İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
Güvenmemek değil kendini korumaya alıyordur sadece iğrenç bir devirde yaşıyoruz hatırlatırım biz kızlar gerçekten mesela seviyoruz değer veriyoruz gönderiyoruz ama adamlar gidip bunu başkalarıyla paylaşıp ortak arşiv yapıyorlar yani yapmak zorundayız mesela bayadır kimseye fotoğraf göndermedim ama gerçekten göndersem bile süreli gönderiyorum
Mesele güvenmemesi ise çok riskli bir şey yapıyordur, çünkü güvenmediğin adama tek görünümlük resim gönderdiğinde bile, o adamın iki tuşla ekran görüntüsü alıp, bir defa görmesini istediğin resmi kaydedecek kadar aklı vardır diye düşünüyorum. Ben ise daha çok “ilerde pişman olur muyum” veya “kaydedilmesin” mantığıyla çekip attığım resimleri o özellikle gönderiyorum. Örneğin açık bir resmindir, veya normalde giymeyeceğin bir şey giyip teyze grubuna goygoy olsun diye atmışsındır, vs.
En nefret ettiğim durumlardan biridir tek seferlik resim sanki napcam resmiyle arada bir bakarım hepsi bu güvenmeme durumu varsa böyle saçma davranışlarla göstermek yerine benimle açık açık konuşmasını tercih ederim açıkçası
Belki güvenmediğinden belki de fotoğrafın içeriğine göre sohbette kalırsa yarın bir gün mesajları başkasına gösterirken falan yanlışlıkla görmesin diye de olabilir.
Genel diyorsunuz ama istisna elbet vardır, 8 senelik hesabım girin inceleyin vaktiniz varsa, peşin hukum vermek adil olmaz, bakın sonra hukmedin hakim bey xd