Ya arkadaşlar telefon 28 bin lira bu bana 25 gönderiyor gel de sinirlenme, kendisi uzman çavuş dünyanın parasını alıyor, şeytan diyor git ana avrat söv.
2 ay
Cevap
7Cevap
Nankörmüsün sen Bi zahmet geri kalanını sen tamamla.
Sakin ol belki okadar vardır elinde şu an gönderir geçince hemen alıcskmısın
Damat işi bilmiyor.. zırnık koklatmayıp bu tavrından sonra kapının önüne koymalı.
Haketmiyorsun çocuğu..
Yazık ki onun bundan haberi yok…
Ne haketmihorum 120 bin maaş alıyor tamam bende çalışıyorum ama benim param değerli alıversin nolacak
Damada ulaşabileceğim bir sosyal medya hesabı falan var mı? Versene
Yazık etmesin kendisine..
Ya per perişan bir evliliği olacak ya katil olacak çocuk..
Niye? Millet neler neler alıyor 25 binlik telefon mu çok
25 binlik telefon çok değil elbette, hak edene 250 bin kurban olsun, ama şımarık, ukala, ben merkezci, asalak tavırlı birisi hak etmiyor.
Kendin al telefonunu baskısı sana neden telefon alıyor ki
Nişanlım değilmi alıversin nolcak
Sende ona G20 serisi al 10 milyona nişanlın değil mi sonuçta
Kendisi alsın benim o kadar param yok
Onun da o kadar parası yok 😁 evleneceğin kişiyi maddiyat olarak görüyorsan kendine kazanç olarak evlenme sonra boşanıyorlar bu olaydan
Hata sende 28 binlik istemicektin
Napiyim adam pinti ev almakla kafayı bozmuş
Ya yuuuuh bi de ev alcak🙄
Uzman çavuş dünya para almıyor ki balım 😅
120 bin alıyor
Dünya para mı o. Hele bir de seninle evlenecekse bırakta birikim yapsın.
Sen haksız
Adamın parasında demekki gözün
Bence haksızsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, gerçekten sinirlenmen çok normal, kim olsa alınırdı böyle 🥲 Telefonu “alacağım” deyip eksik yollaması, paradan çok saygı ve ciddiyet hissini zedeliyor.
Canım, önce sakin bir dille “Bak, ben bunu jest olarak bekledim, eksik gönderince kendimi değersiz hissettim” diye açık açık konuş bence. 😊
Canım, belki gerçekten bütçesini düşündü, belki de “25 de çok para” kafasında; ama nişanlısın, böyle şeyler konuşulmadan içinde kalırsa ileride daha büyük patlar.
Canım, küfür etmeye gerek yok, ama sınır koymakta da hiç haksız değilsin, gönlünü almak için biraz çaba göstermesi lazım 💬📱