1 yılDuruma göre değişir. Mesela ben sevgilimle birbirimize özel fotoğraflar atacaksak tek seferlik atarız çünkü başka biri onun telefonuna girerse birbirimize böyle şeyler attığımızı görmesin diye. Eğer normal fotoğraf atarsak tek seferlik gondermeyiz.
Ayrıca şunu da söyleyeyim ki sevgilimle tanıştığımız ilk zamanlarda normal fotoğraf ı bile tek seferlik atıyorduk, ne de olsa yeni tanışık olmuşuz zamanla birbirimize ısındıkça ve tanıdıkça güvendik ve güvendikçe de tek seferlik gönderme gereği duymamaya başladık.
Yani demem o ki tanıştığın zamanın üzerinden yeteri kadar vakit geçtiği halde hâlâ tek seferlik atıyorsa bu durumdan işkillenebilirsin yoksa tanışma anında tek seferlik gönderilmesi normal dir ve olması gerekendir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılTek seferlik foto atan kızların saklamak istediğim fotolarını tabletle çekiyorum foto telefondan. Bu kızlarda gram akıl yok vesselam. Birde ya ev hanımı mesla.. yaw sofra kurmuş foto atıyor.. hadi kendi fotonu kaybolan at.. anlarım. iyide sofra fotosunu eden kaybolan atıyor.. bazı kadınları anlamakta zor
020 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNiyet kötü değil tabiki. Saklamak istediğim bir foto oluyor. Özel bir foto olmasa bile.. tek seferlik foto atmalarını sevmiyorum. Ben kimseye kaybolan foto atmıyorum. Bundan dolayı atılmasında sevmiyorsam.. saklamak istiyorsam çekiyorum tabletle. Kaybolan foto çok samimiyetsiz geliyor. Hiç atmasinlar daha iyi. Normal.. giyinik gündelik bir foto atiyolar. Kaybolan foto. Bizim kizlarda bir değişik.
Cevap sahibi1 yılO zaman konusmasin guvenmekte zorlamdigi erkekle. Böyle bir arkadaslik içinde bana güven duymadigini hissettiğim bir kızla asla ilerleyemiyorum. Ya o gidiyor. Ya ben. Ciddiye alınıp önemsendiğimi hissetmiyorum. Ama yinede bir müddet beklerim.. belki güven duyar diye.. Böyle devam ederse.. sevmiyorum. Hangi erkek sever ki.
Cevap sahibi1 yılTabiki.. konuşuyorum zaten. Bir süre bekliyorum. 3 hafta. Bir ay.. hala devam ediyor ise.. sebebini öğrenmek istiyorum. İzah istiyorum yani. Çünkü.. karşımdaki kadına.. kıza.. güven verememis olduğum duygusu beni uzun vadede rahatsız ediyor. Başlangıç için çok garipsemesemde.. bana guvenebilecegini gördüğüm anları mutlaka görmek istiyorum. Görebilecegimi hissetmek ile ilgili umudum yok ise.. devam edebilecek sebep bulamıyorum. iliskilerde güven.. benim için önemli.
- 1 yıl
saklamanı istese tek seferlik atmaz zaten yaptığın çok saygısızca
Cevap sahibi1 yılSaklamanın sakınca olmadığını.. ona zararlı olmayacağımi ben biliyorum. O bilmiyor. Güven olmazsa devam edemem. Onunda nedenini aciklamadan kaybolan foto atmasi saygısızlık. Özür dilerim.. şu şu nedenlerle kaybolan foto atmayi uygun görüyorum. Lütfen bireysel olarak size güvenmedigimj duşunmeyin.. hiç bir açıklama yok. Langir langir kaybolan foto.. ne saygısızca. İnsan bi izah eder. Aciklar. Ama nerde.. hiç bir kızda bu olgunlugu görmedim.
- 1 yıl
Sadece o resmin galeriye düşmesini istemiyor da olabilir. Kaldı ki saydığın sebepler bile olsa bu onun kararı saygı duymak zorundasın, diğer türlü kız sana güvenmiyorsa bununla sadece haklı olduğunu kanıtlarsın
Cevap sahibi1 yılBen açıklama yapılmamış olan bu duruma saygı duyamiyorum. İletişim kurmayi sonlandırıyorum. Benim tercihim bu yönde.
