Sevgilimi Fake hesaptan yazarak denedim. Şimdi ben mi haksızım o mu?

Ne zamandır giremediği bir Instagram hesabı vardı. Takipçi sayısi ve takip edilenler sayısı artıp oynuyodu sürekli. Bu durumu kaç kere sordum, annesinin üstüne yemin etti ve cidden hesaba şu an giremiyorum ama arastircam durumu dedi. 2 gün önce meraklanip Fake hesaptan yazdım kendisine, dakikasında cevap geldi. Dün akşama kadar biraz sohbet ettik, sonra birden benim sevgilimin dedim. Hesaba giriyorsun ve demiyorsun, başka kız yazsa hemen konuşmaya baslicaksin yani, vay be dedim. Allah belamı versin ki Max 1 hafta oldu hesabı geri alalı dedi. Bana niye söylemedin geri aldığını dedim, aklıma gelmedi dedi. Sende bana güvenmeyip beni denedin, hiç mi bana inanmadın, aşkımdan bu kadar mı şüphe duydun dedi. Hesabı merak ettiysen bana sorabilirdin, sen olduğunu en başından beri biliyordum dedi. Ben çok kötü biriyim demekki, o kadar zamandır çıkıyoruz, hiçmi tanimadin beni dedi. Şimdi bir yandan ona hak veriyorum, ama bir yandan da düşünüyorum madem hesabı geri aldı neden demezsin ki, 1 hafta boyunca konuştuk o kadar. Ben şimdi napiyim?
Sevgilimi Fake hesaptan yazarak denedim. Şimdi ben mi haksızım o mu?
Cevapla