Kadın çalışan olduğum için çok düşük ücrette çalıştırılıyorum. Ne yapacağım?

maaş+yol+yemek 5500 tl maaş alıyorum. Yol ve yemek masrafları çıktığında net elde kalan maaşım 4000 tl. İş yüküm çok ağır tek başına muhasebe bürosunu idame etmekteyim. Bu hafta işverenime maaş ücret güncellemesi için ikna edici nasıl bir konuşma yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben genel muhasebe bürosunda çalışan serbest muhasebeciyim. Tek başıma 40 tane mükellefin bütün vergi işlemlerini yapıyorum. Sabah sıcak yatağımdan çıkıp her gün 6 vesait yol tepip işimin başına geçiyorum. Siz alışmışsınız çalışmadan, çabalamadan ota b*ka şükretmeye. Neden? Benim hakkım bu değil. Bu işin belirli bir piyasası yok ama kesinlikle asgarî ücretde değil.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca belirtme isterim ki ,"a*mı buldun kılsızını arıyorsun" diyen kişi her gün makarna ve ekmekle beslendiği için beyin gelişimi maalesef ki sürecini tamamlayamamış. Bana evinin adresini gönder sana 1 kilo pirzola yollayayımda a*mından başka diğer organların işlev görsün tatlım:)
Kadın çalışan olduğum için çok düşük ücrette çalıştırılıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla