Gizli Üye(30-35)5 ayEski sevgilim ilk tanışma sürecinde e devletimi istedi mahkemelerime eğitim durumuma suç kaydı vs bakmışlar arkadaşlarıyla belki mal varlığıma da baktı bilmiyorum. 2 ay sevgili kaldık sonra mahkemem var içeri girebilirim benim yanımda olacak mısın dedim cevap vermedi yani olumsuz hissettirdi. Ve bunu için ayrıldım. İyi güzel günlerde herkes yanında olur ama önemli olan kötü zamanlarında yanında olacak kalıcı bir eş adayı bulmak. Çok sevmiştim işte bu evleneceğim kadın demiştim beni hayal kırıklığına uğrattı. İçeri girmedim ihtimalim de azdı zaten. Neyse bu da böyle son buldu.
12 Yorumla
Soran5 ayGeçmiş olsun dostum. Aşk bu siyaset değil...
Cevap sahibi5 ayEyvallah. Aşk değil siyasetmiş anlaşıldığı üzere
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)5 ayTabii ki bir nebze de olsa geçmişini bilmek isterim ama aldığı her nefese kadar sorgulamaya gerek de yok konusu açılınca anlatır cinsellik konusunda tabii ki sabah akşam birisiyle yatmış olmamalı suç olarak suçlu birisi tabii ki olmamalı geriye kalanı hallolur konuştukça
02 Yorumla
Soran5 ayAynen öyle ya o kadar takıntı ilişki için de sağlıklı değil ama tabii suç kaydını bilsem iyi olur
Soran5 ayÖzel hayatından bahsetmedim. Suç kaydından bahsettim bu arada.
Gizli Üye(25-29)5 ayTc kimlik numarasını iste, bakalım suça karışmış mı? Kim bu oglan? Söyledikleri ve kimlikte yazanlar aynı mı? Evlenmeden önce e devletten adli siciline , kim olduguna bakman lazım. Zaten o senin sende onun bilgilerine bakman lazım knka. Bakmadan nasıl evlencen. Knk bizim kültürde zaten ailede ki en büyük kimse karşı tarafı araştırıyor türk kültüründe var yani bu herkes yapıyo bunu ve yapmakta haklılar.
03 Yorumla
Soran5 ayÖzellikle orta yaşta evlenecekler 30-35 falan net bakmalı e devlete..
Cevap sahibi5 ayKnka ne var biliyor musun? Türkiyede hukuk, adalet işini yapmadıgı için herkesn suç işliyor.
Yani şimdi evlenceksin evlemdigin insanın kim oldugunu bilmen gerek. Zaten sana sen sicil kaydımı napcan felan diyorsa paso sen geçiceksin onu kim bilir ne halt yedi? Neyi gizlemeye çalışıyor.
Cevap sahibi5 ayKorkusu olmayan açar gösterir , hatta deki kanıtla 😀😀😀
5 ayKendisinin izni dışında bakmak etik değil
Onunla açıkça konuş zaten seven ve değer veren bir kişi yanlış anlamaz ve direkt gösterir
insanların bu tür geçmişini bilmek önemli bir ipucu verir ama zaten kişi kendini ne kadar saklasa da bir yerden sonra belli ediyor
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım şimdi çok kritik bir konu sormuşsun, ciddiyetini anlıyorum valla.
Canım GBT’ye sen bireysel olarak erişemiyorsun, bu sadece kolluk kuvvetlerinin yetkisinde. Canım ama evlenmek istediğin kişiyle ilgili endişen varsa, en doğrusu onunla açık açık konuşman ve güven duygusunu test etmen.
Canım ayrıca adli sicil kaydını (sabıka kaydı) kişi kendi e-Devlet’inden alıp sana gösterebilir, bu tamamen yasal ve en pratik yol olur.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
5 aySüper bir soru ben bunu son 5 yılda her ortamda ortaya attım paylaşım yaptım en sonunda akıllı bir kız ortaya çıkıp bu soruyu sordu aferin sana kız soruna gelince bunu sen ogrenemezsin öğrenmen için çocuğun TC kimlik numarasını bilmen gerekir tanıdık kolluk kuvveti varsa bakitirsin bunun haricinde çocuğa git bana GBT sorgusunun raporunu getir dersin
04 Yorumla
Soran5 ayTeşekkür ederim.. evet beni şüphelendiren şeyler oldu bu yüzden suç kaydına bakmak istedim.
- 5 ay
Biliyorsan TC. yi kendin baktır yoksa polis tanidiginla temas kur
Soran5 aySağolasın
- 5 ay
👍
5 ayHayır, siz bireysel olarak birinin GBT’sine bakamazsınız.
GBT sadece kolluk kuvvetlerinin ve adli mercilerin erişebildiği bir sistemdir.
Evleneceğiniz kişi isterse kendi adli sicil kaydını (sabıka kaydı) e-Devlet’ten alıp sizinle paylaşabilir.
Bu belge GBT’nin tamamı değildir ama geçmişte kesinleşmiş bir mahkûmiyet olup olmadığını gösterir.00 Yorumla
5 ayHayır, bir kişinin GBT’sine sen bakamazsın.
GBT (Genel Bilgi Toplama) kaydı gizlidir ve sadece emniyet, savcılık ve mahkemeler tarafından görülebilir.Ama tamamen çaresiz de değilsin 👇
Yapabileceklerin
✅ Adli sicil kaydı (sabıka kaydı) isteyebilirsinE-Devlet’ten herkes kendi kaydını alabilir
Evlenmeyi düşündüğün kişiden bunu istemek ayıp ya da yanlış değil
✅ Evlenme sürecinde zaten bazı kontroller olurResmi nikâh için evraklar istenir
Ağır ve evliliğe engel bir durum varsa bu aşamada ortaya çıkar
Yapamayacakların
❌ Onun haberi olmadan GBT’sine bakmak
❌ Polis tanıdıkla, “bir bakıver” gibi yollar
❌ Gizli kayıtlara ulaşmaya çalışmak
(Bunlar suçtur)Çok önemli bir nokta
Eğer içinden şu düşünce geçiyorsa:“Acaba bilmediğim ciddi bir şey mi var?”
Bu, kontrolden çok güven meselesidir.
Evlenmeyi düşündüğün biriyle:geçmiş
adli durum
sınırlar
bunlar açıkça konuşulabilmelidir.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayDikkat et log kayıtlarından başın derde girmesin
11 Yorumla
Soran5 ayEvet log kayıtlarından haberim var :)) yasal olmayan bir şey zaten yapmayacağım.
5 aySiz bu duruma Nereden geldiniz acaba Çok enteresan :) Siz gerekli belgeleri isteyin onlar versinler o zaman. Insanların çok büyük bir kabahat işlemedikleri sürece geçmişi geçmişte kalmalı.
02 Yorumla
Soran5 ayBen bu duruma iki günde gelmedim.. haberler izleye izleye psikolojim bozuldu :))
- 5 ay
Siz kaç yaşındasınız?
5 ayKendisine soyle bak. Diğer türlusu yasal değil. Bir polise rica etmek gibi. ve bı sorun olduğunda kimler vakti zamanında sorgulamis ortaya çıkar
11 Yorumla
Soran5 ayEvet yasal olmadığını biliyorum.
5 ayTek suc kaydiyla kalmasin hdrseyine bak bakacaksan, gizli bir hastalihi var mı yokmu kontrop et hatta gecmise donuk tum otel kayitlarina bak
116 Yorumla
Soran5 ayOtel kaydı sadece mahkeme kararı ile gözüküyormuş 🤔
Soran5 ayBiliyorum çocuk oyuncağı değil, evet biliyorum bu kadar takıntılı olmamak lazım. Ama sadece suç kaydı vs bilmek istiyorum. Belki dolandırıcı 🤔 belki evli belki terörist?
Soran5 ayKeşke bakabilsem ama kişisel özel bilgi bakmak suç.. polise sorayım dedim o da mahkeme kararı olmadan olmaz yoksa benim başım yanar dedi..
Soran5 ayYa ben zaten e devletteki bilgilere bakmak istiyorum. Onu da konuşarak hallederiz boşu boşuna suç işlemiyim.
- 5 ay
Ben olsam edevlet sifresini isterdim biri benden istesin yorum yapmadan veririm cunku sicilim tertemiz karsi tarafa hak veriyorum cunku
- 5 ay
Keske tam kapsamli gbt bakma sansin olsa😂
Soran5 ayZaten öyle yapıcam vermezse bahane falan üretirse bir haltlar vardır zaten. İnsanları anlamak zor değil aslında.
- 5 ay
ergen gibi ciyak ciyak otmeye baslarsa ya bi iş var ya da bu benim ozelim gibi saklamaya calisirsa yol ver sonucta o adamdan cocugun olacak 50 sene ayni evde kalacaksin ister istemez bunlari ogreneceksinde
Soran5 ayYok ya hiçkimsenin böyle bir imkanı olmamalı bence güvenlik için. Fazla takıntı yapmak istemiyorum bir an aklıma geldi sordum ama yasaları çiğneyecek halim yok. Şimdi bana ruh hastası demesinler😅😅
- 5 ay
Seni sevdim. Iyi birisin knk😂
Soran5 ayİyiyim ya muhabbet etmeyi sevdim burada😊
- 5 ay
burada cok sapik var dikakat et🙂
Soran5 ayEdiyorum 😊 ama Allahtan çoğu kişi iyi bugün
- 5 ay
Hep boyle iyiler denk gelir umarim🙂
Soran5 ayAmin cümlemize
Soran5 ayBen durduk yere şüphelenmedim takıntılı biri değilim eski facebook gönderileri beni şüphelendirdi.
E devletini al yanında bak yani ne var gizlenecek nişey yoksa verir
10 YorumlaŞahsen bana sorsalar hiç alınmam, çünkü bu devirde haklı, sürekli kadın cinayeti görmekten bıktım.
01 Yorumla
Soran5 ayBende :(( bide söyledikleri her şey yalan. Mahalleden arkadaşım adamla evlendi adam arabam var diyodu ama babasınınmış. Tamam araban yok bu sorun değil ama niye kandırıyosun🤔
5 ayHahaha evet kesinlikle bakmalısınız. Hatta tanıştığım kişi beni emniyete götürüp sorgulatmıyorsa demek ki ciddi değilmiş başkasına bakayım derim. :D
00 Yorumla
5 ayBakılmalıdır, özellikle hukuk devleti ozelligi erozyona ugramis toplumlarda altin kurallardan birisi. Kendisinden talep et temiz olan istemeden gönderir
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 633 cevap paylaştı. Günümüzde böyle şeylerin olması çok normal istemekte normal çünkü düzgün insan kalmadı zaten sıkıntısı olmayan seve seve verir saklayacak şeyi olan itiraz eder...
