20 saaatlik bir yolculuk yaptı araba kullanm oydu
gunaydin yeni uyandim demiş.
Ama bir gün boyunca insan nasıl uyur ki
Görüldü attım.. hicbisy demedim.. bir gün boyunca beni nasıl cvpsz bırakır.. çok zorums gitti sizce cvp veriymmi.
20 saaatlik bir yolculuk yaptı araba kullanm oydu
gunaydin yeni uyandim demiş.
Ama bir gün boyunca insan nasıl uyur ki
Görüldü attım.. hicbisy demedim.. bir gün boyunca beni nasıl cvpsz bırakır.. çok zorums gitti sizce cvp veriymmi.
Cevap
4Cevap
Seni gerçekten seven ve sayan bir adam bir gün bile olsa ortadan kayıp olmaz ayrıl kanka
Bak gene yazdı şimdi. Bnden mesaj bekliyor.. ama artk sesizce hayatindan çıkmak istiyorum çok yoruldum yok saylmktan ilgisizliktrn.. hep ben ilgi verip cabalamaktan...
Tek taraflı ilişki olmaz
Yani en iyisi şimdi ayrılıp kurtul ömür boyu çekilmez bu
Bence çok kullanışlı bu donlar 😊
Ney
Yanlış yere yazmışım kusura bakma
Görüldü at, trip at. Çok da umrundaydı
Görüldü bile atmıyorum... bakmyorum mesajlarına.
Şimdi gene yazmış.. bnden mesaj bekliyor.. narsist ya bir daha yazarsam Allah belami versin
Ya ne anlatyorsun sen bir git işine
Abartma yol yorar normaldir
Ama bir gün ne ya... dün öğlen 2.30 da yazdı ennson yaşasa bugün 12.40 kadar böyle bisy olblrmi inrtttide açık.. yani hiç mi teline eline almadi onca saat
Öyle bir uyuruz ki bazen. Almauız elimize evet.
İnanmazsın ama
Çok kırıldım... mümkün değil :(
E tam bildiğin gibi yap
Cvp vermiycem... :(
Bu ilişki bitmiş benden demesi
Şimdi tekrr yazdı.. ismimi hitap etmiş.. yazmamı bekliyor :(.
Çok zoruma gitti... Nasıl bur ilişki oldgnu anlatsam salkmsn ne diye hala konsyorsun dersin.
Yazmıyorum işte... Artk.. cvp bile vemiycem... .
Veriymmi. Ne diymki.
Hiçbisy umrunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içim acıdı okurken, insanın beklerken içi içini yer çünkü. 🥺
Bak güzelim, çocuk 20 saat direksiyon sallamış, sonra da uyumuş diyor. Uzun yol cidden pert ediyor, ben de otobüsle bile indiğimde yarım gün kendime gelemiyorum, direksiyon daha da zor.
Bence şu an tripi çok abartma. Sakin bir dille “bir gün haber vermeden kaybolman zoruma gitti” diye yaz, hem cevap ver hem de sınırını çiz. Susmak yerine duygunu düzgün anlatmak her zaman daha etkili. 💬✨