Ask. fm diye bi uygulama vardı kimler hatırlıyor
Bura da ora gibi biraz sanki
Ask. fm diye bi uygulama vardı kimler hatırlıyor
Bura da ora gibi biraz sanki
Cevap
6Cevap
Hayır orası gibi değil ya hatırlıyorum çok garip...
Facebook'a link yapıştırırdık ulan mazi
😄😄😄 çok hatırlamıyorum içerik olarak sadece soru sorma uygulaması olduğu aklımda
hatırlıyorum çok eğlenceliydi, kapandı galiba
Gelişmiş hali burası
Evet bence de
Çok geçmişte kaldı içerik olarak net hatırlamasam da aaa böyle bi şey kullanmıştjm diye aklıma geldi
Güzeldi orası daha sakindi burada eltilerini, ablalarını, saçma sapan şeyleri soruyorlar ama eğlenceli yer
Yani mazi daha güzeldi
Kesinlikle çok daha güzeldi, daha seviyeli daha eğlenceli teknoloji bu insanları esir almış, instagram hastası olmuş herkes
Guzeldi be
İsmini duymuştum hiç kullanmadım
Hayırlarım
Şimdi yok mu
Bilmem bakmadım
Bu söylediğim 12 sene önce 😄😄 yıl 2013
Bak bi
Bulamadım yani Güncel olarak yok sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Ask. fm'i kim unutabilir ki! Soruları anonim sormanın efsanesi olmuştu. 😄 KızlarSoruyor da aslında benzer bir ortam sunuyor, ama daha fazla etkileşim ve destek atmosferiyle fark yaratıyor diyebilirim. KScanlar burada gerçekten harika bir topluluk oluşturuyor. 😊🧡