
Hayır, kariyer ile güçlü kadın olunmaz. Kariyer yapmayan birçok güçlü kadın var.
Evet, kariyer yapmak gerekli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İllede şart değildir, yapılsa güzel olur mu? olabilir de, bunun bizim ile ne ilgisi var ki... : )
Bana göre güçlü kadın, tanımı çok değişiyor şu zamanlar, belkide evliliğini kurtarmaya çalışan iş arkadaşım... Çok şeyi sindirerek,... Çok güçlü insan ya diyorum...
Esnaf bir ablam, ... Ayakta kalma mücadelesi veren, kırtasiye dükkanında yaşamı geçen...
Güce, kadına nasıl baktığınız ile ilgili bana kalırsa...
Ve herzaman profesör ve doçentler güçlü olmaz, ya da öyle görünebilirler sadece, kimi zaman o kadar güçlü bile değillerdir...
Bence az ya da çok en uygun konuda kariyer yapmak gerekir. Çocuğu herkes yapıyor. Ama sorumluluğunu alamıyor. Kariyer yapan insanların her konuda daha fazla sorumluluk sahibi olduklarına daha duyarlı ve samimi olduklarına inanıyorum. 😎🌸
Kariyer yaparak güçlü olunmaz. Güçlü olmak hayatın zorlu süreçlerinde başarılı olarak ayakta durabilerek olur. Karşılaştığın olaylarda aldığın durumlarla kazanılır. Kariyer benim için ise girmek veya iş sahibi olmak için kullanılır.
Güçlü kadın kariyer yapan kadın anlamına geliyormuş gibi bir kanı var toplumda. Ancak evde çocuğunu büyüten kadın da, kariyer yapmak isteyip hayatını buna adayan kadın da güçlü olabilir. Güç kadının kazandığı parayla, önündeki unvanla ölçülmez. Güçlü kadın hayatını canı nasıl istiyorsa öyle şekillendirebilen kadındır.
Cevap
71Cevap
Kariyer yapmadan da hayata meydan okuyan çok kadın var gadası
Bana göre güçlü kadın kendi ayakları üzerinde durabilen, kimseye muhtaç olmayan kadın demek. Bunun için kariyer yapmak ya da okumak şart değil ama kişi kendi parasını kazanmalı ve hür bir birey olarak yoluna devam etmeli. İlerde bir gün evlilik yaptığında eşinin parasına muhtaç olmamalı, kendi ihtiyaçlarını kendi karşılamali ve gerekirse ev ekonomisine katkıda bulunmalıdır. Ev hanımı olup, çalışmayan çocuklarına iyi bir anne olmaya çalışan kadınlarımızda güçlüdür, çocuk büyütmek herkesin harcı değildir. Ama o kadınlarda hayatının iplerini tamamen eşine verdiyse yaşamı boyunca o kişinin ağzından çıkacak olan sözlere göre yaşamını şekillendirir; bana göre bu kadınlara tamamen güçlü olduğunu söyleyemem, sadece bu durum kişinin çaresizliğini gösterir. Bu yüzden hep hemcinslerime ya okumalarını ya da bir işte çalışmalarını söylerim, 'Evlenip çocuk büyütmek' kadınlarımızın hedefi olmamalı daha iyi bireyler olabilmek için çaba göstermeliler.
İstediği an kime olursa olsun resti çekip kendi ayakları üzerinde duracak biri için güçlü olabilmek kariyer yapmakla mümkün oluyor. Evli olup duymadığı hakaret, görmediği eziklenme olmayan ama hayatı boyunca buna tahammül etmiş, kocasının karım çalışsın istemiyorum düşüncesiyle gençliğinde çalışmamış ama belli bir yaştan sonra artık bu durumu kaldırmakta güçlük çeken bir kadın olmamak için geçmişte çalışmış olmak lazım. Milletin egosu yerine önce hayatını şekillendirmesi lazım. Belki bahsini ettiğim durumları kaldırmak da güç isteyen şeyler olabilir ama kimse kendine, kendi psikolojisinin içine etmemeli bana göre. Hayata bir kez geliyoruz ve bunlara dayanmaya değmez.
Güçlü kadın demek; başına ne gelir ise dimdik ayakta duransa, bütün zorluklara rağmen ayakta durmaksa bunun için paraya (kariyere) ihtiyaç vardır.
İstediği kadar iyi anne olsun istediği kadar ayakta durmaya çalışsın, mükemmel ev hanımı olsun farketmez para olmadan hayatın iplerini eline alamaz başkaşına muhtaç olur. Kocasıyla kavga etsin boyun eğicek, boşanmak istesin boşanımıcak; yapsa para ve kariyer olmadan nasıl yaşıcak. Asla tam bağımsız olmayacak böyle bir insan güçlü bir insan değildir. Kendi ayaklarının üzerinde, bağımsız olan güçlüdür.
Güçlü kadın demek sadece iş kadını demek değil, anne olmak demek!
Zaten herkes beceremez yavrularını sahiplenmeyi. Çocuğuna kalkan eli indirmeyi. Bunu başarabiliyorsa öperim o anaların anlından❤
O eksileyen 5 tane kadın düşmanı kız kurularına selam, kocanızla dayak seansınıza devam allahın işe yaramaz mesudeleri sizi kemaliniz yapmaz anladık!
Yetiştirilme tarzıyla alakalı güçlü ya da pasiflik ama ehliyetsizde trafiğe çıkamazsınız... adamın biri gelir bu kim ki diye konuşur vasıfsızsan susar kalırsın🤷🏻♀️ Bu yüzden kesinlikle okumalıdır kadınlar özellikle kız çocuklarınızın üstüne düşün hatta okutmak konusunda
Hayır kadın her halükarda güçlüdür. Tanıdığım en güçlü kadın annem ve kariyeri yok.
Kariyer kişinin hayatında yadsınanaz kolaylık sağlar.
Kariyer yapıp güçsüz kadınlar da var, kariyer yapmayıp bir adamdan daha güçlü olan kadınlar da var. Bu biraz içsel olgu aslında. Fakat şu da var ki çalışmayan kadın ne kadar güçlü olsa da paraya ihtiyacı olacaktır bu yüzden kariyer gücüne güç katar
Farkındalık yaratmayın. Farklı değilsiniz. Sadece sizi farklı olaya ittiren ve hissettiren bir sistemin içindesiniz. Güçlü kadın, güçlü erkek, yani güçlü insan olmak aslında.
Sadece kariyer yapmış kadın güçlü kadın ünvanına sahip olmaz.
Güçlü kadın olmak içinde vardır kariyer yapan fakat ezik kadınlarda var önemli olan içinde o egoyu barındırabilen yukarıdan bakıp ezebilen kadın olabilmek ayakları üzerinde dik durup kendine güvenmek kendi değerini bilmek
Tek başına temizliğe gidip 3,4 çocuk okutan kadınlar var imkanları olsaydı daha fazlasını da yaparlardı. Bir tarafta da her şeye sahip olup kendi iradesini ortaya koyamayan kadınlar var bu yüzden kariyer bir artıdır ama her şey değildir.
Bence bazen kariyere gerek kalmaz. kariyer yapıpta bir işe yaramayan çok kadın gördüm o yüzden kariyere gerek yoktur. ben kariyerim olmadan da kendi ayaklarımın üzerinde durabilir güçlü bir kadın oldugumu ispat edebilirim.
Kariyer iş eğitim vs vs bunlar gücü temsil bunlar sadece donanımını mesleğini ne ile uğraştığını gösterir fakat karakter ve yaşamla ölçüştürürsek bir kısmı temsil edebilir neye göre güç kime göre güç? Fiziksel mi duygusal mı?
Şart değil ama önemli bir adım, ekonomik gücü elinde olmayan bir kadın bağımlı yaşamaya mahkum çünkü. Ama güçlülük farklı şekillerde yorumlanmalı, mesela bir çok çocuğa annelik yapan ya da tarlada çalışıp ter döken bir kadın güçsüz mü? Sanmam.
Kadınların güçlülüğünün kariyerle ne alakası var her kadın güçlüdür her kadın başarılıdır çünkü kadın annedir eştir dosttur her şeye tek başına yetecek yetişecek kadar muazzam güce sahiptir.. kariyerle alakası yok yani bu işin. Ayrıca kariyer yapanın bir yapmayanın bin işi var evde olan kadınlar anneler nelerle uğraşıyo aklınız almaz. Rabbim tüm kadınların yardımcısı olsun 🤲
Güçlü kadın demek; Başına ne gelir ise dimdik ayakta durana denir. Bütün zorluklara rağmen ayakta duruyor ise benim gözümde dünyanın en güçlü kişisidir.
Güçlü olmak için, kariyer sahibi olmak şart değildir...
Cahil, okuma-yazması olmayan bir kadın güçlü olabildiği gibi...
Tam tersi kariyer sahibi her kadında, güçlü değildir...
Önüne gelenle yatmak. Müşteri ugruna yuva yıkmak. Çocuklarını harcamak dolandırmak alkol madde bagımlısı Allah sız olmak gerekir. Çünkü öyle olanlar güçlü kadınım diyor acayip
Evet canım gerekli. Paran olduğu kadar güçlüsün. Ve bu parayı gold digger olarak değil kendi tırnaklarına kazıyarak geldiğin kariyerle kazandığın zaman güçlüsün.
Diğeri modern kölelik.
Güçlü kadınlar sadece kariyer yapınca topluma çıkmıyor.
Güçlü kadınlar ya paralarıyla ya da beyin zekalarıyla topluma çıkar.
Kadının kariyer yapıp da güçlü ne kadar olabilir
İnsanların içinde psikolojin bozulmadan kalabiliyorsan en güçlü sensindir. Bunun psişik yetenekle kariyerle alakası yok. Popüler kültür güçlülükleri (!)
Gücü sadece para sananların uydurduğu birşey lan bu saçmalık
Kadın güçlüdür zaten anne olmak kolaymı
Erkeklerde güçlüdür kadınların zekasına karşı hayatta kalabiliyoruz çünkü hahah
Kisinin kariyeri eğitim yasantisinda birer birer ciktigi basamaklardir.. En basindan beri soyluyorum olaylara kadin ve erkek olarak bakmayalim.. Bu bizim iyiligimize olur.. Insan olarak bu dunyadaki konumumuzla yapilmasi gerekenler arasindaki fark uzerinden ilerlersek inanin cok daha vecizeli olur
Kariyer ilede güçlü kadın olunur.( Emek, çaba, fedakarlık vs.). ..
Kariyer sahibi olmayan kadında güçlüdür.. (annedir, hayat mücadelesi, zorluk, vs.) ...
Hayir diyebilmek
Hobilere sahip olabilmek
Ve kendi kendine sahip cikabilek bir insan olmali
Kendi gorusleri olmali ve insanlarasa saygi duymali
Kariyer maddi açıdan da güçlü kadın olmayı sağlar. Yoksa elbette kariyer olmadan da güçlü olunur ama dönemimize bakarsak kariyer, güçlü olmamızda büyük bir etken.
Güçlü kadın olmanız için kariyer yapmanıza gerek yok, eğer bir işiniz birde maaşınız varsa kendi ayaklarınız üzerinde duruyorsanız kimseye el avuç açmıyorsanız zaten güçlüsünüz kendiniz açısından.
eski zamanda yaşasaydık hayır derdim ama olduğumuz bulunduğumuz zamana olaylara bakınca kesinlikle evet kariyer olmalı en azından evlendikten sonra kapıyı çarpıp gidebilecek cesaretin olsun
Kariyer için vakit harcamaya gerek yok. Güç içten dışa yansır. Yıldızı yüksek olanın buna ihtiyacı olmaz.
Hayır alakası yok. Etrafımda kariyer yapmayıp, güçlü olan kadınlar var. Mesela birinin üç tane çoğu var ve kocasından ayrılmış bir kadın. Ama çocuklarına çok güzel bir şekilde bakıyor ve güçlü duruyor. İyi bir anne..
