3 günde bir mesaj atan çocuk 10 gündür yazmadı ben mesaj atmalımıyım hep ondan bekliyorum acaba hata mı yapıyorum yoksa istemiyo m?

Fake hesaptan açıldım bu çocuğa ama kim olduğunu tahmin etti ama emin değildi aradan 1 ay sonra benimle konuşmaya çalıştı ve mesaj atı bana iftira ettirmeye çalışıyor çabala diyor odunsun diyor benimle çok güzel konuşuyordu muhabbetimiz sarıyordu ama normalde 3 gün en fazla geçiken mesaj 10 gündür gelmiyo bende atmıyorum en son ben atmıştım ondan beklemekte hata mı yapıyorum atmalımıyım sizce mesaj? Ya benden sürkeli ilgi bekliyor ben söyleyemem sevgilime bile açılamam diyor altan altdan bana sen açıl demeye getiriyor be yapmaya çalışıyor anlamıyorum

3 günde bir mesaj atan çocuk 10 gündür yazmadı ben mesaj atmalımıyım hep ondan bekliyorum acaba hata mı yapıyorum yoksa istemiyo m?
Cevapla