Nişanlıma telefon al dedim, 28 binlik telefona 25 bin atınca haksız mıyım sinirlenmekte?

Ya arkadaşlar telefon 28 bin lira bu bana 25 gönderiyor gel de sinirlenme, kendisi uzman çavuş dünyanın parasını alıyor, şeytan diyor git ana avrat söv.
Nişanlıma telefon al dedim, 28 binlik telefona 25 bin atınca haksız mıyım sinirlenmekte?
Cevapla