Nişanlımın telefon rehberinde adımla kayıtlıyım sizce bu normal mi?

Ben onu farklı kaydetmişim ama o sadece isimle kaydetmiş. Ve değiştirmedi. Sordum ama telefonunun çok ortada oldugunu bu yüzden değişmediğini söyledi.
Bu beni biraz üzdü kırıldım ama söylemedim. Sizce ben abartıyor muyum?
Nişanlımın telefon rehberinde adımla kayıtlıyım sizce bu normal mi?
Cevapla