Güncellemeler
+1 yıl
9 bin TL part time tamam ben yanlış anlamışım
Parası beni tatmin etmiyor 5 6 bin TL geliyor 4 saatlik sanırım iki otobüs degistiricem ama başka iste yok ne yapayım sizce sosyal ortamimda yok evdede kafayı yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
öncelikle işletmeyi şikayet edeceksin asgari ücret aşagısına personel çalıştırıyor diye sonrasında farklı işlere bakacaksın
Zaten devlet yeri
Farklı işlere bakmak kolay 🤣işveren yok sorun orada
devlet yeri seni nasıl asgari ücretten aşagı bir maaşla çalıştırıyor
Basbayaga devlete sor onu çalıştıran devlet zaten devleti devletemi şikayet edicez 🙄
anlamadım ama neyse
daha iyisini bulana kadar olanla idare edeceksin bu durumda...
Sanırım öyle yapicam yoksa yaş geçiyor başka bir şey yok
O kölelik yahu
Maalesef diyanet anaokulu birde
Part time mağaza mı bu
Anaokulu
5-6 bin maaş mı olur part time çalışanlar bile daha çok kazanıyor değmez
Evet ama yaş geçiyor başka is yok bulamiyorum
O zaman bi dene dayanamazsan çıkarsın
Öyle yaparım artık bilseydim ne okurdum ne bir şey gerçeği ozamanlarda iş bulamıyordum orası ayrı adamın varsa iyi yerlere gelion yoksa gelemiyorsun
Doğru
Hqngi sehir
Bursa
Him git markette calis daha iyi 15 alirsin
Alsalar orayada almıyorlar torpil istiyorlar
Bide faln basvur
Başvurdum almıyor hiçbiri
Bahane üretiyorlar
Sansini dene yoksa aldigin parayi yola verirsin
Yok için öğrenci kartı cikaricam
Yol için
Mecbur zatwn kalmaz yoksa
Çık o ne yaa
İş yok başka ne yapicaksin :(
Ya işverenlerin Togo’sunu kaldırmaktan başka birley değil yüz buluyorlar çık sanaldan yayıncılık yaparak kazan
O paraya kaliteli mont anca alırsın bu arada