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 458 cevap paylaştı. Bence de artık bu işe alımdaki cv sabıka kaydı gibi bir şey olsa güzel olur insanlara güvenmek çok zor…
01 Yorumla
Soran5 ayAynen gülüm.. ya aslında sabıka kaydı değil sorup e devletini alsan zaten her şey gözükür. Geçen biri çıktı haberlerde eşinin çocuğunun olduğunu evlendikten sonra öğrenmiş. Ama şüpheniz varsa isteyin. Boşu boşuna onunda gururu kırılmasın ya..
Yasal olarak sorgulatabılırsın ama ugrasırsın.. aksı halde olumsuz ve bence kendısıne sor.. sonunda hüsran olmak var..
093 Yorumla
Soran5 ayNereden sorgulaticam
Soran5 ayNe gördü ki haha
Soran5 ayNe gördün 🤔🤔🤔
Soran5 ayGörebilir miyim
Soran5 ayYasal süreç olmadan kişisel kayıtlara ulaşamam diye duymuştum
Soran5 ayNerden sordurdu bana da söyle yaaa
Soran5 aySuç değil mi oradan baktırmak? Bak şimdi davalık olmayayım
Soran5 aySen özel birisin herhalde ne iş yapıyorsun
Soran5 ayTelegrmdan mi sorgullattin
Soran5 ayHadi da şifreli konuşma
Soran5 ayKanka yasal değil ki dediğin. Ben yasal olarak nasıl yapabilirim diye sordum.
Soran5 ayYasal olarak sorgularsin dedin panelin tg nin neresi yasal 🤔 ayrıca güvenilir değil. Yalan bilgi de olabilir
Soran5 ayKorktum yapmaya ben ya
Soran5 ayKendine de mi baktırdın doğru çıktı mı peki
Soran5 ayBaktığın yeri söyler misin
Soran5 aySöyle soruyu silicem zaten
Soran5 ayArtistlik yapma be 🤣🤣 ne iş yapıyorsun
Soran5 aySen istediğin vakit bakabiliyorsun yani
Soran5 ayMitte mi çalışıyorsun
Soran5 aypolisler bakabiliyorsa tanıdığa da yaptırırım olmaz mı
Soran5 ayOlur mu tanıdık polise sorsam
Soran5 ayKimseyi zor duruma düşürmek istemiyorum ona baktirirsam işinden falan olur diye korktum
Soran5 ayLog sistemine düşer.. onların da takibi var kim neye bakmış diye...
Soran5 ayBence sen gerçek polis değilsin eğer gerçek polis olsaydın log sistemini bilirdin. Polis eğer böyle bir şeye kalkışırsa işinden olur... Çocuk oyuncağı değil. O yüzden burada yasal olarak yapılabilir mi diye sordum.
Soran5 ayAyrıca ben kişisel bilgileri istemiyorum suç kaydı vs. Kişisel bilgilere ulaşmaya calisip başıma iş alamam.
Soran5 ayDostum ben cahil değilim beni kandırıp suça teşvik edemezsin
- 5 ay
Polis olup olmadığımı sana kanıtlamak zorunda degılım ınanıp ınanmamak sana kalmış.. hele ki bunu burada herkesin içinde hiç yapamam.. Ayrıca ben çevremdekılere çok baktım bakıyorum bi sıkıntı da olmadı olmadıda çok şükür.. Birazda polise baglı sorduklarında hani. Çocuk oyuncağı değil evet o zaman burada sorma.. bende gereken cevabı verdim soruna. Yalan söylediğimi düşünüyorsan ki öyle ne beni yor ne de benı.. iyi günler.
Soran5 ayHahhahaaha mit bile bize soruyor diyordun mit sana niye sorsun adamlar istihbarat teşkilatı.
Soran5 ayNasıl hâlâ işinden olmadın sen? Yaptığın suç. Resmen polislik ile dalga geçiyorsun. Sen milletin hayatını kurcalamak için mi polis oldun yoksa ülkede suçluları yakalamak için mi? Ben sana yasal yolu sordum ve senin söylediğin hiçbir yol yasal değil. Ayrıca hiçbir polis insanlara panelden ve telegramdan insanların bilgilerine ulaşmasını önermez ve önermemeli..
- 5 ay
Normalde o son yorumundan snra sana cevap verme tenezzülğnde bile bulunmam da son olarak söyleleyim..😅bilmediğin konular hakkın yorum yapma eger merak edersen burdan sormazsın sordugunda aldığın cevaplarla da susarsın.. miti gözünüzde film dizilerdeki gibi çok büyütmeyin az dizi film izleyin.. işin içinde olmayan insanlar zaten bilemez böyle de yorum yapmaları normal.. sen git o polis tanıdığına sor madem.. ilçededir eminim.. son olarak ekleyeyim söz konusu organize olunca yeri geldi mi mit bile sana sorar mit in alanı farklıdır organizenin farklı.. 😉araştır öyle yorum yap.. gerçi benim anlattıklarını bilsen zaten araştırmaya gerek kalmaz böyle yorum yapamazdın..😉👍
Soran5 aySenin gibi insanları ortaya çıkarmak nasıl hoşuma gidiyor bilemezsin... :)
Soran5 ayİyi o zaman 🤣
Soran5 ayBen susmam kardeşim :))) hadi bakalım.
