Sizce özlemek için araya zaman mı girmesi lazım yoksa mesaj atayım mı?

Ayrılalı 2 hafta oldu ikimizde hiç mesaj atmadık ama çok özlüyorum. Biraz daha uzatmalı mıyım süreyi ama hayatına başkası girer de beni unutur diye korkuyorum. Böyle bi durum da ne yapılır

Sizce özlemek için araya zaman mı girmesi lazım yoksa mesaj atayım mı?
Cevapla