Arkadaşlar nişanlımın şu tavırları doğru mu Allah aşkına telefonu açmalı mıyım?

Şortlu bir fotoğrafım vardı onu eklemiştim nişanlım sinirlendi etti niye ekliyorsun diye kendisi inadıma üstü çıplak spordan foto atmış hikaye olarak kızmazdı çünkü böyle şeylere ve azıcık bacağım gözüküyordu sokakta da yanında da şort giyen biriyim zaten bana kaldır demeden direkt kaldırdım rahatsız olunca ben o fotoğrafı paylaşmasını istemiyordum tamam inadıma yapmış ama sonra ben kaldırınca kaldırabilirdi kaldırmadı bende söyledim uzatma ya diyor bide sen uzattın ama sen kendini mi sergilemek istiyorsun dedim falan beni ciddiye bile almadı aradı sonra bana utanmadan diyor ki ben çok beğendim bu fotomu post olarak atayım diyor ya resmen inadıma bende olur bende yapar açarım deyince yüzüme kapattı telefonu orada derdimi anlamak yerine inadıma post atayım diyor hala sonra aradım açmadı defol sus yazdı şimdi arayıp duruyor pişman olacağın şeyler yapma istersen açmıyor musun telefonu? Yazmış

Arkadaşlar nişanlımın şu tavırları doğru mu Allah aşkına telefonu açmalı mıyım?
Cevapla