İş yerinde huzurum kalmadı ve maaş beklediğimden düşük geliyor. Sizce ne yapmalıyım?

Benim bir tanıdığım vardı kız farklı şeyler yaparak bir fabrikanın yönetici olmuş. Yani ne eğitimi bu düzeyde ne tavırları. Neyse biz bu kızla çok önceden tanışıyorduk bana sürekli gel benim yanımda çalış bak çok rahat vs diyordu. Bu defakabul edeceğim tuttu da pişman oldum. Neyse ben geçen ayın ortalarında başladım bu arada kızın bana söylediği rakamla maaşım arasında dağlar kadar fark var. kız her seferinde sabret vs diyor. Bu kızın patronla bir alakası olduğundan şüpheleniyorum çünkü hareketler hiç normal. Ayrıca biz tartıştık biraz kız işteki huzurumu da kaçırdı. Bu tartışmanın üstüne maaşıma baktığıma asgari ücret görünüyordu. Sizce işten çıkmalı mııyım? Ne huzurum kaldı ne düzen var Allah'a emanet ilerliyor işler.

İş yerinde huzurum kalmadı ve maaş beklediğimden düşük geliyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla