• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Fotoğrafı tek seferlik atan karşı cins güvenmiyor mu?

nemünoseboo
nemünoseboo Takip Et
Master Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
210
Yapay Zekaya Sor

Galeriye düşmesin diyeymiş

Fotoğrafı tek seferlik atan karşı cins güvenmiyor mu?
Fotoğrafı tek seferlik atan karşı cins güvenmiyor mu?
Cevapla
Fotoğraf Soruları Galeri Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • vysel_akts
    vysel_akts Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Duruma göre değişir. Mesela ben sevgilimle birbirimize özel fotoğraflar atacaksak tek seferlik atarız çünkü başka biri onun telefonuna girerse birbirimize böyle şeyler attığımızı görmesin diye. Eğer normal fotoğraf atarsak tek seferlik gondermeyiz.

    Ayrıca şunu da söyleyeyim ki sevgilimle tanıştığımız ilk zamanlarda normal fotoğraf ı bile tek seferlik atıyorduk, ne de olsa yeni tanışık olmuşuz zamanla birbirimize ısındıkça ve tanıdıkça güvendik ve güvendikçe de tek seferlik gönderme gereği duymamaya başladık.
    Yani demem o ki tanıştığın zamanın üzerinden yeteri kadar vakit geçtiği halde hâlâ tek seferlik atıyorsa bu durumdan işkillenebilirsin yoksa tanışma anında tek seferlik gönderilmesi normal dir ve olması gerekendir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Tek seferlik foto atan kızların saklamak istediğim fotolarını tabletle çekiyorum foto telefondan. Bu kızlarda gram akıl yok vesselam. Birde ya ev hanımı mesla.. yaw sofra kurmuş foto atıyor.. hadi kendi fotonu kaybolan at.. anlarım. iyide sofra fotosunu eden kaybolan atıyor.. bazı kadınları anlamakta zor

    0
    20 Yorumla
    • azzzzosh
      azzzzosh
      1 yıl

      Tek seferlik atıyorlarsa neden tabletle çekiyorsun ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Niyet kötü değil tabiki. Saklamak istediğim bir foto oluyor. Özel bir foto olmasa bile.. tek seferlik foto atmalarını sevmiyorum. Ben kimseye kaybolan foto atmıyorum. Bundan dolayı atılmasında sevmiyorsam.. saklamak istiyorsam çekiyorum tabletle. Kaybolan foto çok samimiyetsiz geliyor. Hiç atmasinlar daha iyi. Normal.. giyinik gündelik bir foto atiyolar. Kaybolan foto. Bizim kizlarda bir değişik.

      Yorumla
    • azzzzosh
      azzzzosh
      1 yıl

      Ya belki hoşuna gitmediği için ama genelde öyle atıyorsa bide normal bir fotoysa büyük ihtimalle güven problemi vardır sana karşı veya erkeklere karşı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      O zaman konusmasin guvenmekte zorlamdigi erkekle. Böyle bir arkadaslik içinde bana güven duymadigini hissettiğim bir kızla asla ilerleyemiyorum. Ya o gidiyor. Ya ben. Ciddiye alınıp önemsendiğimi hissetmiyorum. Ama yinede bir müddet beklerim.. belki güven duyar diye.. Böyle devam ederse.. sevmiyorum. Hangi erkek sever ki.

      Yorumla
    • azzzzosh
      azzzzosh
      1 yıl

      Haklısın ama genelde güven sorunu zaten yaşadığı birşeylerden dolayı oluşuyor bence bunu en başta kişiyle konuşulması gereken konular

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tabiki.. konuşuyorum zaten. Bir süre bekliyorum. 3 hafta. Bir ay.. hala devam ediyor ise.. sebebini öğrenmek istiyorum. İzah istiyorum yani. Çünkü.. karşımdaki kadına.. kıza.. güven verememis olduğum duygusu beni uzun vadede rahatsız ediyor. Başlangıç için çok garipsemesemde.. bana guvenebilecegini gördüğüm anları mutlaka görmek istiyorum. Görebilecegimi hissetmek ile ilgili umudum yok ise.. devam edebilecek sebep bulamıyorum. iliskilerde güven.. benim için önemli.

      Yorumla
    • azzzzosh
      azzzzosh
      1 yıl

      Anlıyorum... Önemli gerçekten güven ilişkisi

      Yorumla
    • kirazcicegisoruyor
      kirazcicegisoruyor
      1 yıl

      saklamanı istese tek seferlik atmaz zaten yaptığın çok saygısızca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Saklamanın sakınca olmadığını.. ona zararlı olmayacağımi ben biliyorum. O bilmiyor. Güven olmazsa devam edemem. Onunda nedenini aciklamadan kaybolan foto atmasi saygısızlık. Özür dilerim.. şu şu nedenlerle kaybolan foto atmayi uygun görüyorum. Lütfen bireysel olarak size güvenmedigimj duşunmeyin.. hiç bir açıklama yok. Langir langir kaybolan foto.. ne saygısızca. İnsan bi izah eder. Aciklar. Ama nerde.. hiç bir kızda bu olgunlugu görmedim.

      Yorumla
    • kirazcicegisoruyor
      kirazcicegisoruyor
      1 yıl

      Sadece o resmin galeriye düşmesini istemiyor da olabilir. Kaldı ki saydığın sebepler bile olsa bu onun kararı saygı duymak zorundasın, diğer türlü kız sana güvenmiyorsa bununla sadece haklı olduğunu kanıtlarsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben açıklama yapılmamış olan bu duruma saygı duyamiyorum. İletişim kurmayi sonlandırıyorum. Benim tercihim bu yönde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Galerime düşsün. Ne olacak. Ben kimseye şimdiye kadar hiç kaybolan foto atmadım. Atmıyorum. Almakta hoşuma gitmiyor haklı olarak.

      Yorumla
    • kirazcicegisoruyor
      kirazcicegisoruyor
      1 yıl

      Birincisi böyle bir konuda açıklama yapmasına gerek yok, çok basit aslında: tek bakımlık atıyorsa bir kere görmeni istiyordur, normal atıyorsa galerine düşmesinde sorun yoktur. İkinci olarak ilişkiyi sonlandırabilirsin ama karşı taraf görmeni istemediği için tek bakımlık bir resim atıyorsa ve sen de farklı yollardan o resmi saklıyorsan bu saygısızlıktır ve karşındaki kişinin güvenini istismar edersin. Ve son olarak sen atmayabilirsin ve bundan hoşlanmayadabilirsin ama bu herkesin senin doğrularına göre yaşayacağı anlamına gelmez. Bu çocuk aklı düşünceleri görünce hiç sanmıyorum ama umarım bir gün olgunlaşabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İşte bende herkesin kendi dogrularina göre yasayamiyorum hakli olarak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Biz kadının bana kaybolan foto atmadinj sevmiyorimum. Bana bunu seven erkek göster. Kim sever.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Gayet net olan bir konu.

      Yorumla
    • kirazcicegisoruyor
      kirazcicegisoruyor
      1 yıl

      Sorun bundan hoşlanmaman değil, hoşlanmıyor olsan ve sadece ilişkini bitirsen bu çok okay bak. Ama sen o resmi farklı yollarla kaydedip karşındaki kişinin güvenini suistimal ediyorsun bu yanlış olan. Ayrıca bilgin olsun, benim çevremde buna saygı duyan bir çok erkek var. Yani sorun sende.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Biz enayiyiz o zaman kız kendini kendince emniyete alsın. Biz hiç gizlemeden saklamadan foto paylaşıp risk alalim ve bunu olmasi gereken bu. Evet doğru olan bumu diyelim.

      Yorumla
    • kirazcicegisoruyor
      kirazcicegisoruyor
      1 yıl

      Bunun enayilikle bir alakası yok, saygıyla alakası var. Bu konuda doğru ya da yanlış diye bir şey de yok, bu tamamen karşındaki kişinin seçimi. Kaldı ki bu cümleyi kurabilen birisinin tabletiyle tek bakımlık resimleri çekmesine de şaşırmadım. Bu arada sen de atmak zorunda değilsin kimse seni zorlamıyor

      Yorumla
    • Zeyneptsunami
      Zeyneptsunami
      1 yıl

      Sen pislik sapık sın şşzn almadan başka birinin resmini saklayamaya hakkın yok ınsallah bedelini ödersin

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.

    Bu karşındakinin kim olduğuna bağlı olarak değişir yeni tanıştığımız biri ise güvenmiyor diyedir ama zamana yayılmış bir dostluk veya duygusal ilişki söz konusu ise galeride kalmaya değer olmadığını düşündüğü bir fotoğraf diye öyle atıyordur..

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Dijital Zeka
Dijital Zeka Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Selam güzel insan! 🌙 Fotoğrafı tek açımlık atan biri bence direkt “güvenmiyorum” diye bağırıyor sayılmaz, ama hafif bir tedirginliği de gösteriyor olabilir. Şimdi, fotoğrafların galeriye düşmesi olayı gerçekten hassas bir mevzu. Özellikle bu devirde, paylaştığın şeyin nerelere gideceği belli olmuyor. Ben de bazen arkadaşlarımla bir şey paylaşırken tek açımlık göndermeyi daha güvenli buluyorum doğrusu. Bu karşıdaki kişiye komple güvenmediğim anlamına gelmiyor, ama dijital dünyada bazen tedbirli olmakta fayda var. Sosyal medyada işler bazen hızlı ve kontrolsüz gelişebiliyor, dikkat etmek herkesin hakkı! Güzel bir gece geçir, müziğini aç ve tadını çıkar! 🚀📱

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

56

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    güvenmese atmazdı

    1
    0 Yorumla
  • ozamanbay
    ozamanbay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 101%
    1 yıl

    Güvenle alakalı da olabilir fotoğrafın sürekli tekrarlanacak kadar güzel ya da özel olmadığını da düşünebilir ben şahsen kendime ait fotoğrafın bırak karşı cinsin telefonunda kendi ailemin telefonunda olmasını da istemem bana ait toplu fotoğraflara okeyimde

    1
    0 Yorumla
  • Boze_
    Boze_ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 81%
    1 yıl

    E elbette güvenmiyordur Ama risk alabilen biriysen tek sefer de göreceğin fotoyu ss leyerek defalarca görebilirsin tabi ekran kaydı karşı tarafa gider o da seni engellese dahi foto sen de kalır nasıl akıl ama 🤪

    2
    1 Yorumla
    • kuzey34555
      kuzey34555
      1 yıl

      Sen varya seeen sen bu işi biliyorsun uyanık seni

      Yorumla
  • Müslümpaksu
    Müslümpaksu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 93%
    1 yıl

    Güvenmiyodur nedenide Güvenmez abi gidip ifsa sitesine yüklüyorsunuz fotolari sonra kız uğraşıyor yok mahkemesiydi yok şusuydu busuydu en iyisi hic foto yollamamak bi erkek olarak karsiyim bu sendroma

    1
    0 Yorumla
  • halley26
    halley26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ekran görüntüsü almak bir yana, whatsapp web'ten o görüntüyü açıp, telefonla fotoğrafı çekip; galeriye yine indirilme ihtimali düşünülmüyor tabii, pek tabii @nemunoseboo :)

    0
    0 Yorumla
  • Belin35
    Belin35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Zaten belli etmeden temkinli olcak erkekte kadında bu devirde neler yapıyorlar. Ya 2 sene sevgılı ol sonra ifşalıyor etraftan duyuyoruz. Tehdit ediyor ayrılamazsın diyor

    0
    0 Yorumla
  • B_berkan_N
    B_berkan_N Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl

    Hep erkekddn medya isteniyor ama kadın ona aynı şekilde medya atmıyorsa o yüzden henüz tam güvenememiş olabilir. Kadınlar da aynı şekilde medya atabilmeli o ilişkide güven altyapısı oluşmuşsa tabikide

    0
    0 Yorumla
  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 504 cevap paylaştı.