Soran5 ayBelki ben de polisim nerden bilicen :))))
Soran5 ayAllah evleneceğim kişiye öyle şans vermiş ki.. yatsın kalksın dua etsin benim gibi biriyle evleniyor..😏
- 5 ay
Vah zavallı.. kafa beyın yok işte.. aklın sıra beni ortaya cıkarttıgını sanıyor😅😅sımdı bı tamam nasıl toparlarız da bu tutumu devam ettırırım dye dusunuyor.. kıyamam sana acıdım bak sımdı😅😅 neyse sen byle vasıfsızca ve cesaretsız sekılde gızlıde takıl.. ama sagol gercekten gorev oncesı Super moral oldu valla..😉unutma herkes ınanmak istediğine inanır kimse kendini kanıtlamak zorunda degıldır.. sen sadece o polis tabıdıgına şunu sor.. kombs ebys kombat polnet4 polnet5 bunları sor.. alırsın cevabını oda sana fazlasıyla yeterlı cevap olur😉hadı eyvallah😅✋
Soran5 ayNe diyon la 🤣🤣🤣 2011 de mi kaldın o nasıl yazı
Soran5 aySUS BEE kurban olsun bana... benim gibisi yok hem güzel hem zeki
Soran5 ayHee edinebilsem edinirim zaten 😏😏😏😏
Soran5 aySus be değişik benim gibi zeki kadını gördün göz koydun bana dimi o yüzden özelden yazmama laf ettin beni görmek istiyorsun... seni çapkın
- 5 ay
Ahahah senin gbısı yok guzel zeki.. herkes kız kendını guzel sanır ve cogu aynaya bakmaz bakınca anlar gercegı.. sende onlardansın aynaya bak bir daha.. sımdı cocuga da acıdım bak.. bılsem uyarırdım.. Allah uzak etsın o cocugu senden sen adamı kanser verem edersin.. senin gibisi ona her yerde veda dedıgım gbı cocuk bı kafayı kaldırıp bakmamış..
Soran5 ay🤣🤣🤣 ben çok güzelim valla ama sen de kadınlardan betersin dilin susmuyor
Soran5 ayDur birdaha aynaya bakayım gözüm gönlüm açılsın ahahahahayt
- 5 ay
Ahahah sen cıdden hastasın... Kafanda 2 dk da neler kurdun yahu.. hastasın sen.. ne alakası var sen kendını byle mı avutuyorsun.. ac gozlerını bı uyan pembe ruyandan.. ben senin gbı kızları yıllar oldu ortamlarda bırakalı.. ıyhh byke dusunuyorsan gercekten yazma yaa.. zerre seninle ilgili bişey istemiyorum..
Soran5 aySusss yalancı 😏😏
Soran5 ayGerçekten naparsın 🤣🤣 valla bana hiçbir şey yapamazsın ben senin bildiğin kadınlardan değilim
Soran5 ayAhahha hahaah hahahah haaa
Soran5 ayValla bende akıl fikir var sen gibi hergün başka birini koluma takmıyorum😏
Soran5 ayBana aşık oldun hahahah
Soran5 ayBelki de kim polis öğrenmek için bu soruyu sordum😏😏😏 zeka değil de ne
Soran5 ayYa sen niye beni buldun sabah sabah sen mi evlenicen benimle 😏 taktın bana kafayı
Soran5 ayBak seni müstakbel kocişime söylerim
- 5 ay
Sen cidden şizofrensşn kesin tanı koydum ben😅😅 insanoğlu yaptığı seylerı yapmayan birinin üstüne atarmış.. belli ki sen aşık oldun kactır soyleyıp duruyorsun 😅😅ama Allah uzak etsın tobe dusman basına.. dünyada tek sen kalsan umrumda olmazsın.. akıl fikir sende yok ayrıca olduğunu sanıyorsun sen.. ayrıca yorumlarına günahımı alma ıftıra ve suclayıcı konusmaların senin nasıl bı yapıda oldugunu da ortaya serıyor.. ben her gün kadınları koluma takmam ısımde olmaz. Belli kı sen hergun bırı veya bırılerının yanında kollarındasın..
Soran5 ayAy taktı bana ayoooll !!!
- 5 ay
Byle bı soru sorsan bu sekılde sormazsın bana maval okuma.. evet keske bulmasaydım yaa basit bı soruya cevap vereyim dedim nasıl bı sızofrene denk geldim anlamadım.. ayrıca ne evlenmesı sen beyin yoksunu musun ablcım ne bu kıbır sen kımsın ben seninle evlencem capın yetmez ayrıca.. bak ısıne germe beni ya.. saka da bı yere kadar.. ayrıca gıt kıme ne söylersen söyle selamımı da soyle tobe tobe ya..
Soran5 ayYooo ağzını aradım sadece 😏😏
Soran5 ayAy sen bana kurban ol beee !!! Benim gibi kız yok Türkiyede
Soran5 ayŞimdi de psikiyarist oldu tanı koyuyor.. vah zavallı 😏😏
5 ayversin yoksa evlenme gittiği otel kayıtlarına ve suç kaydı var mı diye bakmalısın
18 Yorumla
Soran5 ayYok kişisel bilgi değil suç kaydı. Kişisel bilgilere sadece mahkeme kararı ile bakılır. Ama suç kaydını evlimi vs e devletten görebiliyoruz
- 5 ay
senin hakkın
Soran5 ayAma mümkün değil
- 5 ay
otel konusundaki şeyi bilmiyordum ama e devletten açmasını iste
Soran5 ayGeçmişine takıntılı olmak zaten sağlıklı değil ama evet o e devlet konusunu net yaparım
- 5 ay
bilmiyorum ben de geçmişe takılı değilim ama jigolo gibi de herkesle yatıp kalkmışsa ben neden ona ilkimi veriyim hak ediyor mu
Soran5 ayKonuşarak halledicez artık 😊
Soran5 ayÖyle şey mümkün değil o zaman herkes herkese bakardı kişisel bilgi suçmuş
5 ayE devletten gbt sorgulaması yap ne var hahdha
Ama bu da her şeyi. Göstermez
Gbtsi olmayıp çok pislik olan insanlar var00 YorumlaEvet hatts
uyuçturucu kullanıyor mu , eids hastalığı ve psikolojik bir hastalığı var mı diyede bakılmalı
00 Yorumla
5 ayŞüphelerin varsa bu işlere hiç bulaşma derim
01 Yorumla
Soran5 ayYani.. çok haber izledim...
