mükelleflerin genel işlerinden vergi dairesi sgk iletişim halindeyim faturaları kestiğim oluyor ve üstüne üstlük senden daha az maaşım var.
07 Yorumla- +1 yıl
Bu kafayla gidersen az maaşla çalışmaya devam edersin kardeşim hakkını savunmadığın sürece afedersin ama eşek gibi çalışıp hakkını alamazsın bu yüzden özel sektör böyle
Cevap sahibi+1 yılkankaa haklısın bir şey diyemem ama muhasebe de aynı böyle nerde meslek öğrenirsen her zaman azdan başlıyorsun ama planlarım var
- +1 yıl
İLLA ki azdan başlarsın ona lafım yok ama ilerde de böyle devam ederse senin için sıkıntı olur enayi gibi gider gelirsin
Cevap sahibi+1 yıldoğru söylüyorsunn insanlar işte çıkar ilişkisi
- +1 yıl
Aynen öyle inşallah istediğin gibi olur
Soran+1 yılah kuzum seni çok iyi anlıyorum. Bir çok insan çalışma, çık gibi bilinçsizce yorumlar yapıyor. şu şartlarda yerimden kımıldayamıyorum ve zam konusunuda konuşamıyorum bütçemiz yetersiz yol sorun oluyorsa çıkın demesinden...
Cevap sahibi+1 yılama bu meslekte geleceğimi göremiyorum ön muhasebeye geçicem sanırım
Bunun kadın veya erkek olmakla bi iliskisi yok ben asgari ücret 1600 TL iken 1750 ye zorla iş bulmuştum o da zorla kendimi kabul ettirerek. Yol parası da vermiyodu mesai ücreti de yoktu ve mühendis olarak ise alındım. Evet ihtiyacımız var evet zor durumlar geçiriyoruz ama pişmanım sırf onlara kölelik yaptığım için ama çok sürmedi zaten 5 ay diyince çıktım. Kendini ezdirme onlara bu işe ihtiyacın olduğunu hissettirme kendinin de hakların olduğunu kabul ettir.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle kadınlar günün kutlu olsun. Konuna gelecek olursak maalesef işverenler çalışanın hakkını verme konusunda çok acımasız. Çok itiraz edersen çalışacak insan mı yok diyip kapıyı gösterebiliyorlar. Derdini güzelce çatışmadan tartışmadan anlat dinlerse ne ala ama dinlemezsem de çok zorlama. İş bulmanın zor olduğu bir ülkede işsiz kalmak kadar acı bişey olamaz. Umarım hayatında hak ettiğin değeri görebileceğin bir çalışma ortamın olur.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Düşük bir maaş. Bu devir için maalesef yetersiz. Asgari ücret temel olarak yetersiz zaten. İnsanca yaşamak için değil, ay sonunu getirmek için yaşayan insanlar olup çıkıyor toplum..
Halbuki hayat ile git gel, ye iç yat, kiranı öde vs. lerden ibaret değildir ki..
İnsanın hobileri olur, hayalleri olur, ailesi olur ister hiç bir şey için yok alamam demesin..
Yurtdışına çıkmak istersin, marka giyinmek istersin, araç ve ev alırken zorlanma istersin, çocuğun vardır hayatını rahatlıkla kurmak istersin, yaşlanınca rahat yaşamak istersin.
Her insanın bunları isteme hakkı vardır.. Emek veren ve çalışan herkes bunları hakeder. Kendinizi bunlara layık görün. Toplum kabullenmeye başlarsa hayat standardı düşer ama tepki verirse yükselir.. bu her ülkede böyledir20 YorumlaŞükret diyenlere bakma, çok haklısın.
Bence 2 seçeneğin var ;
1 - Başka bir iş bul
2- Kendi işini kur
Sizin sektörde işler nasıl yürüyor bilmiyorum ama, çalıştığın firmanın müşterilerini kendi tarafına çekip sonra da o müşterilerle kendi işini kurabilirsin.
Bunu müşteri çalma olarak düşünme, zaten seni çok ucuza çalıştırıp yıllardır hayatını çalıyorlar bunun karşılığı olarak o 40 tane mükellefin mümkünse hepsini, değilse koparabildiğini koparıp kendi işini kur, zamanla başka mükellefler de bulabileceğin için işini de büyütebilirsin.