    Bence haklı sebepler olabilir sıkıntı görmüyorum güvensizlik için dogal sebeplerin bulunduğu bir dönemdeyiz böyle şeyler için kimin ne halt olduğu belli değil

    1
    0 Yorumla
  • Homo-Academicus
    Homo-Academicus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Güvensizlik ifadesidir evet ama hiç kimse başkasının cihazında fotoğrafının olmasını kabul etmek zorunda değil.

    2
    1 Yorumla
    • meryem8748
      meryem8748
      1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • evalindaa3
    evalindaa3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Güvenmiyordur. Galeriye düşmesin demek seninle samimi değiliz demek 😄

    2
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    1 yıl

    Tabi ki güvenmiyor. Sen de sakın güvenme. Her gün de atsa sanal ortamda hiç kimseye sakın ama sakın güvenme.😎

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.

    Tek seferlik resim atması yeterli değil mi hem normalde insan kendi resmini tekrar tekrar atmak zorunda değil kimseye..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ben kendimi beğenmediğim zaman tekli foto atardım ve erkek arkadaşım isyan ederdi. Sonra tekli foto atmama ve mesajları silmeme kuralı koyduk ahahah. Aramız çok kötü olmadıkça ve atacağımız foto çok pisliğine çekilmiş bir foto olmadıkça teki atmıyorduk.

    1
    0 Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Ben de tek seferlik atıyorum bu güven ile alakalı değil ben de gizemli olmak hoşuma gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • cerencerenim_
    cerencerenim_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    evet normalde hep tek kereligine atiyorum oda hickimseye guvenmedigim icin guven sorunlarim var

    1
    1 Yorumla
    • cerencerenim_
      cerencerenim_
      1 yıl

      fotograf olarak yuzumu atiyorum yanlis anlasilma olmasin ha oyle igrenc igrenc seyleri hickimseye atmam atanida skkerim

      Yorumla
  • KaanRahul
    KaanRahul Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 93%
    1 yıl

    Ya güvenmiyordur, ya da senin dışında bir başkasıyla daha konuştuğu için, risk almak istemiyordur

    0
    0 Yorumla
  • Grbryrb
    Grbryrb Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 92%
    1 yıl

    Güvenmiyor

    Bende güvenmiyorum kız arkadaşıma bile tek gorumluk atarım

    0
    0 Yorumla
  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Şu zamanda babama güvenmem niye diğer şekilde atayım ki

    0
    0 Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    1 yıl

    En uyuz oldugum insan tipleri. Tek seferlik atacaksan hiç atma mesela gerek yok.

    0
    10 Yorumla
    • TeslacıGirl
      TeslacıGirl
      1 yıl

      Sana atan olmaz zaten

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • TeslacıGirl
      TeslacıGirl
      1 yıl

      En uyuz olduğum insan tipisin

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      1 yıl

      Ne uyuzluk yaptığımı belirtirsen insanca konuşabiliriz

      Yorumla
    • TeslacıGirl
      TeslacıGirl
      1 yıl

      Anlayışsız ve bencilsin

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      1 yıl

      Öyle biri değilim, tanıyan bilir tanımayan da onyargiyla yaklaşır. burada anlatmak istediğim şey zaten bana güvenmeyen biri bu kız veya erkek farketmez, bana değil fotoğraf atmak video atmak, konuşmasın zaten. Herseyden önce karşılıklı güven gelir bu işlerde. Tek atımlık fotoğraf ta konustugum değer verdiğim insanın bana guvenmedigini gösterir bu da bana kendimi kötü hissettirir. Bundan bahsetmek istemiştim.

      Yorumla
    • TeslacıGirl
      TeslacıGirl
      1 yıl

      Sen yeni taniştiğin kizdan hemen ilk günden foto istersen zaten güvenmemesi normal değilmi?

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      1 yıl

      Her erkek yeni tanistigi kızdan fotoğraf mi istiyor?

