Hep düşük maaşlı işlerde çalışmak zorunda kalıyorum. Nerede hata yapıyorum?

İyi düzeyde İngilizcem var, bilgisayar mühendisliği mezunuyum. Nevşehirde yaşıyorum, düzgün maaş veren yerler yok gibi bir şey. Turizmde çalıştım 30 bin anca veriyorlardı. A101'de kasiyerlik yaptım 30 bin anca veriyorlar, düzgün iş olanağı yok, Ankara , İstanbul'a göç etsem maaşımın en az yarısını kiraya vereceğim... ne yapacağım bilmiyorum gerçekten... bir çıkış youu arıyorum.

Hep düşük maaşlı işlerde çalışmak zorunda kalıyorum. Nerede hata yapıyorum?
Cevapla