İş hayatına atılamama sorunum var, ne yapmam lazım?

merhaba 25 yaşındayım staj tecrübem harç uzun soluklu bir iş hayatı sürecim olmadı. daha önce birkaç kez işe girdim fakat birkaç gün çalışıp çıktım. aslında istekli ve azimli biriyim. ama kendime hiç inancım yok. uzun zamandır rahatlığa alıştığım için sabah erken kalkmak bile zor gelir, işi sevemem, belki insanlarla anlaşamam, ya başarısız olursam, ya kendimi yetersiz hissedersem deyip heyecanla ve büyük bir istekle başvurduğum yerlerden olumlu yanıtlar gelince böyle soru işaretlerim yüzünden anksiyete atakları geçiriyorum resmen. aslında çok konuşkan ve girişken biriyim. iş görüşmelerinden hep olumlu dönüşler alıyorum. iletişim gücüm çok kuvvetli. uygun olmadığım departmanlar olsa bile mutlaka başka bir yere almak için uğraşıyorlar. iş ciddiye binince ben tabi ortadan kayboluyorum.. nedir bunun sebebi acaba ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz :(
İş hayatına atılamama sorunum var, ne yapmam lazım?
Cevapla