Ama söylediğim gibi, sizin sektörü bilmiyorum, bu söylediğim mümkünse yap bence eğer yapabileceğine inanıyorsan.10 Yorumla
+1 yılYol ücretini bazı işverenler inisiyatife bağlı olarak verirler fakat yemek her zaman şirkete aittir. Bunu sen değil iş yeri karşılamalı. Bunları baştan konuşmalıydın, yine de kibarca anlat. Olmadı başka iş bulmaya bak. Maaş çok fark etmez ama en azından yol ve yemek konusunu halledeceğin bir iş bulursan ne ala, seni gözden çıkaramazsa durumu düzeltir.
10 Yorumla
+1 yılHaklısın da sıkıntı şu, sen işe girerken sana zaten bunları söylemişlerdir sende kabul edip işe girmişsin yani. Yol ve yemek vermemesi aşırı saçma zaten artık küçük yerler hariç her yerde servis ve yemek olanağı var eğer yoksa da iş yeri karşılıyo. Yani senin kabul etmen çok saçma olmuş, he maaşına olur belki ama ne farkeder ki? Yol ve yemeği cebinden verdiğin sürece hep zararda olursun, bence sen yeni bi iş ara muhasebe iş ilanı çok var çünkü tecrübende varsa çok kolay bulursun. Hiç çekme orayı
03 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca bunun kadın olmanla alakası yok iş yerinin suçu yani bunu bile kadın olmaya bağlıyosunuz yuh artık
Soran+1 yılhayır tabiki cinsiyetçi yaklaşmıyorum fakat tercih edildiğinde kadınlar tercih edilir ama maaş konusundaki adaletsizliğe hep şahit oldum neyazık ki
- +1 yıl
Maaş konusunun erkek kadın olmakla alakası yok arkadaş kafayı yicem ya. Nasıl bi fantezi ki bu bi işyeri erkek diye fazla maaş versin? Is yerleri her zaman tecrübeye bakar çalıştığı süreye bakar maaş konusunda kadın erkek diye bakmaz ayrıca dediğim gibi Adam sana işe girerken bu şartları söylemedi mi? Söyledi ee sen neden kabul ediyosun ki yani yol ve yemek vermeyen yer mi kaldı artık senin en başta kabul etmek hata zaten. Sen şimdi 400 lira zam alsan ne olur yola yemeğe verdikten sonra? Bence dediğim gibi farklı bi yer bul ve bulma şansın çok yüksek bana bile sürekli muhasebe iş ilanı düşüyo önüne iş grupların da. Yani en kötü 5500 maaş alırsın yine ama servisin olur yemeğin olur sen bulabileceğin en kötü yeri bulmuşsun gerçekten bide 6 tane. vesait yapıyorum dediğini göre istanbuldasın ve yasadigin yere baya uzak bi yer?
Maalesef yoğun işsizlik, işvereni pervasızca işçiyi ezen bir konuma sokuyor. Öncelikle alternatif iş aramanızı tavsiye ederim. Bunu bulunca maaş zammı talep etmek için eliniz güçlü olur. Yoksa artış isterken çok rahat olamazsınız.
10 Yorumla
+1 yılBunun kadınla erkekle ilgisi yok ya işverenin merhametine kalmis. Kole gibi calissinlar ben yapilan ise bakarim kafa da biriyse 1 lira vermez ama emege saygisi olan calisanin halinden anlayan biriyse hakkini verir zaten
40 Yorumla
s +1 yılGüncellemelere tamamen katılıyorum. Kolay bir meslek değil, tek başına yapıyorsan hele daha fazlasını hak ediyorsun. El altından başka iş araştır bence en azından zam yapmazsa resti çekersin
50 Yorumla
+1 yılÇok kötü ya şartlar
Benimde arkadaşım muhasebe müdürlüğü yapıyor onunda aldığı pek bi sey yok. Resmen karın tokluğuna çalışma durumuna geliyoruz yavaş yavaş.10 Yorumlaişverenler genelde maaşı yükseltmiyor :) yani bende bu durumdan baya muzdaribim en iyi yol iş değiştirme ve daha yüksek maaş ile işe başlama sanırım bir iş daha değiştireceğim
10 YorumlaÇalışırken fırsat buldukça da iş bak derim... daha yüksek maaşlı.,. bu arada işsiz kalmamış olursun.. iyi iş buluncada geçiş yaparsın...