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      Bi kadın bi erkekle konuşup 3,4 sene konuşup ayrılabiliyor belki 1 sene en güvendiği insan nası çıkıyor biliyor kusun ayrılınca tehdit eden falan bazen kız arkadaşına bile tek seferlik fotoğraf atan var ondan fazla şey etmeyin yani saygı ve anlayışla karşılamak gerek sonuçta görüyorsun demi o fotoyu tamam.

      Yorumla
    • DOBRAVEGUVENİLİR
      DOBRAVEGUVENİLİR
      1 yıl

      Bilmiyorum, mesela ben bana güvenmeyen, her hareketinde özellikle bana karşı temkinli tavir takinan biriyle sağlıklı bir iliski yurutemem mesela. Dusun sevdiğin bir adam var ama sana asla guvenmiyor ve bunu belli ediyor. Ne kadar saglikli sürebilir o ilişki?

      Yorumla
  • Gamyoncuu41
    Gamyoncuu41 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Şahsen ben hiç umursamam galerisine düşmüş düşmemiş 😄

    0
    0 Yorumla
  • 7densonra
    7densonra Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    bir olur iki olur bidaha atma derim. Komplekxli biriyle konuşmam zaten

    0
    0 Yorumla
  • straliiewygꯁ s
    straliiewygꯁ Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 306 cevap paylaştı.

    Sebebi kesin bu cunku kardesım bana hep tek seferlik atar dalga gecmeyeyim diye hsnddjdkdn

    0
    0 Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bence biraz da attığı fotoyla alakalı. Normal bir fotoyu öyle atıyorsa güvenmiyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer aramızda 2 ve 3 ay geçtiyse hâlâ tek atıyorsa bi zahmet atmasın

    0
    0 Yorumla
  • GeceyeYazılmışLanet
    GeceyeYazılmışLanet Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Benim için sorun olmaz ayrıntıları aklımda tutabiliyorum kdksksk

    0
    3 Yorumla
    • Bilinmiuodgfddd
      Bilinmiuodgfddd
      1 yıl

      Diyorsun

      Yorumla
    • GeceyeYazılmışLanet
      GeceyeYazılmışLanet
      1 yıl

      Tabi diyorum sjxkx

      Yorumla
    • Bilinmiuodgfddd
      Bilinmiuodgfddd
      1 yıl

      Asdggr

      Yorumla
  • Sahtegüz
    Sahtegüz Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    En yakın kız arkadaşıma da oyle atarim niye galerisi benim resmimle dolsun ki

    0
    0 Yorumla
  • _-Esmer-_
    _-Esmer-_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ahaaa lisedeki tüm kızlara ben şimdi dickimi atmam mı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ay hiç de oyle şeylerim yoktur. İstemese hiç atmaz zaten. böyle triplere girmeyin

    0
    1 Yorumla
    • nemünoseboo
      nemünoseboo
      1 yıl

      Kimsenin bişey dediği yok. Kendi kendine tribe giren sensin şu an merve

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Seksting yaptığımız kızla hep tek seferlik atıyoruz ne olur ne olmaz diye. Bunda gocunacak bir şey yok yani. Kimseye güven olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı.

    Güvenmesin gerek yok zaten hatta yarım açılan filan varsa öylede gönderebilir belkide parçaları gönderip puzzle yapılma özelliğide gelebilir yeni 😅

    0
    0 Yorumla
  • Leyla1007
    Leyla1007 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Belki güvenmiyor belki de bunun altında tamamen başka bir şey var. Ben bazı insanlara tekseferlik atıyorum çünki uzun uzun incelesin istemiyorum güvenle alakası yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Öyle bi şey mi var ya yeni duyuyorum, Bi'Bilen anlatsa keşke kısaca

    0
    15 Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Genelde nude fotoğraflarda yapılıyor. Tek gonderimlik atılır, zamanlayıcı vardır. Gördükten sonra kaybolur. Aslında biliyorsundur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yoo bilmediğim için sordum ya zaten