Cevap sahibi1 yılGalerime düşsün. Ne olacak. Ben kimseye şimdiye kadar hiç kaybolan foto atmadım. Atmıyorum. Almakta hoşuma gitmiyor haklı olarak.
- 1 yıl
Birincisi böyle bir konuda açıklama yapmasına gerek yok, çok basit aslında: tek bakımlık atıyorsa bir kere görmeni istiyordur, normal atıyorsa galerine düşmesinde sorun yoktur. İkinci olarak ilişkiyi sonlandırabilirsin ama karşı taraf görmeni istemediği için tek bakımlık bir resim atıyorsa ve sen de farklı yollardan o resmi saklıyorsan bu saygısızlıktır ve karşındaki kişinin güvenini istismar edersin. Ve son olarak sen atmayabilirsin ve bundan hoşlanmayadabilirsin ama bu herkesin senin doğrularına göre yaşayacağı anlamına gelmez. Bu çocuk aklı düşünceleri görünce hiç sanmıyorum ama umarım bir gün olgunlaşabilirsin
Cevap sahibi1 yılİşte bende herkesin kendi dogrularina göre yasayamiyorum hakli olarak.
Cevap sahibi1 yılBiz kadının bana kaybolan foto atmadinj sevmiyorimum. Bana bunu seven erkek göster. Kim sever.
Cevap sahibi1 yılGayet net olan bir konu.
- 1 yıl
Sorun bundan hoşlanmaman değil, hoşlanmıyor olsan ve sadece ilişkini bitirsen bu çok okay bak. Ama sen o resmi farklı yollarla kaydedip karşındaki kişinin güvenini suistimal ediyorsun bu yanlış olan. Ayrıca bilgin olsun, benim çevremde buna saygı duyan bir çok erkek var. Yani sorun sende.
Cevap sahibi1 yılBiz enayiyiz o zaman kız kendini kendince emniyete alsın. Biz hiç gizlemeden saklamadan foto paylaşıp risk alalim ve bunu olmasi gereken bu. Evet doğru olan bumu diyelim.
- 1 yıl
Bunun enayilikle bir alakası yok, saygıyla alakası var. Bu konuda doğru ya da yanlış diye bir şey de yok, bu tamamen karşındaki kişinin seçimi. Kaldı ki bu cümleyi kurabilen birisinin tabletiyle tek bakımlık resimleri çekmesine de şaşırmadım. Bu arada sen de atmak zorunda değilsin kimse seni zorlamıyor
- 1 yıl
Sen pislik sapık sın şşzn almadan başka birinin resmini saklayamaya hakkın yok ınsallah bedelini ödersin
- İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.
1 yılBu karşındakinin kim olduğuna bağlı olarak değişir yeni tanıştığımız biri ise güvenmiyor diyedir ama zamana yayılmış bir dostluk veya duygusal ilişki söz konusu ise galeride kalmaya değer olmadığını düşündüğü bir fotoğraf diye öyle atıyordur..
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Selam güzel insan! 🌙 Fotoğrafı tek açımlık atan biri bence direkt “güvenmiyorum” diye bağırıyor sayılmaz, ama hafif bir tedirginliği de gösteriyor olabilir. Şimdi, fotoğrafların galeriye düşmesi olayı gerçekten hassas bir mevzu. Özellikle bu devirde, paylaştığın şeyin nerelere gideceği belli olmuyor. Ben de bazen arkadaşlarımla bir şey paylaşırken tek açımlık göndermeyi daha güvenli buluyorum doğrusu. Bu karşıdaki kişiye komple güvenmediğim anlamına gelmiyor, ama dijital dünyada bazen tedbirli olmakta fayda var. Sosyal medyada işler bazen hızlı ve kontrolsüz gelişebiliyor, dikkat etmek herkesin hakkı! Güzel bir gece geçir, müziğini aç ve tadını çıkar! 🚀📱
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılgüvenmese atmazdı
10 Yorumla Güvenle alakalı da olabilir fotoğrafın sürekli tekrarlanacak kadar güzel ya da özel olmadığını da düşünebilir ben şahsen kendime ait fotoğrafın bırak karşı cinsin telefonunda kendi ailemin telefonunda olmasını da istemem bana ait toplu fotoğraflara okeyimde
