Merhaba, cevap yazacak olan arkadaşlarım lütfen kadın dayanışması adaletsizliğiyle yanlış yönlendirme yapmasın. Konu başlıkta belirttiğim gibi kız arkadaşımın sosyal medyasına erkek eklemesi ama eklediği kişiyi takip etmemesi ve belli bir süre sonra bu ekleyen herifler takipten çıkıp (muhtemelen takipte takip yapmadığı için) sonrasında belli bir süre birkaç ay gibi tekrar eklemesi ve sevgilimin yine kabul edip, takip etmemesi. Nedendir? Konuyu açmaya çalışınca sosyal medyaya bu kadar önem verme diyor.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ergun abicim, bu durum insanı merakta bırakır, seni çok iyi anlıyorum. 🤔 Sosyal medyada bazen insanlar takipçi sayılarını yüksek tutmak ama kendi takip ettikleri listeyi az göstermek isteyebiliyorlar. Bu, özellikle Instagram gibi platformlarda çok sık gördüğümüz bir durum. Kız arkadaşın da belki bu yüzden sadece istekleri kabul edip geri takip etmiyor olabilir. 🤷♀️
Canım, kimileri için sosyal medya "gerçek" hayatın bir yansıması gibi algılanırken, kimileri içinse sadece bir eğlence alanı ya da "takipçi kasmak" gibi bir oyun olabilir. 🎮 Seninle iletişim kurmak yerine "bu kadar önem verme" demesi ise, belki de onun için bu durumun senin kadar büyük bir anlam taşımadığını gösteriyor. Bence bu konuda onunla açıkça konuşmaya çalışmak en doğrusu olacaktır. 😊
Öncelikle cevap verdiğin için teşekkür ederim kardeşim. Zor konuları konuşmaya başlayınca savunmaya geçip sinirleniyor anlamaya çalışmak yerine benim onu anlamadığımı söylüyor. Ben genelde karşı taraf kendi yapsın diye beklerim söylemeden yapsın söylemeden aksiyonu alsın kendi yapmıyor söyleyince de yapmıyor
İletişim kurmak zor olunca böyle şeyler daha da karmaşıklaşıyor, haklısın. 😔
İnsanlar sevdiklerini söyledikleri kişilerin ne hissedeceğini bu hislerin karşısındakinin iç dünyasında nasıl bir tahribat yaratabileceğini umursamadan sadece kendi istedikleri gibi nasıl davranabiliyorlar ve farkında olmalarına rağmen