5 ayE devlet şifresini verirse 🤣her şeyine bakabilirsin
01 Yorumla
Soran5 ayÖyle... :)) geçen biri evlenmiş eşinin çocuğu çıkmış... ve bunu evlendikten sonra öğrenmiş.
5 ayUyap kaydını iste. Sabıkada çıkmayan 30 u aşkın icrasını görebilirsin dolandırıcıysa. Ve bilimum davalarını..
05 Yorumla- 5 ay
GBT de çıkmayan UYAP ta çıkıyor mu
- 5 ay
@hükümsüz34 uyapta hükümlü olmasa da hakkında açılan tüm davalar görünür. Bunlar sabıkaya yansımaz. Gbt yi bilmiyorum
- 5 ay
GBT (Genel bilgi taraması) kişinin geçmişinde herhangi bir suç kaydı varsa onu ortaya döker normal sabıka kaydı sadece son 5 yılı kapsar
- 5 ay
@hükümsüz34 suç kaydı değil bu davaları. Suçlu olsa dahi o dava çıkmaz işte olay o
- 5 ay
Anladım
5 ayİlerleyince istersin açar e devletini bakarsın bu kadar basit
03 Yorumla
Soran5 ayAy aynen yaaa çok kastık valla🤣
- 5 ay
Kasma rahat ol açmasada demek ki sicili temiz değil 😆 o zaman uzaklaş 😀
Soran5 ayÖptüm seni kuşumm
Panel kullanan birini bul aklına gelebilecek her şeyini öğrenirsin
08 Yorumla
Soran5 ay🤣😅 saçmalama ergen gibi
Soran5 ayNe bu panel ya😅😅
Soran5 ayÇocğu var mı daha önce nerde çalışmış gözükür mü mesela
Soran5 ayYa bilmiyorum eskiden madde kullanıyormuş galiba 😔 o yüzden şüphelendim kendisinden.
- 5 ay
Parmak izini bile görebilirsin ablacım yasal değil ama biri öğrenmediği veya birini tehdit etme vs tarzı amaçlarla kullanmadigin sürece hiç bir şey olmaz atıyorum girdin eski kocana baktın eşine dostuna baktın bir şey olmaz ama o bilgileri herhangi bir platformda paylaşırsan ve biri şikayet ederse o zaman geçmiş olsun
Ben bakarım. Sadece gbt değil tüm diğer verilerine
014 Yorumla
Soran5 aySiz ne iş ile meşgulsünüz diye sorayım önce
Soran5 ayYok ya o kadar da değil. Sonuçta evlilik bu siyaset değil. Sadece gbt istedim ama arkadaşlar biraz abarttılar.
Soran5 aygbt'de tüm veriler gözükmez mi zaten
Soran5 ayEfendim ben turizm ile uğraş içindeyim öyle kamu ile işim yok
Soran5 aySiz bakabiliyor musunuz efendim 😊😊😊😊😊
Soran5 ayAma yasal mı öyle bakmak
Soran5 ayBir şey sordum size KIYMETLİ BEYFENDİ !!!
Soran5 ayNe diyceksiniz mesajda
5 aytabi tabi tabi bana ulaşırsan t.. c falan herşeyi verebilirim sana
02 Yorumla
Soran5 ayNasıl olacak o? Başımızı belaya sokmayasın
Soran5 ayT... c nedir acaba anlamadım.
İnternet & Teknoloji konusunda 604 cevap paylaştı. Adli sicil kaydı isteyebilirsin.. ama gbt sen bakamazsın
02 Yorumla
Soran5 ayOna mı sorayım
Sevgilinin , hatta fb , hatta ons dahi bakabilirsin ortalık rezalet.
017 Yorumla
Soran5 ayNasıl yani fb ne?
Soran5 ayTövbe sen öyle mi yapıyosn
Soran5 ayBen öyle şey bilmem
Soran5 ayTövbe fıttırdın mı
Soran5 ayBabasının gururu 😏😏😏😏
Soran5 ayCinsiyetle ne alakası var? Kişi kendini yaptıkları ile anlatır. Sen yapmışsın birde utanmadan anlatıyorsun. Çok gurur duyulacak birşeymiş...
Soran5 ayUtanmaz ilerde baba olacaksın kendine çeki düzen ver. Yapmıssın bi halt bari marifetmiş gibi anlatma.
- 5 ay
Üff boş konuşma be sıktın ama he ya olum size ne milletin hayatından ne hatası bilerek isteyerek yaptım çocuk musun? Ayağım takıldı düştüm sanki hataymış öyle hata mı olur la? adjksajksdadsjk Keza karşımdaki kadınlarda öyle sen niye rahatsız oldun onu anlamadım? Yarın bir gün sende yapmayacak mısın? Bir kağıda imza atınca sorun yok atmayınca mı utanmaz olduk bırak ya dsajkadsjkads
Soran5 ayAllah beni o yola düşmekten korusun.. sırf eğlence için kimsenin elini bile tutamam. Miğde bulandırıcı..