10 YorumlaE elbette güvenmiyordur Ama risk alabilen biriysen tek sefer de göreceğin fotoyu ss leyerek defalarca görebilirsin tabi ekran kaydı karşı tarafa gider o da seni engellese dahi foto sen de kalır nasıl akıl ama 🤪
21 Yorumla- 1 yıl
Sen varya seeen sen bu işi biliyorsun uyanık seni
1 yılGüvenmiyodur nedenide Güvenmez abi gidip ifsa sitesine yüklüyorsunuz fotolari sonra kız uğraşıyor yok mahkemesiydi yok şusuydu busuydu en iyisi hic foto yollamamak bi erkek olarak karsiyim bu sendroma
10 YorumlaEkran görüntüsü almak bir yana, whatsapp web'ten o görüntüyü açıp, telefonla fotoğrafı çekip; galeriye yine indirilme ihtimali düşünülmüyor tabii, pek tabii @nemunoseboo :)
00 YorumlaZaten belli etmeden temkinli olcak erkekte kadında bu devirde neler yapıyorlar. Ya 2 sene sevgılı ol sonra ifşalıyor etraftan duyuyoruz. Tehdit ediyor ayrılamazsın diyor
00 Yorumla
1 yılHep erkekddn medya isteniyor ama kadın ona aynı şekilde medya atmıyorsa o yüzden henüz tam güvenememiş olabilir. Kadınlar da aynı şekilde medya atabilmeli o ilişkide güven altyapısı oluşmuşsa tabikide
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 504 cevap paylaştı. Bence haklı sebepler olabilir sıkıntı görmüyorum güvensizlik için dogal sebeplerin bulunduğu bir dönemdeyiz böyle şeyler için kimin ne halt olduğu belli değil
10 Yorumla
1 yılGüvensizlik ifadesidir evet ama hiç kimse başkasının cihazında fotoğrafının olmasını kabul etmek zorunda değil.
21 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum
1 yılGüvenmiyordur. Galeriye düşmesin demek seninle samimi değiliz demek 😄
20 YorumlaTabi ki güvenmiyor. Sen de sakın güvenme. Her gün de atsa sanal ortamda hiç kimseye sakın ama sakın güvenme.😎
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.
1 yılTek seferlik resim atması yeterli değil mi hem normalde insan kendi resmini tekrar tekrar atmak zorunda değil kimseye..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen kendimi beğenmediğim zaman tekli foto atardım ve erkek arkadaşım isyan ederdi. Sonra tekli foto atmama ve mesajları silmeme kuralı koyduk ahahah. Aramız çok kötü olmadıkça ve atacağımız foto çok pisliğine çekilmiş bir foto olmadıkça teki atmıyorduk.
10 Yorumla
1 yılBen de tek seferlik atıyorum bu güven ile alakalı değil ben de gizemli olmak hoşuma gidiyor
10 Yorumla
1 yılevet normalde hep tek kereligine atiyorum oda hickimseye guvenmedigim icin guven sorunlarim var
11 Yorumla- 1 yıl
fotograf olarak yuzumu atiyorum yanlis anlasilma olmasin ha oyle igrenc igrenc seyleri hickimseye atmam atanida skkerim
Ya güvenmiyordur, ya da senin dışında bir başkasıyla daha konuştuğu için, risk almak istemiyordur
00 YorumlaGüvenmiyor
Bende güvenmiyorum kız arkadaşıma bile tek gorumluk atarım
00 Yorumla
1 yılŞu zamanda babama güvenmem niye diğer şekilde atayım ki
00 Yorumla
1 yılEn uyuz oldugum insan tipleri. Tek seferlik atacaksan hiç atma mesela gerek yok.
010 Yorumla- 1 yıl
Sana atan olmaz zaten
- 1 yıl
Tamam
- 1 yıl
En uyuz olduğum insan tipisin
- 1 yıl
Ne uyuzluk yaptığımı belirtirsen insanca konuşabiliriz
- 1 yıl
Anlayışsız ve bencilsin
- 1 yıl
Öyle biri değilim, tanıyan bilir tanımayan da onyargiyla yaklaşır. burada anlatmak istediğim şey zaten bana güvenmeyen biri bu kız veya erkek farketmez, bana değil fotoğraf atmak video atmak, konuşmasın zaten. Herseyden önce karşılıklı güven gelir bu işlerde. Tek atımlık fotoğraf ta konustugum değer verdiğim insanın bana guvenmedigini gösterir bu da bana kendimi kötü hissettirir. Bundan bahsetmek istemiştim.