Maalesef ülkemizde bir şeyin değeri onu kaybetmeden bilinmiyor...00 YorumlaYani ikna edici konuşma kişiden kişiye göre değişir. Etkilemek önemli ama her şekilde manipüle etme gibi bir olgu da var... dilerim yaptığınız işlerin gerçek karşılığını alırsınız. Sitedeki boş boş konuşanları takmayın çoğu ekmek kafalı onların.
00 YorumlaNe zamandır orada çalışıyorsunuz uzun süreli mi maalesef bizim ülke böyle iş veren el üstünde malum piyasa da bozuk 6 vesait çok çok kötü çekilmez cidden sabır versin şehir olarak neresi fark ediyor ücretler genelde
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni kaybederse isi yukleyecek adami yoksa, ekstralari cikarinca asgari ucrete denk gelen bir maastan daha fazlasini hak ettigine inandigini acik ve net belirt.
10 YorumlaBen sabahtan akşama kadar hasta bakıyorum, hastada kullandığım malzemeleri de kendim alıyorum ve üstüne bir kuruş para almıyorum, hiç şikayet de etmiyorum😂 çünkü etsem bile skine takan tok
00 Yorumla
+1 yılŞöyle söylüyebilirim
Böyle 4 bin tl ye calısıyorsan çok az ama piyasa böyle siz boyle ucuz ücretlere calistiginiz sürece zaten piyasada yükselmeyecektir00 Yorumla
+1 yılBende her şey dahil 5.000₺ alıyorum.. Dün gece bölge müdürüne bende konuştum. Hiç umurlarında değil çuvalınız kaç lira muamelesi yapıyorlar. Bence iş bul öyle ayrıl.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMaas guncellemesi konusmasi
Ya bana bu maasi verirsin yoksa ben gidiyorum seklinde yapilir.
Racon budur.
Gerisi hikaye...10 Yorumla
+1 yılEvini daha yakın bir yere taşımayı düşün ve ayrıca bu konu kadın olduğundan değil yaşadığın ülkeden kaynaklı.
00 Yorumla
+1 yılGüzel Bi dille konuş bence kaç yıldır çalışıyorsun bilmiyorum ama ona göre yol çiz 6 vesait çok fazla maalesef ya da baktın olmuyor çıkmadan başka Bi iş bul o şekilde iş değiştir son çare
00 YorumlaHakkını veren başka iş bakacaksın ne yazık ki Türkiye böyle gerçekten Hakkını veren çok işyeri yok türk milleti haram yemeden doymaz
00 Yorumla
+1 yılDüşük cidden ama tek kişiysen yinede geçinebilirsin.
Muhasebe de zordur özellikle ay sonlarına doğru, mükellef kovalamacalar felan allah kolaylık versin bro00 Yorumla
+1 yılDüşülenler zaten maaştan ayrı. Maaşını iş verenin yükseltme durumu yoksa bir yandan yeni iş bakmalisin.
Bu arada işin nedir00 Yorumla
+1 yılYol ve yemeği onların karşılaması lâzımdı. Patronunun gözüne dizine dursun o paralar.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYol ve yemeğin işvereni ilgilendirmez ki o sana 5500 tl maaş veriyorum diyecektir 4000 tl verdiğini düşünmeyecektir. Yolundan yemeğinden ona ne? Nerde bunu hesaplıyorlar.
