Ttnet'i tüketici hakem heyetine şikayet edecegim delil olarak nasıl sunarım? yardım?

2 yıllık ttnet tahaahlü aboneyim ve bitmesine 8 ay falan var ancak hiz testlerinde indirme hızım 0.12 mbps olarak veriyor. Tüketici hakem heyetine delil olarak bunu nasıl sunmalıyım?
hız testini foto olarak çekip mi sunayım?
ya da müşteri hizmetlerini konuşmasını kaydedip de mi sunayım?
yardmlarınız bekliyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
dün yani cuma günü posta ile ihtarname çekmiştim. ama 10 gün önce btk online sitesinden şikayet etmiştim. bugün ekip geldi sorunu çözdü. sorun ise interneti ilk baglattığımda modeme takılacak hat kablosu yoktu. Gelen ekip ankastre den ara kablo yapıp gitmişti. bende ara kablodan modeme giden hat kablosunu birbirine baglamıştım. bugün gelen ekip o ara kablosu söküp modeme giden hat kablosunu direk ankastreye bagladılar sorun çözüldü.
Ttnet'i tüketici hakem heyetine şikayet edecegim delil olarak nasıl sunarım? yardım?
Cevapla