- 1 yıl
Sen yeni taniştiğin kizdan hemen ilk günden foto istersen zaten güvenmemesi normal değilmi?
- 1 yıl
Her erkek yeni tanistigi kızdan fotoğraf mi istiyor?
- 1 yıl
Bi kadın bi erkekle konuşup 3,4 sene konuşup ayrılabiliyor belki 1 sene en güvendiği insan nası çıkıyor biliyor kusun ayrılınca tehdit eden falan bazen kız arkadaşına bile tek seferlik fotoğraf atan var ondan fazla şey etmeyin yani saygı ve anlayışla karşılamak gerek sonuçta görüyorsun demi o fotoyu tamam.
- 1 yıl
Bilmiyorum, mesela ben bana güvenmeyen, her hareketinde özellikle bana karşı temkinli tavir takinan biriyle sağlıklı bir iliski yurutemem mesela. Dusun sevdiğin bir adam var ama sana asla guvenmiyor ve bunu belli ediyor. Ne kadar saglikli sürebilir o ilişki?
1 yılŞahsen ben hiç umursamam galerisine düşmüş düşmemiş 😄
00 Yorumlabir olur iki olur bidaha atma derim. Komplekxli biriyle konuşmam zaten
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 306 cevap paylaştı.
s 1 yılSebebi kesin bu cunku kardesım bana hep tek seferlik atar dalga gecmeyeyim diye hsnddjdkdn
00 Yorumla
u 1 yılBence biraz da attığı fotoyla alakalı. Normal bir fotoyu öyle atıyorsa güvenmiyor olabilir
00 YorumlaEğer aramızda 2 ve 3 ay geçtiyse hâlâ tek atıyorsa bi zahmet atmasın
00 Yorumla
1 yılBenim için sorun olmaz ayrıntıları aklımda tutabiliyorum kdksksk
03 Yorumla- 1 yıl
Diyorsun
- 1 yıl
Tabi diyorum sjxkx
- 1 yıl
Asdggr
En yakın kız arkadaşıma da oyle atarim niye galerisi benim resmimle dolsun ki
00 YorumlaAhaaa lisedeki tüm kızlara ben şimdi dickimi atmam mı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAy hiç de oyle şeylerim yoktur. İstemese hiç atmaz zaten. böyle triplere girmeyin
01 Yorumla- 1 yıl
Kimsenin bişey dediği yok. Kendi kendine tribe giren sensin şu an merve
Gizli Üye(25-29)1 yılSeksting yaptığımız kızla hep tek seferlik atıyoruz ne olur ne olmaz diye. Bunda gocunacak bir şey yok yani. Kimseye güven olmaz.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı. Güvenmesin gerek yok zaten hatta yarım açılan filan varsa öylede gönderebilir belkide parçaları gönderip puzzle yapılma özelliğide gelebilir yeni 😅
00 YorumlaBelki güvenmiyor belki de bunun altında tamamen başka bir şey var. Ben bazı insanlara tekseferlik atıyorum çünki uzun uzun incelesin istemiyorum güvenle alakası yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖyle bi şey mi var ya yeni duyuyorum, Bi'Bilen anlatsa keşke kısaca
015 Yorumla- 1 yıl
Genelde nude fotoğraflarda yapılıyor. Tek gonderimlik atılır, zamanlayıcı vardır. Gördükten sonra kaybolur. Aslında biliyorsundur
Cevap sahibi1 yılYoo bilmediğim için sordum ya zaten
- 1 yıl
Zamanlayıcı sayesinde gönderdiğin fotoğraf galeriye kayıt edilmiyor. Ekran görüntüsü almana da izin vermiyor. Sadece bir kere görebiliyorsun
Cevap sahibi1 yılGüzelmiş ya, peki bu özellik hangi uygulamalarda var
- 1 yıl
Aslında hepsinde var. En çok kullanılan WhatsApp'ta bile çok yaygındır
Cevap sahibi1 yılBi telegramda var sanıyordum whatsapptakini bilmiyordum
- 1 yıl
Telegram kullanıyor musun?
Cevap sahibi1 yılE tabii ki kim kullanmıyor ki
- 1 yıl
Telegram'da bu yöntemi deneyimlemiş miydin?
