Çok özlüyorum.. Sizce mesaj atmalı mıyım?

Çok özlüyorum onu, bildiğiniz gibi değil. Her yerde adını görüyorum. Gezdiğim her yerde ona dair bir iz buluyorum. Mesaj atmak istiyorum ama ne bileyim beni küçük görür diye korkuyorum. Gurur mu desem ne desem bilemedim.. 4 yıldır arkadaşça geziyorduk 5. yıl ona aşık olmaya başladım ama o istemedi. Sonra hep mesaj attı bana seni özlüyorum diye ama hep arkadaşça gördü. Ben bir türlü göremedim kafamdan silemedim.. Şu an saatlerce konuşasım var.. bazı arkadaşlarım bırak atma mesaj diyor ezik görmesin seni diyor bazılarıda at gitsin ne olacaksa olur diyor. Kimse derman olamıyor. İçimdekileri kelimelere dökemiyorum.. buraya yazmak istedim. Belki tavsiyesi olan olur..
Çok özlüyorum.. Sizce mesaj atmalı mıyım?
Cevapla