Eşine kahvaltı hazırlayan kadını eleştiren X kullanıcısı! Sizce eleştiri haklı mı?

birisi eşine kahvaltı hazırlayıp şey yazarak paylaşmış, "eşim her sabah şöyle bir kahvaltıya uyanmayacaksa neden evlendik"

altına bir başkası "ne alaka ya ne mal karılar var evliliği şuraya indirgemek de ayrı bir rezillik" demiş. siz ne düşünüyorsunuz?

Eşine kahvaltı hazırlayan kadını eleştiren X kullanıcısı! Sizce eleştiri haklı mı?
Eşine kahvaltı hazırlayan kadını eleştiren X kullanıcısı! Sizce eleştiri haklı mı?
Cevapla