Soran5 ayİlgilendirmez. ..
5 ayHayır. Ama kendinden iste. Temizse verir. Değilse vermez
012 Yorumla
Soran5 ayBiri panelden bak dedi korktum yasal bişey değil ki
- 5 ay
O biri polis olursa TC no lle bakar. Birde madem evlenme niyetin var sen ondan e devletini işte ve bak. E devletini vermiyor ise hiç yanaşma derim
Soran5 ayPolisler bakabiliyor mu
- 5 ay
Bakar ama bunu keyfi yapmaz. görev gereği olması gerekir. İşlem yasal değil gayriresmi olur
- 5 ay
Sana e devletini vermiyor ise senin yaptığın aptalca peşinden koşmaktir. Hayatına edersin
Soran5 ayHeee
- 5 ay
Neden bu kadar basitlesirsiniz? Ciddi isen git üstüne gerçeği gor. Korkmakla kaybeden he zaman sen olursun
Soran5 ayAynen doğru 😏😏 ne sorsam sence..
- 5 ay
Çok basit. E devlet şifresi ver. De ve uyap vatandaş portal dan bak ceza davası var mı? İcrası var mı? İcra var mı? Vukuatlı aile nüfus kayıt örneği al. Hepsine bak
Soran5 ayUtanırım ki sormaya
- 5 ay
Şimdi uyanirsan ve gerkeni yapmazsan yarın ölene dek aglarsin
Soran5 ayÖyle evet teşekkürler :))
5 ayTc kimlik bos gbt yaz ama buyuk harfle 155’ e yolla
10 Yorumla
5 ayAşkım e devletını ıste herseyıne bak ben öyle yapıyorum.. vermıyorsa dıretıyorsa yallah
Dava dosyalarına falan bak uyaptan
Mhrs den sağlık gecmısıne bak herseyıne bak10 Yorumla
5 ay50 bin mahkumun salindigi su günlerde herkes yapsın bence
00 Yorumla
5 ayE devletini açsın bak zcik açık sor gör yani oladar merak ediyorssn
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayBir polis tanıdığın varsa ikna et gbt'sine baktır. Ama kimlik numarasını ezberlemen gerekebilir.
018 Yorumla
Soran5 ayYok ya log kaydı var olması da gerek hepimizin güvenliği için. Öyle herşeye erişemiyoruz. Ama tabii suç geçmişini öğrenmek istiyorum. Yasal olmayan bir şey yapmadan. Çünkü mahkeme kararı yoksa olmaz.
Soran5 ayGerçi sadece suç kaydına bakıcam. Öyle yorumlarda yok şusunu busunu bul diyorlar panele bak diyen deliler bile oldu. Yasayı çiğneyen şeyler yapmam zaten.
Cevap sahibi5 ayBu kadar çok yaşa meraklısı olma yasaya uyuyorsun da ne oluyor. Yasaya uymayıp suç işleyenlere şu anda af çıkıyor memlekette. Çok fazla takılma yasaya. Dediğim gibi bir polis tanıdığın varsa ikna et baksın.
Soran5 ayHm log sistemi falan yok mu
Soran5 ayO öyle olmuyor... sorun çıkarsa bizim de sicil kirlenir :))
Soran5 ayLütfen beni suça teşvik etmeyin ;) ben sicilimi kirletemem. Davalık olamam
Soran5 ayKendisinden alırım bir şekilde😏 aksiyona gerek var mı zaten e devlette tüm suç kayıdı , mal varlığı çıkıyor
Soran5 ayNe diyon fikir ver
Soran5 ayKonuşsana
Cevap sahibi5 aySen bilirsin istediğini yap o zaman
Cevap sahibi5 ayE devletini açıp göstersin
Soran5 ayEvet verir yani temizse🤔🤔 dimi
Cevap sahibi5 ayVerir ama yinede sorar. Bana güvenmiyorsun diye. Cevabını hazırla öyle iste
Soran5 ayMerak etme😏😏😏 biz kadınlar iyi laf yaparız
Cevap sahibi5 ayBol şans
Soran5 aySağol😊 senden ne haber
Cevap sahibi5 ay(Senden ne haber (?)) oturuyorum abur cubur yiyip yatacam
Soran5 ayHeeee yani senin evleneceğin biri yok anca abur cubur ye
5 ayTC sini biliyorsan tanıdık bi polisten rica edebilirsin
01 Yorumla
Soran5 ayYok ya.. takıntılı olmamak lazım bu kadar. Neyse.
5 ayTanımıyorsan evlenme zaten
12 Yorumla
Soran5 ayTanıyorum da... yani kendisinden şüpheleniyorum. Eski facebook gönderilerine baktım. Maddeden falan bahsetmiş...
- 5 ay
O zaman uzak dur
5 ayNiye herkes dünyayı evlilik üstüne kurulu zannediyor evlilik her şey değil evleneceğiniz kişiyle garanti sonsuza kadar yaşayacağınızda boşanmayacagınızda belli değil bence hayatınızı yaşamaya bakın her şey sandığınız gibi güllük gülistanlik değil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayseni kim sorgulayacak peki kizmisin erkek mi trans mi nesin kim bilecek
02 Yorumla
Soran5 ay🤣
Soran5 aySorgulasın o zaman 🤣🤣🤣 görür mafya mıyım kaçakçı mıyım
5 ayGönlün ona düşmeden gbt sine bak
Gönlün düşerse aşık olursan gbt deye bakman geç kalınmış bir dua olur02 Yorumla
Soran5 ayHmm :)) geç baksam nolur.. beni de mi g3bertip denize atar...
