Selam dostlar. Yolladığı fotoğraf ve video gibi şeylerin tek gösterimlik atılmasının sebebi nedir? Bu güven probleminden mi kaynaklıdır?


Güvenmiyordur ya da özel bir resimdir sohbette kalmasını istemiyordur. Ss alınabilir evet ama alındığı zaman karşıya bildirim gidiyor diye biliyorum onun için ss de alınmaz bence
Başka telefondan çekilirse fotoğraf? :D
O özellik gizlemeye yaramıyor ki. Saklamak isteyen kişi zaten açtıktan sonra kaydedebilir.
Önemsiz şeyler bir kere göründükten sonra karşıdaki kişinin telefonunda boşuna bulunmasın diye eklenmiş bir özellik sanırım.
Ben o konu hakkında çok geri kalmışım öyle bir durumda fotoğrafı gönderip geri siliyorlar gönderilen fotoğrafı galerisine almak isteyen her şekilde onu alır Yeter ki almak istesin yani bu bir çözüm değil
Bu özelliği hiç kullanmadım. Bana karşı kullanılması da güven problemi oluşturmaz. Öyle daha rahat edeceğini düşünmüş olmalı ki tek gösterimlik mesajlar atmış. Sorun değil...
Cevap
20Cevap
Olabilir. Bu devirde şahsen ben kadın olsam, fotoğraf atamazdım. Gerçi tek kullanımlık atsa bile ekran görüntüsü alırsın gene.
ss almasın karşı taraf diye tedbir alıyodur
Belki gereksiz bir şeydir ve galeride/sohbette kalmasını istemiyordur ne bileyim farklı şeyler de olabilir. Guvenmiyorsa hiç atmaz zira SS icad edildi🤷
Ama ss olunca da bildirim gidiyor ya :D
Onun da buglari var inan ki niyet her şeydir 😄
ooo öğret bana bugları :D
Şşş devlet sırrı 😄😄
Aaa boyle bir ozellik mi var whatsappta ben boyle yaparim kii artik 😏
sen niye böyle yapyon :D
Sirf karsi tarafi gicik etmek icin yaparim 😄
beni gıcık etmee dee :D
Gicik olmaaa 😂🤷🏻♀️
sen de tek gösterimlik yollamaaa :D sdfs
Kendisi neyse karşıdakini öyle bilmesinden olabilir. Kimbilir kendi gönderilen fotoları neye kullanıyor da kendisi de temkinli davranıyordum!
Hangi sosyal medya bu? Sadece instagramdq var diye biliyorum ama bu görüntü oradan değil
Whatsapp'a da geldi :)
güvenmiyordur..
ama sana değil kendine güvenmiyordur..
bazı fotoğraflar vardır ilk başta güzel dersin, sonrasına kusurları görürsün..
kusurlarından bile korkan birisidir..
Nude falansa güvenmesine rağmen tek gösterimlik atabilir. Öyle olmalı.
Ya özgüvensizdir ya da güvenmiyordur akla başka bir şey gelmiyor.
Belki bu şekilde daha rahat hissediyordur veya tam anlamıyla güvenmiyordur
Ben telefonunda kalici olmasina gerek olmayan seyleri tek seferlik atiyorun
Çok büyük anlam yüklemeyin kendini koruma içgüdüsü.. anlayışlı olmak lazım
Mantıklı olan budur karşıdaki it köpek mi belli değil o fotoyu akıp ilerde sana karşı kullanabilit
Güvenmez çünkü kimseye güven yok hele ki teknoloji yönündenn
Güvenmiyor olsa atmazlar bence ama niye öyle yapıyorlar bilmiyorum ben de xD
Öyle bir şey de mi varmış 🤔
Tabiki gunaydiiin
Güvenden ötürü belki sadece bir kere görmesini istiyordur
Ss almak diye bir şey var matadorcum.
Bildirim gitmesi diye bir şey de var litte darkcim
Güvenmiyordur haklı olark..
Ne diye haklı olarak xd
Wp bana ait deildi tek.. abimler de bakıyodu 😂 haklı işte jahshs
ama abinler o zaman tek gösterimlik attıgını da görür öyle bakarsa xd
Neyse ki şu an yok wp 😂
niye :d
Love cezalı bir süredir ondan. d
cezalarınıııı affettirr
Çok zor 😑
Yani aslında bunun ne için yapıldığı ortada biraz
Nasıl yani? Bazı insanlar var her fotoğrafı böyle atıyor senin anladığın gibi bir tür değil yani xd
Bilmiyorum olabilir fesat düşündüm biraz ben 😄
Düşün istediğini bir şey demem ama öyle değil :P
Ss alırsın haberi bile olmaz sohbette kalabalıklık olmasın istemiştir
Güven problemi de ola bilir boşu boşuna galerinde yer saklamasın diye de ola bilir
Yoo anlık ss alınabilir, güvenmese hiç göndermez
Evet aynı zamanda akıllıdır
Bende öyle düşünüyorum
Güvenmiyordur elbette
guvenmiyodur buyuk ihtimal
Güvenmediği ya da utandığı için olabilir.
Ss almanın cezası 2 yıldan başlıyor. Hatırlatayım
Haklı türlü türlü insan var.
Başka nedenler olabilir
İnsana güvensizlik hissini yaşatır bunu yapan.
oyle ozellik mi var
Günaydıın kral
Olmuyor bir defa bakınca bitiyor :)
Belki bir yerde alır paylaşır falan
Bu konu hakkında bilgim yok🤗
paylaşılır diye korkuyorlar haklılar da bence
Hayır güvenmem
Evet olabilir
Güvenmez
Olabilir
Evet
olabilir
Alakası yok bence
Utanmışta olabilir veya güvenmiyodur
Olabilir.
Bilmem 😄
hemde o biçin güvenmiyor
Çok atarım
Evet olabilir...
aynen
Olabilir
Yayılmasına karşıdır
Evet kesinlikle oyle
Güvenmiyordur
Canı öyle istiyodur
Tabiki guvenmiyodurr
Evet güven bence
sanmam
Daha ii olmus bence
Güvenilmez kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?