Hayır bunun için okumak gerekmiyor ya da bir iş sahibi olmak gerekmiyor Annem Belki de bu hayatta tanıdığım en güçlü insan ama bir kariyeri yok mesela
Kariyer yapmayan çok güçlü kadınlar var. Gücün çeşitleri vardır
Gücü paraya itibara indirgememenizi öneririm. Bu sizin ufkunuzu daraltır.
Kadın her haliyle güçlüdür. Eş olduğun da, anne olduğunda, kariyer yaptığında..
Kısaca kadın, kadın olduğu için güçlüdür.
Guclu kadin ayagi yere basan kadindir. Bizim kizlarimiz dizilerle gercek hayati birbirine cok karistiyorlar
Tabii ki hayır. Çocuklarının peşinde dört duvar arasında türlü oyunlar geliştiren anneler de, saatlerce güneşin altında tarlada çalşan kadınlarımız da güçlüdür. Biri annelik kariyeri, biri işçilik kariyeri, biri şirket kariyeri yapmış ne fark eder :)
Kendi ayakları üzerinde durabilen, kimseye minnet etmeyen her kadın güçlüdür. Önemli olan kariyer yapman değil, kendini geliştirmiş olmandır.
Kariyer yapmak şart değil belki ama güçlü insan aynı zaman da bir hedefi olan insan olacağı için bir kariyeri olur zaten.
Edep ve inanç yoksa eger...
Hiçbir şeydir o kadın/insan...
İnsani büyük yapan inancıdir çünkü...
Güçlü kadın demek kendi ayaklarının üstünde durmayı öğrenmek demektir.
Sadece Kariyer yapmakla olmaz.
Hayattaki meselen bağlı, işgaline bağlı panpa ama bi iş ve o işte iyi olmak gerek ya da bir sembol haline gelcen..
Güçlü olmak için bağımsız olmak lazım, bağımlı ama güçlü diye bir kavram olamaz. Bu yüzden güçlü olmak için kariyere, maddi güce ihtiyaç var. Kendi ayaklarının üzerinde duramayan kişi güçlü olamaz.
Sen defil belki ama çoğu zengin kocadan geçtini sanıyor
Karakter ve duruşa göre gerekirse asıl bir duruş olması gerek ama kariyerle bu yetmez
Bunu bilmeyecek ne var. Güçlü kadin demek kas yapmis vurduğunu deviren kadin demektir.🤣
Çanakkale savaşın da belli olmadımı nine hatunların ne kadar güçlü kadın olduğu
Kariyer yapmış kadar olan insanlarda var. Sana bi konuşsun oturur dinlersin.
Evet, kariyer yapmak gerekli.
Kendi ayakları üzerinde durmalı ki gücünü ortaya koyabilsin
Şart değildir. Güçlü olmak demek zorluklara gögüs germek demektir. Kariyerle ilgisi yok bunun.
Body yapacan güçlü olmak için bcaa artı protein toz falan.
Hayır, kariyer ile güçlü kadın olunmaz. Kariyer yapmayan birçok güçlü kadın var.
Kariyeri bir güç unsuru olarak algılamak çok yanlış.
Hayır şart değil. Güçlü kadın olmanın unvanla alakası olduğunu düşünmüyorum
Babannemin bi kariyeri yok tanidigim en güçlü kadindir kendisi
kendi ayakları üzerinde durması yeterli kariyerde bunun için basamak.
Ekonomik özgürlük her zaman bu konuda 5 adım önde başlatır
Gerekli değil.. Ama önce manen sonra da madden güç lazım. Zeki,çalışkan insan güçlü insandır.
Güçlü kadının ‘olayı’ kariyer falan değil karakter. Okuyup kariyer yapan zayıf karakterli bir çok kadın var. Okumamış kariyer yapmamış bir sürü güçlü kadında var. Olay karakter meselesi kariyer falan değil ;)
Güçten ne anladığını bağlı. günümüzde ekonomik bağımsızlığın farkına vardigimiz için evet güçlü olunur bu yönden ama tek yönden güç kazanmış olmak yani sadece kariyerinde iyi yere gelmek tam bir güç belirtisi olmasa da önemli bir parçasıdır.