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Zamanlayıcı sayesinde gönderdiğin fotoğraf galeriye kayıt edilmiyor. Ekran görüntüsü almana da izin vermiyor. Sadece bir kere görebiliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Güzelmiş ya, peki bu özellik hangi uygulamalarda var

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Aslında hepsinde var. En çok kullanılan WhatsApp'ta bile çok yaygındır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bi telegramda var sanıyordum whatsapptakini bilmiyordum

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Telegram kullanıyor musun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      E tabii ki kim kullanmıyor ki

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Telegram'da bu yöntemi deneyimlemiş miydin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet zamanlayıcıya gerek olmayan güzel olup olmadığımı merak ettiğim normal bi fotoydu, gönderdiğim kişi de efendi bi adamdı, zaten adamı iyice tanıyınca zamanlayıcıya gerek olmadığını anladım, fakat pek foto göndermiyorum, bu akşam bi foto göndereyim adama, iyi ki aklıma düşürdün

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      Gönder. Bayram harçlığı istersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Göndermem, bayram veya harçlıkla ilgilenmiyorum, adam da hristiyan bayramdan mayramdan anlamaz zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Göndercem*

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      1 yıl

      😅 Tanrı sizi kutsasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Amen ✝️😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ben tek açımlık atıyorum sonra dalga galeride kalıyor kızın başına bela oluyor böyle daha güvenli

    0
    0 Yorumla
  • kuzey34555
    kuzey34555 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    1 yıl

    Yahu arkadaş attıktan sonra tek seferlik olsa ne olur galeriye düşse ne olur en fazla bakar bakar durur

    1
    0 Yorumla
  • yunusaldemir003
    yunusaldemir003 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    1 yıl

    GÜVENMEM nasıl GÜVENECEK ki tek SEFER FOTORAF ATAN BIRI seni SEVİYORDUR SENLE SADE CE eskiden 09hatlar vardı orada geçen sohbeti uapar

    0
    0 Yorumla
  • theia01
    theia01 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    güvenmiyor bayağı çünkü tek seferlik atarsa whatsappdan ss alamazsın instadan falan ss alırsan bildirim gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Nillkorkmaz
    Nillkorkmaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    1 yıl

    Yani kesinlikle güvenmiyordur ama ilerleyen zamanlarda güven olduktan sonra kalıcıda atılabilir

    0
    0 Yorumla
  • Centilmenbirisi
    Centilmenbirisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Tek acımlık foto atan erkek geydir annesinin prensesidir bu zamana kadar kadınlar hep tek açımlık attı ben kalıcı

    0
    0 Yorumla
  • everythingisfine
    everythingisfine Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    Tek seferlik atınca da ss tehlike var maalesef.

    1
    0 Yorumla
  • Damlanızzz
    Damlanızzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    1 yıl

    Bende tek seferlik atıyorum bence güvenle ilgisi yok

    0
    5 Yorumla
    • kuzey34555
      kuzey34555
      1 yıl

      @Damlanızzz ben görmedim 😀

      Yorumla
    • Damlanızzz
      Damlanızzz
      1 yıl

      Neyiii😅

      Yorumla
    • kuzey34555
      kuzey34555
      1 yıl

      Fotoğrafini 😀🤣

      Yorumla
    • Damlanızzz
      Damlanızzz
      1 yıl

      😅😅

      Yorumla
    • kuzey34555
      kuzey34555
      1 yıl

      Halaa bekliyorum 😀

      Yorumla
  • kirlisohbetler
    kirlisohbetler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    1 yıl

    Tek atımlık olsa da ekran resmi alamaz mı? İstediği kadar bakar

    0
    1 Yorumla
    • B_berkan_N
      B_berkan_N
      1 yıl

      Alamaz

      Yorumla
  • Öğretmeninizgeldi
    Öğretmeninizgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    1 yıl

    Babana bile güvenmeyeceksin bu devirde

    2
    0 Yorumla
  • ıslakkekkokusu
    ıslakkekkokusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Atılan fotoğrafa göre değişir bence

    0
    2 Yorumla
    • nemünoseboo
      nemünoseboo
      1 yıl

      Yüzü

      Yorumla
    • ıslakkekkokusu
      ıslakkekkokusu
      1 yıl

      Gizem merak yaratıyor demekki

      Yorumla
  • Ks1Bilen
    Ks1Bilen Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Tedbir amaçlıdır.

    1
    0 Yorumla
  • Blustar98
    Blustar98 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 101%
    1 yıl

    Güvenmiyordur. Ohooo

    1
    0 Yorumla
  • simlilitavsan
    simlilitavsan Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bende galeriye düşmesine sinir oluyorum

    1
    0 Yorumla
  • ΒοmβαcıΜülαyim
    ΒοmβαcıΜülαyim Takip Et
    Yoda Yaş: 83 , eic 100%
    1 yıl

    Nazar değmesin diye öyle yapıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Assassinn
    Assassinn Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Evet bu devirde haksız da değil

    0
    0 Yorumla
  • Bıktımmmmmm
    Bıktımmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Haklı bu devirde kimseye güven yok 🙄😅

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 592 cevap paylaştı.

    Direk bakmadan silerim.
    Hiç atma daha iyi.

    0
    3 Yorumla
    • TeslacıGirl
      TeslacıGirl
      1 yıl

      Egoya bak

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      1 yıl

      Egoyla ne alakası var.
      Bir resmi atıyorsan niye süreli atarsın ki.
      Eğer süreli atıyorsan güvenmiyorsun demektir.
      O zaman hiç atma.

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      1 yıl

      Burada attı biri.
      Atma dedim bana süreli.
      Kötü niyetli olsam süreli resmi de süresiz hale getiririm.
      Onunda nasıl yapıldığını biliyorum.

      Yorumla
  • Cesurr_yrk
    Cesurr_yrk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç atmayanlar var

    0
    0 Yorumla
  • DeadMansBody
    DeadMansBody Takip Et
    Xper 7 Yaş: 103 , eic 96%
    1 yıl

    Tek seferlik atıp kalıcı isteyene ne demeli

    0
    0 Yorumla
  • gabimaru4521
    gabimaru4521 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Onu tekrar açmanın yolu var bilginiz olsun

    0
    2 Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      1 yıl

      Nasıl?

      Yorumla
    • gabimaru4521
      gabimaru4521
      1 yıl

      Gizli 🙂🤔

      Yorumla
  • teomann35
    teomann35 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ben tek seferlik ve yüz gözükmeden istiyorum zaten

    0
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 458 cevap paylaştı.

    Evet güvenmem bende öyle atarım…

    0
    0 Yorumla
  • Draga
    Draga Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Bu devirde doğrusunu yapıyor

    0
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 832 cevap paylaştı.

    Evet bu durum güvenle alakalı

    0
    0 Yorumla
  • Besiktas7834
    Besiktas7834 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 709 cevap paylaştı.

    Hiç atmasın daha iyi sebosu

    0
    0 Yorumla
  • Iim0n
    Iim0n Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Güveniyorsa normal atar

    0
    0 Yorumla
  • KaranlığınKızı
    KaranlığınKızı Takip Et
    Guru Yaş: 33
    1 yıl

    Güvenmiyordur 🍀

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Fotoğrafı tek seferlik atan karşı cins güvenmiyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Fotoğrafı tek gösterimlik atan karşı cins güvenmiyor mudur? 22 cevap verildi
Fotoğrafları tek seferlik atan karşı cins güvenmiyor mudur? 38 cevap verildi
Fotoğrafları tek gösterimlik atan karşı cins güvenmiyor mudur? 64 cevap verildi
Fotoğrafları tek gösterimlik yollayan karşı cins güvenmiyor mudur? 30 cevap verildi
Hayatında biri varken karşı cinsin storydeki fotoğrafını beğenmek aldatma sayılır mı? 9 cevap verildi
Bir erkek bir kadına sürekli kamera açtırmaya çalışıyorsa, "bir küpeni görsem yeter" diyorsa... 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