Cevap sahibi1 yılEvet zamanlayıcıya gerek olmayan güzel olup olmadığımı merak ettiğim normal bi fotoydu, gönderdiğim kişi de efendi bi adamdı, zaten adamı iyice tanıyınca zamanlayıcıya gerek olmadığını anladım, fakat pek foto göndermiyorum, bu akşam bi foto göndereyim adama, iyi ki aklıma düşürdün
- 1 yıl
Gönder. Bayram harçlığı istersin
Cevap sahibi1 yılGöndermem, bayram veya harçlıkla ilgilenmiyorum, adam da hristiyan bayramdan mayramdan anlamaz zaten
Cevap sahibi1 yılGöndercem*
- 1 yıl
😅 Tanrı sizi kutsasın
Cevap sahibi1 yılAmen ✝️😅
Gizli Üye(30-35)1 yılBen tek açımlık atıyorum sonra dalga galeride kalıyor kızın başına bela oluyor böyle daha güvenli
00 Yorumla
1 yılYahu arkadaş attıktan sonra tek seferlik olsa ne olur galeriye düşse ne olur en fazla bakar bakar durur
10 Yorumla
1 yılGÜVENMEM nasıl GÜVENECEK ki tek SEFER FOTORAF ATAN BIRI seni SEVİYORDUR SENLE SADE CE eskiden 09hatlar vardı orada geçen sohbeti uapar
00 Yorumlagüvenmiyor bayağı çünkü tek seferlik atarsa whatsappdan ss alamazsın instadan falan ss alırsan bildirim gidiyor
00 Yorumla
1 yılYani kesinlikle güvenmiyordur ama ilerleyen zamanlarda güven olduktan sonra kalıcıda atılabilir
00 Yorumla
1 yılTek acımlık foto atan erkek geydir annesinin prensesidir bu zamana kadar kadınlar hep tek açımlık attı ben kalıcı
00 Yorumla
1 yılTek seferlik atınca da ss tehlike var maalesef.
10 Yorumla
1 yılBende tek seferlik atıyorum bence güvenle ilgisi yok
05 Yorumla- 1 yıl
@Damlanızzz ben görmedim 😀
- 1 yıl
Neyiii😅
- 1 yıl
Fotoğrafini 😀🤣
- 1 yıl
😅😅
- 1 yıl
Halaa bekliyorum 😀
1 yılTek atımlık olsa da ekran resmi alamaz mı? İstediği kadar bakar
01 Yorumla- 1 yıl
Alamaz
1 yılBabana bile güvenmeyeceksin bu devirde
20 Yorumla
1 yılAtılan fotoğrafa göre değişir bence
02 Yorumla- 1 yıl
Yüzü
- 1 yıl
Gizem merak yaratıyor demekki
Tedbir amaçlıdır.
10 YorumlaGüvenmiyordur. Ohooo
10 Yorumla
1 yılBende galeriye düşmesine sinir oluyorum
10 Yorumla
1 yılNazar değmesin diye öyle yapıyorum
00 YorumlaEvet bu devirde haksız da değil
00 Yorumla
1 yılHaklı bu devirde kimseye güven yok 🙄😅
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 592 cevap paylaştı.
1 yılDirek bakmadan silerim.
Hiç atma daha iyi.03 Yorumla- 1 yıl
Egoya bak
- 1 yıl
Egoyla ne alakası var.
Bir resmi atıyorsan niye süreli atarsın ki.
Eğer süreli atıyorsan güvenmiyorsun demektir.
O zaman hiç atma.
- 1 yıl
Burada attı biri.
Atma dedim bana süreli.
Kötü niyetli olsam süreli resmi de süresiz hale getiririm.
Onunda nasıl yapıldığını biliyorum.
1 yılHiç atmayanlar var
00 Yorumla
1 yılTek seferlik atıp kalıcı isteyene ne demeli
00 Yorumla
1 yılOnu tekrar açmanın yolu var bilginiz olsun
02 Yorumla- 1 yıl
Gizli 🙂🤔
Ben tek seferlik ve yüz gözükmeden istiyorum zaten
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 458 cevap paylaştı. Evet güvenmem bende öyle atarım…
00 YorumlaBu devirde doğrusunu yapıyor
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 832 cevap paylaştı.
1 yılEvet bu durum güvenle alakalı
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 709 cevap paylaştı.
1 yılHiç atmasın daha iyi sebosu
00 Yorumla Güveniyorsa normal atar
00 Yorumla
1 yılGüvenmiyordur 🍀
00 Yorumla- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 