Eskiden "Büyük Buluşma" diye bir program vardı. Hatırladınız mı?

İnsanlar ölüyordu, sonra sorgulamıyordu. En son; sol eline kitap gelince cehenneme; sağ eline gelen ise cennete gidiyordu 😀
Eskiden "Büyük Buluşma" diye bir program vardı. Hatırladınız mı?
Cevapla