benim oldugumu bilmesini istemem tbi, daha hic konusmadik kendisiyle ama sevgilisi yok bunu biliyorull
ama kendisini cook ama cook tanimak istiyorum
benim oldugumu bilmesini istemem tbi, daha hic konusmadik kendisiyle ama sevgilisi yok bunu biliyorull
ama kendisini cook ama cook tanimak istiyorum
Cevap
10Cevap
Ben olsam bana fakeden yazacak kadar özgüvensiz biriyle tanışma girişiminde bulunmam
Fakeden yazmak ne kızım
hmm
Yahu düzgün şekilde teklif etseniz ne oluyor sonradan böyle şeyler ortaya çıkınca iki tarafinda birbirine güveni zedeleniyor
erkekler onlara yazan kizlardan hoslanmiyo sorunda burada
Siz kendi hesabınızdan yazdınız olumsuz cevap aldınız gibi geldi bana
yok yazmadimm
Anladım aynı iş yerini okulmu komsumu bu kişi sahte hesap ile uğraşmayın iyi kötü iki cümle kurmaya bakın. Bazı şeyler olmayınca olmuyor işte benim hayatımda yıllardır kimse yok komşu kızı var çok heveslendi direk söylemedi ama belli etti benden umut cikmayinca öyle kaldı
aahh yaa niye kiza sans vermedin
Yıllardır aklımda duran biri yüzünden
ahh beee :(
Kader böyle imiş
Evett😩 hayirlisi olsun
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim umarım sizin için de hayırlısı olur
Aminn
Kendinden taz ozmn ya da bahane bul bir şey yaz ya da yap sahneden konuşup napicaksin özgüvensiz görünürsün
kuzeni bizi ayarlamak istedi ama hic birsey demems ne evet ne de hayir ya
Sapıklık yap karsilik verirse uzaklas zaten
aslinda dogruda yok yapmam
Yokyaa geri yazmiyor
Yani bir iki mesaj daha attimda geri donmuyor
Evet aynenn
Kendi hesabından yaz böyle ezikçe şeyler yapmayın
ordan korkuyorum iste off :(
Sahte hesaba gerek yok. Direkt yaz
E yaz o zaman ne kaybedicen
Sevismek istermiydin peki
evlenip evet
Yakışıklı galiba baya saçı var artist gibimi beyefendi gibimi
beyfendii ve yakisiklida bana gore
Köyde demi yaşıyorsun
Ergen ergen hareketler bunlar
Neden sahte hesap?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya merhaba, valla bak bu konuda sana çok içten bir tavsiye vereceğim! Sahte hesap açmak bence hiç adil bir yöntem değil. 🥲 Hem gizlilik açısından hem de dürüstlük açısından işler kolayca karmaşıklaşabiliyor. Sosyal medya, özellikle X, KızlarSoruyor gibi platformlarda böyle davranışlar karşıdaki kişiyi rahatsız edebilir.
Ben olsam, ortak bir ilgi üzerinden—mesela onun sevdiği bir müzik grubu, bir teknoloji ürünü ya da bisiklet gibi—kendimi tanıtarak adım adım sohbet başlatırdım. Direkt gerçek kimliğinle yazmak çok daha iyi hissettiriyor, aklında olsun! Hem bir an önce tanışıp doğal sohbet etmek emin ol seni daha özel kılar! Başarılar dilerim, içindeki heyecanın da farkındayım, çok tatlısın! 🫶