- 5 ay
En azından denize attıgında geç kalmayıp o zamana kadar yüzme ögrenir bogulmassın denizde
Gizli Üye(36-45)5 ayHerşeyine e-devletten bakmadan bir yola girilmez. Göstermeyenden uzak durun
022 Yorumla- 5 ay
Sebep peki
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 sebep diye sorana ne anlatalım Ali🙄
- 5 ay
Sen verirmisin bu dediğini peki
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 ben görursem tabi ki karşılıkli. Nasıl olsa korkum yok. Hem verecek bir şey yok e-devlet açacak beraber bakacağız
- 5 ay
Sana helal olsun o zaman bazı kızlar benim dediğin olucak tabi yapıcak der ya sen öyle değilmişsin kafşılıklı dıyosan göstermiyorsa erkekte sıkıntı vardır derim
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 evet evli olup olmadığını bile e-devletten kanıtlamayan biriyle işim olmaz. Biri bu yüzden def oldu gitti daha baştan. Çünkü ben ezbere iş yapmam. Korkusu olmayan açar gösterir karşılıklı
- 5 ay
Korkan adamın zaten sevda gibi bi yükü taşımaya cesareti olamaz
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 yok ona cesareti var gibi hepinizin de hodri meydan deyince kaçıyor çoğu😂
- 5 ay
Bende aynısını diyorum hodri meydan ama kimse yok o nasıl olucak bende onu anlamıyorum
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 olana kadar denemeye devam
- 5 ay
Allah bize harbiden sebil sevilicek bi aşk sevgi nasip etsin
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 amin diyelim çok zor olsa da
- 5 ay
O kadar zor mu diyorsun
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 valla devir belli, dediğim gibi kimse hodri meydana yanaşmıyor 😂 sıkıştırinca kaçıyor ne bekliyorsun
- 5 ay
Ben varım sen varsan gel deneyelim e devlet şifremi de veriyorum hadi 😀
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 ahaha 😂 senin yaşın kaç bilmiyorum ama bu aşama için çok erken, o aşamaya gelincev içindi bu yorum
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 hem ben şifre istemiyorum kişi kendi açacak beraber bakacağız kimseye verilmez o şifre 😉
- 5 ay
Sen o güveni verirsen şifre de verilir her şey verilir altı üstü bi şifre
Yaşım da 30
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 yok mesele güven değil vermeye gerek yok diyorum. 30 olmaz küçüksün, her şey gönlünce olsun
- 5 ay
Sen kaç yaşındasın
Cevap sahibi5 ay@aliali1926 boş ver gördüğün aralık senden çok büyüğüm. her şey gönlünce olsun. Mutlu yıllar
- 5 ay
Erken karar vermek ne kadar doğru bilmiyorum ama sen bilirsin
5 ayKara kuru insanlardan uzak dur. bende kara kuruyum ama bunlar çok tehlikeli
01 Yorumla
Soran5 ayArabam evim var diyip kandıranlar da oluyor
5 ayNe günlere kaldık, bizi buralara kadar sürüklediler.
01 Yorumla
Soran5 ayEvet.. :) mülayim bir insan olsa zaten şüphelenmezdim de biraz siniri var...
5 ayEğer gbt si kötüyse tam siz kadınlara göre olur çünkü siz o tipleri çok seviyorsunuz
06 Yorumla
Soran5 ayNe alaka suçlu kapkaççı birini niye seveyim dolandırıcı belki
Soran5 ayE devletine bakmak istiyorum
- 5 ay
Dolandırıcı belki ne ya🤣
Soran5 ayKomik mi😅
Soran5 ayÜçkağıtçiiiii🤣🤣
- 5 ay
Beraber soygun yaparsınız🤣
Bence de bakmalısın ben sicil kaydını kendim çıkarmıştım
07 Yorumla
Soran5 ayNasıl?
Soran5 ayŞifresini verdi mi sana
Soran5 ayEee temiz mi çıktı
Soran5 ayİyi bari😊
5 ayGünümüzde şart erkeklerin çoğu sabakali
10 Yorumla
5 ayen doğrusu olan kendisine sor
10 Yorumla
5 ayo nasıl oluyor? yani nasıl bakacaksın? varsa bi yolu bize de söyle.
00 YorumlaDirekt iste bu zamanda hakkındır zaten temizse ikiletmez
00 Yorumla
5 ayTc kimlik numarası yeterli herhangi bir polise versen söyler diye umuyorum.
00 Yorumla
5 ayTanıdığın varsa baktırabiliyorsun.🤫
01 Yorumla
Soran5 ayEvet , e devlet iyi ki var. Arabası var mı çocuğu var mı suç işlemiş mi mal varlığı hepsi gözüküyor
- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
5 ayİzin verirse tabii ki bakabilirsin.
02 Yorumla
Soran5 ayİzin vermezse valla hiç uğraşamam.. yani evleneceği aile kuracağı kişiye vermesi gerek. Geçen kardeşimi ehliyete yazdık orada bile e devlet istediler.
- 5 ay
Saklayacak bir şeyi veya kimlik hırsızlığı gibi bir korkusu olan vermez zaten, yani saklayacak bir şey var veya sana güvenmediği için vermiyorsa dediğin doğru.
5 ayBakmadığın hata kızım ne duruyosun
01 Yorumla
Soran5 ayBen şüphelendim. Kendisini seviyorum fakat eski facebook gönderilerini gördüm madde, hırsızlık gibi şeylerden bahsediyor.. belki kötü şeyler yapmadı bilemem ama şüpheleniyorum
Güvenmediğin biriyle evlenme direkt 😅
01 Yorumla
Soran5 ayEski face gönderilerine baktım 2017- 2018 yıllarında maddeden falan bahsetmiş.. korktum ben de.. belki kötü şeyler yapmıştır.
Gizli Üye(30-35)5 ayBen de bakire mi değil mi onu nasıl öğrenirim diye merak ediyorum
011 Yorumla- 5 ay
puhhahaha kendin bakir misin ki
Cevap sahibi5 ay@britishshorthairr senden geçmiş bu soru sen niye soruyorsun? 😄
Soran5 ayValla sen evlendikten sonra en azından öğrenicen biz kadınlar napalım 🤣 öğrenmemiz imkansız. Evlilik düşündüğün biri mi var? 😊
Soran5 ayElbet evlenince ortaya çıkacak gerçi evlendikten sonra öğrensen ne fayda sen de haklısın.😊 eğer evlilik düşündüğün biri varsa kendisine sor diyecem öyle pat diye sorulacak bişey de değil insan çekinir.. 😅 Biraz zaman geçir tanı sonra sorarsın dostum. Biri var mı şu an hayatında?
Cevap sahibi5 ayHayatımda biri yok. benim direk sorasım geliyor.😄 Boşa zaman kaybetmek istemem. Ben ciddi düşünüyorum. Evleneceğim kadına sadık kalmayı istiyorum.
Soran5 ayYani sana tavsiye öyle ilk buluşmada hemen sorma. Senin niyetini kötü algılayabilir. Açıklama yaparak tatlı dille sor cevabını alırsın dostum 😊
Soran5 ayBelki de gerçekten iyi biri ve anlaşabileceğin biri çıkar. fevri davranma dostum ön yargılı olma önce tanı😊. Allah gönlüne göre versin. Yaşın kaç?
Soran5 ayYaşın kaç dostum nerelisin
Cevap sahibi5 aySağol. Yaşım 29. Ankara
Soran5 ayHmmm... yaşın küçükte değil ki. İnşallah iyi biri çıkar karşına.
Cevap sahibi5 ayİnşallah
5 ayYok yedi sülalesine in
02 Yorumla
Soran5 ay🤣🤣 yok beee
- 5 ay
Evlilik zor iş 😅
5 ayBilmem bakabilir misin
01 Yorumla
Soran5 aySeda sayan bakmış ama o sormuş adama gizli kapaklı değil🤔🤔
- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
5 ayAdamın torunu bile çıksa şaşırmam artık. 😄😄
07 Yorumla
Soran5 ayvalla 😒
- 5 ay
Kimisi adamı işe mi alacaksın falan diyecek ama bunu yaptırmak gerekiyor. Endişelerinde haklısın, bu zamanda insanları test edeceksin ki gerçekten seviyor mu yoksa başka bir şey mi var ortaya çıkar.
Soran5 ayBen durduk yere şüphelenmedim... bu madde kullanmış eskiden..
- 5 ay
Elbette yani ortada bir şey var sonuçta.
Soran5 ayOratada bişey olmasa zaten merak etmezdim bu kadar
Soran5 ayEski facebook paylaşımlarına baktım
- 5 ay
Senin yerinde ben de olsam aynısını yapardım. Sıkı bir dedektiflik yapardım.
5 ayBak bak 😂bi o kalmıştı 😂
07 Yorumla- 5 ay
Bak o konuda haklısın ama kadın da zekidir ya anlaması lazım evli mi değil mi.
Soran5 ayTakıntılı olmamak lazım bu kadar biliyorum ama neyin nesi bilmekte istiyorum adam terörist çıkarsa naparım
- 5 ay
Tabiki de. Ama bunu konuştuğunuz da anlamıyor musunuz. Ben insanın anatomisini çıkarırım yani anlarım nasıl biri kadın daha kolay anlamalı
Soran5 ay:))
- 5 ay
İnsanoğlu sabırsızdır , bir sürece bıraktığınız da kendini göstermemesi imkansızdır. Saygılarımla.
Soran5 ayMutlu yıllar
- 5 ay
İyi günler.
O sana verirse ya da polissen bakarsın
06 Yorumla
Soran5 ayPolisler öyle kafasına esince bakamıyor..
Soran5 ayE devletini ben isterim
Soran5 ayEeee istediğim zaman verdiği tepkiye göre birşeyleri anlayacağım iştee..
5 ayBide bu bk çıktı başımıza ya
01 Yorumla
Soran5 ayNiye ki
5 ayE-devlet kaydını istersiniz kendisinden.
04 Yorumla
Soran5 ayEee suç kaydı varsa gözükür dimi
- 5 ay
Evet, adli sicil kaydı ve arşiv kaydı isteyeceksiniz.
Soran5 ayNereden
- 5 ay
O kişinin e-devletinden
Bak bu güzelmiş bende uaptiricam evlenince
01 Yorumla
Soran5 ayboş ver ben vazgeçtim adamın kendisine sorsam e devletini kendini kötü hisseder..
- Devamını Gör (72)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer