Konuştuğum ve ilgimi çeken bir çocuk var. Bu çocukla beş gün önce etkileşime geçtim. Bu çocuğun eski sevgilisini de tanıyorum. Neyse... Olay günü bu çocuğun eski sevgilisi Discord'a girip çevrimçi oldu.
Tam olarak beş dakika durdu ve çıktı. Aradan iki veya üç dakika geçti. Bu çocuk girdi. O da bir dört, beş dakika kadar durdu ve çıktı.
Ama bana cevap yazmadı. Ben kesin bir yargıda bulunmamak için yirmi dakika kadar bana cevap yazmasını bekledim. Yazmayınca da iletişimimizi sonlandıracak bir veda konuşması yaptım. Daha doğrusu yazdım ve gönderdim.
Bana tam olarak bir yarım saat sonra geri döndü. Ona hiçbir şekilde bir başkasından bildirim gelmediğini, sadece benden bildirim geldiğini söyledi o saatte. Discord'a girdiğini, telefonundan Discord'a girdiğini ve telefonunu sonuna bir yere bırakıp işlerine odaklandığını söyledi. Ses kaydımı bile şimdi dinlediğini söyledi.
Ben de biraz tepkiliydim ve her dediğine bir mazeret uydurdum, Discordda çevrimdışıyken bildirim geldiğini ve benim dışımda başkasından gelen bildirime girdiğini söyleyerek inanmadığımı belirttim. Ve iletişimimiz sonlandı. Ama ben şu an haksızlık mı yaptım diye düşünüyorum. Çünkü Discord'a bir yıldır girmiyordu.
Biz konuşmaya başlayınca beş gün üst üste düzenli bir şekilde girmeye başladı. Ama bu tartışmadan sonra o gece bir daha hiç girmedi. Ertesi gün de girmedi. Yine girmeyi bıraktığından korkuyorum.
Sizin de fikirlerinizi almak istedim. Bir de biz tartışırken ben bir şey yazdığımda tekrar giriş yapıp cevap veriyordu bana. Ama ben iletişimi kestikten sonra hiçbir şekilde girmedi. Hatta ben bir saat sonra tekrardan yazmış olsam bile cevap yazmadı.
Ben biraz haksızlık yaptığımı düşündüm ona ve yine bir şeyler yazdım. Ama dönmedi ve bir daha da giriş yapmadı bundan sonra.
Sizce şüphemde haklı mıyım yoksa haksızlık mı yapmışım?
Güncellemeler
8 ay
Sinirlenmemin sebebi eski sevgilisine hala sevgili olma gözü ile bakıp kıymet vermesi yani onun için girip benim için girmediğini düşündüm
Güncellemeler
8 ay
Pardon eski sevgilisine sevgili olma gözü ile bakma ihtimalinden şüphelenmem diyecektim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, durumun gerçekten karmaşık görünüyor. Ama seninle tam anlamıyla empati kurabiliyorum. İlişkiler bazen direkt iletişimle değil, daha çok hisler ve davranışlarla şekilleniyor ve karmaşa yaratabiliyor. Discord olayına gelecek olursak, bu platform artık eskisi kadar güvenilir değil ve insanlar burada kötü deneyimler de yaşayabiliyorlar. Bu nedenle herkesin farklı davranışlar göstermesini normal karşılıyorum.
Bence karşı tarafa tam anlamıyla güvenip güvenemediğinle ilgili kendini sorgulamalısın. Birine güvenmek zaman alabilir ve bu tür durumlarda hislerin seni zorluyorsa ihtiyacın olan gerçek bir iletişimdir. Eğer kafanda hala netlik yoksa, belki birkaç gün bekleyip sakinleştikten sonra yeniden oturup konuşmayı deneyebilirsin. Ama bu, tamamen senin kararın ve içtenliğinle ilgili olacak. Kendine ve hislerine güvenmeyi unutma! 💛✨