15 Yorumla- +1 yıl
Cogu isyerinde
- +1 yıl
Hayır çoğu iş yerinde mesela işe girerken derler ki örnek sana 5 bin vericez. Yani yemek ve yolu söylemezler bile çünkü bunları artık iş verenlerin % 90 ı karşılıyo yani bunu işçiyi memnun etmek için bile söylemiyolar çünkü çoğu kişi kabul etmez. Daha çok küçük ve az kişinin çalıştığı yerlerde servis olmaz oralarda da yol parası verilir eğer yolu vermiyorsa yemeği kesinlikle verilir çırak değilsin sonuçta. Yani bu arkadaşın isyan etmesi bi yandan haklı ama bi yandan da haksız çünkü iş yeri işe almadan önce bunları zaten söylemiştir yani yol ücreti ve yemeği karşılamadığını bu arkadaşta kabul ettiyse katlanacak bu kdr basit. Ya da iş bulup yoluna bakacak
- +1 yıl
Yav SGK YOL YEMEK ve haftada 45 saat çalışma zorunlu. bu işyerlerin %90 var anca merdiven altı yerlerde böyle kötü şartlar var.
Çünkü düzgün yerlerde bu 4 şeyi değil prim ikramiye mesai 2 katı gibi konuşmalar olur artı 20-30 sene öncede yaşamıyoruz işçi hakları çok iyi bir seviyede
Cevap sahibi+1 yılAnladım teşekkürler bilgilendirmeniz için açıkçası ben bu tarz yerlerin çalıştırma sistemlerini bilmiyorum vermediklerini düşünmüştüm. Fakat dediğiniz gibi kişi de suçlu baştan anlaşmalıydı bu konuyu kabul etmemeliydi.
- +1 yıl
Aynen hata kişi de zaten kabul etmeyeceksin böyle bi yeri. Yol parası yok yemek yok öyle çalışma mı olur
Başka bir şirkete geç ya da kendi muhasebe büronu açmak için bir girişimde bulun..
00 YorumlaDelimisin sen benden iyi maaşın ben aylık 3000 TL alıyorum şükret
00 YorumlaNe alaka canım kadın olmasan 10 bin mi alacan.. sen pazarlık yap
00 YorumlaÇok temiz bir yöntem var kendini sömürtmeden iş ara görüş anlaştığında istifanı bas gitsin
00 Yorumla
+1 yılMasaya yumruğunu vur ve ğömleğinin düğmelerinin ikisin çöz maaşımı arttır de
00 Yorumla
+1 yılBuna şükretcen benim gibi iş bulamamaktan iyidir bu fiyat
00 Yorumla
+1 yılSanada işine de o anlar bırakacağıni 4250 altında ücret kalmadı ülkede o nasil muhasebeci 😀
00 YorumlaKilliyi arıyorsun diye yorum yapan arkadaşa yazdım bro üstüne alınma 👍
00 Yorumla
+1 yılBen olsam hakkım olan maaşı alamadığımı düşündüğümden değil, 6 vesait yol teptiğimden ayrılırım oradan. 6 ne ablam ya nasıl dayanıyorsun. Benim bile 3 buçuk saat falan olmasına rağmen zor dayanıyorum öğrenciyim ben de İstanbul'da.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldaha ne versin sana adam namkörluk yapma bence koyar kapıya seni
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam
+1 yılKız senin d. şşanı yerim ben o güncelleme mükemmel olmuş 😁
00 YorumlaAdaletsizlik yapıldığını düşünüyorsan dava et ancak piyasasını bilmiyorum işin
00 YorumlaGerçek yetkin olanın değil rol yapanın, üçkağıtçılığı iyi çevirenin çok kazandığı ülkedesin. Kadınsal veya erkeksel bir sorun değil bu şu an için
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynen hakkını yemisler normalde ulkenin her yerinde en düsük maaş 20bin tl veriyorlar hemen ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenimde burom var hangi ilde ikamet ediyorsun boyle birine ihtiyacım var
00 Yorumla
+1 yılA*mini buldun kilini ariyosun herhalde sen cok konusursan atarlar n sukretmesini bil ac gezen insanlar issizler napsin.
124 Yorumla- +1 yıl
Ac mısın
- +1 yıl
- +1 yıl
@mutsuz_bayım cok sukur Allaha degilim
- +1 yıl
Yaptığı işe aldığı rakam çok düşük ama
Soran+1 yıl@Sevlsrc aklıyla değil a*mıyla konuşanlar kendini nasılda belli ediyor😄
- +1 yıl
Hahaha
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Senaaydinnn hep böyle açım sözlü müsün 😂
- +1 yıl
@Sevlsrc evet 😅
- +1 yıl
@Senaaydinnn beni bi takip eder misin
- +1 yıl
Hepsi kalsın. Sıkıntı yok. burada kaldığım her saniyemi özel yaşamak isterim. Bu dünyayı boşvermek ancak bir ahmağın işidir. O dünyaya boş beleş yaşamaya gelmek demektir. Tüm inançlarda mal mülkten bunun paylaşımından bahseder, yani sana asla edinme demez. Sadece böbürlenme paylaş der. Sen o kafan kumun altında nasıl nefes alıyorsun onu söyle bana?
- +1 yıl
- +1 yıl
Neyden memnun olması gerekiyor? Niye nankörlük olsun. Böyle düşünen vatandaşların olduğu ülkede hiç kimse refaha ulaşamaz. Tepkisizlik doğu toplumlarının adetidir. Batılılarda böyle bir kafa yoktur. De bakim sen ona bu ay idare et. Adamı al aşağa ederler. Çünkü kimse bunun için zaman öldürmek istemez.
- +1 yıl
Soran+1 yıl@pllyna bence nefesini ve enerjini boşuna harcama böyle tipler cehennemin dibinde ve yerin en altına gömülü yaşamayı kendilerine yakıştırdıkları için refah seviyesine ulaşmaları mümkün değil
Soran+1 yılsenin mesleğin var mı? Neyi başardın? Bu hayatta ki amacı olmayan, bütün gün evde gündüz kuşağı izleyip tv karşısında sürekli kızartmalar yiyip elinde telefon insanların sosyal medya hesaplarını stalk yapıp yüzlerine gülüp arkalarından dedikodu yapan, okul yolu bilmeyen medeniyetten uzakta, hemcinslerinin başarılarını çekemeyen herkesi kendilerine benzetip bir kuru ekmeğe tamah edip şükretmeyi sağlamaya çalıştırmak, standartları. hep aşağıda olan, allah rıskını verir diyip her yıl çocuk doğurup çocuklarını sefalet içinde büyüten, koca parasına mahkum, üretkenlikten uzakta kafa yapılarınız oldukça refah seviyeniz hep cehennemin en dibinde kalacak. Adalet sağlanmıyorsa adaleti kendin sağlayacaksın. Tabi senin nazarında adalet kavramı varsa..
- +1 yıl
Tatlim ben makina muhendisiyim tv de izlemem ayrica senin dedigin seyleri genelde amacsiz ergenler yapar tum gun abur cubur yiyip tiktokda instagramda stalk yaparlar dedigin gibi senin meslegini hala anlamis degilim memnun degilsin birak isi bu dunyada adalet yok adaleti araman sacma birinin gozunu patlatsan madalya takarlar suclu olan gozunu patlattiran olur cok konusani sevmiyolar durum bu
+1 yılO parayla çalışmak isteyen çok insan var haline şükret bence
02 Yorumla
Soran+1 yılişte sizin gibi düşünen zihniyetler yüzünden ülkenin %70 i asgari ücret zamlarını ve asgari ücretle kıt kanaat geçinebilme çabasında ters takla atıyorlar. Buna gerek var mı?
- +1 yıl
Hanımefendi işinizi beğenmiyorsaniz zorla sizi tutmuyorlar değil mi? Bırakırsınız işinizi daha çok ücretli bir iş bulursunuz o işte çalışmaya zorunlu değilsiniz kimse sizi zorla çalıştırmiyordur umarım
Eniştemde aynı gerçi o senden fazla alıyor 8,000₺ ama yinede beğenmiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılmuhasebecilik çok zor. Bir şirketin finansman alanında bel kemiği ama değeri köpeğin önüne atılan eti sıyrılmış kemik kadar.
+1 yılDaha ne olsun ne almak istiyon 10 bin mi gözün doysun 5 bin küsür maaş alıyosun polisler o kadar almıyor kadınlığını kullanma iki kuruş için
04 Yorumla- +1 yıl
Nerde almıyor polis geç o işi 7 8 binden aşağı almıyorlar zamları tıkır tıkır işliyor Bi ton hakları var yol yemek servis bilmem ne
- +1 yıl
Ne saçmalıyorsun polisler 5 bine çalışır mı?
Soran+1 yılbirde sen kadın olacaksın ha... yazıklar olsun
- +1 yıl
Polisler şu an 8 9 bin en düşüğü
40 mükellefi olan adam zaten kendisi en fazla 10.000₺ kazanıyordur ne kazanıyorsunuz ki sana daha fazla verecek
00 YorumlaBunun kadın olmanla bir alakası yok maalesef çoğu patron kadın erkek ayırt etmeksizin düşük maaşla çalıştırıyorlar
00 Yorumlavah vah ne yazık, para için millet birini yiyor şimdi. bizde biliyoruz az ama ne bekliyordun o işi erkek de yapsa aynı parayı alacaktı ne ayrıcalık bekliyorsun
00 Yorumla
+1 yılİşin zor dışardan hazır ekmek yiyen insanların lafına bakma Allah kolaylık versin ne diyeyim
00 YorumlaBende Muhasebeciyim çok zor ve tempolu bir meslek Allah kolaylık versin
00 Yorumla
+1 yılHahahah güncellemelerine güldüm 😹 Allah yardımcın olsun canım
00 Yorumla
+1 yılÖn muhasebeye geç orada maaşlar bir nebze de olsa iyi olur
00 Yorumla
+1 yılSon güncellemenden sonra kapak sesi buraya duyuldu abla :)
00 Yorumlamaaşını arttırmasini iste yapmazsa da cok ihtiyacin yoksa ayrılmanı öneririm
00 YorumlaZormuş işin yüklen biraz patrona kurtarmıyo bırakacam bı blöf çek bakalım ne olcak
00 Yorumlaadam gibi zam yap ulan de gırtlagına çök başka türlü uğraşma sen bir ağlasan o yüzsüz 10 ağlar
00 Yorumla
+1 yılDoktor olsaydın da fazla maaş alsaydın
18 Yorumla
Soran+1 yıldedi koca/baba parası yiyen koca g*tlü raziye:)
- +1 yıl
varoş köpek karın tokluğuna çalış
Soran+1 yıldedi varoş:)
- +1 yıl
Doktor fazla maaş mı alıyormuş 🤔 Fazla maaştan kastınız ne mesela? Soruyu soran arkadaşın derdi herkesin derdidir, açık yüreklilikle yazdıkları için teşekkür ediyorum. Herkesin kendisi için en yisini isteme hakkı vardır, siz kimi ne için eleştiriyorsunuz? Saçma sapan klasik laflarla üstelik
- +1 yıl
doktorlar da şu an wow inanılmaz bir ücret almıyorlar ki
- +1 yıl
doktor olsa 7/24 çalışmak zorunda o verdikleri parayı iyi çıkartıyorlar senden
- +1 yıl
@Trouvaille_ sen ne a*ptal birisin kadın hakkını istiyor, sen hayatında neyi başardın da bu kadar üstten üstten konuşuyorsun, paran var diye o para hep sen de mi kalıcak sanıyorsun, öyle üstten üstten konuşma kadıncağızın aldığı maaşı bile bulamayacağın bir gelir sen de bu laflarını hatırlarsın
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazı yorumlar çok rahatsız edici kadın hakkı olanı istiyor zaten
20 Yorumla
+1 yıl6 vesait ne allah aşkına bu yaşam mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul'da yaşıyorum mecburiyet
- +1 yıl
Kolaylıklar dilerim umarım daha iyi bir iş çıkar karşınıza
Gizli Üye(25-29)+1 yılMesele şu ki düşük ücret alman kadın olduğundan dolayı değil, yanlış ülkede olduğundan kaynaklı
02 Yorumla- +1 yıl
E napalim yani avrupayami gidelim almiyorlar. Bizi insan yerine bile koymuyorlar. Bizi suriye gibi goruyorlar.
Cevap sahibi+1 yılİşte yapacak bişey yok maalesef
+1 yılÇık sende baska işe gir
00 Yorumla
+1 yılBunun kadın çalışan olmanla ne alakası var
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer