Kızlar Bir Adım Öne Norveç'in kadın başbakanı mecliste Pokemon Go oynarken yakaladı! Sizce gamer kadınlar çoğalıyor mu? (Sayfa 2) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Norveç'in kadın başbakanı mecliste Pokemon Go oynarken yakaladı! Sizce gamer kadınlar çoğalıyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
KirmiiziOjemm Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Oynasın tabi o da insan 😂 😂 2 1 Yorumla berk876 +1 yıl Aynen o reptilianmı yoook oda insan 😂 Yorumla
BuseDevonne Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Ben resmi bir yerde telefonumla bile ilgilenmem. 0 0 Yorumla
Denizpınar98 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl bu insanlık nereye gidiyor 0 1 Yorumla berk876 +1 yıl Aynen ya Yorumla
ıMıkıFareI Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 359 cevap paylaştı. En iyi pokemonlar mecliste zaten 0 0 Yorumla
Kediseverkedicik Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 382 cevap paylaştı. Pokemon go oynadı diye gamer mı oldu? 😂😂😂😂 0 0 Yorumla
Habits Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 353 cevap paylaştı. bu oyunlarla gamer olunmaz 0 0 Yorumla
EvleneceksenGеl Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 431 cevap paylaştı. böyle norewçli kadın mı oluy yha 0 0 Yorumla
Alduino Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 559 cevap paylaştı. Kadın demesen erkek sanıcaktık 0 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. Neden bunu garip gibi görüyorsunuz 0 0 Yorumla
berk876 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Gerçekten sıkıcı bir 0 1 Yorumla berk876 +1 yıl Gerçekten sıkıcı bir oyun ben hilesini yaptım oyle oynuyorum daha zevkli Yorumla
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sıkıntıdan zaar 😂 0 0 Yorumla
RdvnSbs Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 391 cevap paylaştı. Diyebiliriz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Oynasın tabi o da insan 😂 😂
Aynen o reptilianmı yoook oda insan 😂
Ne yalan söyleyim bende oynardım...
Şu oyunun adını duymaktan sıkıldım -_-
Ben resmi bir yerde telefonumla bile ilgilenmem.
sevdim bu kadını tam benim kafadan 😄
bu insanlık nereye gidiyor
Aynen ya
Bence meclisi protesto ediyordur
Aynen 😂 ama çok saçma oyun
Ben bir kız olarak gamer im.😏😏
o değilde bizimkini düşünemiyorum puhahaha
Yakalayabilmis mi acaba pokemon
En iyi pokemonlar mecliste zaten
Pokemon go oyunuda güzel ama
Pokemon GO oynayanlar ne zamandır Gamer oluyor
demek ki hayatından memnun değil
Oynasın, herkesin hayatına kimse karışamaz.
Pokemon go oynadı diye gamer mı oldu? 😂😂😂😂
bu oyunlarla gamer olunmaz
böyle norewçli kadın mı oluy yha
pokemon go ıle gamerlik ne alaka
aaa oynamayana gamer denilmez
Kadın demesen erkek sanıcaktık
pokemonları toplayıp yicek
Neden bunu garip gibi görüyorsunuz
olabilir oynasin kadincagiz
ben gamer bir kızımdır😎
Olamaz mı mk o da insan
Aynen ya mk 😂
Can sıkıntısı kesin
çoğalıyor tabiki,
evet
Aynen evet.
Ne var bunda onu anlamadım?
asalak koyun alayı
Yuhhh arkadas ya :)
evet artıyor
Ne anlıyosunuz bu oyundan anlamıyorum 😂
Gerçekten sıkıcı bir
Gerçekten sıkıcı bir oyun ben hilesini yaptım oyle oynuyorum daha zevkli
Kral Harald göreve
Sanmıyorum
Sıkıntıdan zaar 😂
Ahahahaha
Çoğalıyor
Ne alakA. Diyemeyiz
Ahah süpermiş bu :)
Ben oynamıyorum daha
Diyebiliriz
ahaha manyak :D
Henüz ben değilim😂
Olabilir :)
Basbakana bakk
Çoğalıyor
Olaya bak:)
Çoğalıyor
Yuh yaaa
Oynar abi